You are not logged in.
bernardblack wrote:leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Näköjään joo. Neloskausi sielläkin vaan.
Milläs vipstaakilla nykyään muuten pääsee tohon usa-netflixiin käsiks?
Kait sillä holalla pääsee vieläkin. Neloskausi on myös viaplayssa. Suomen netflixistä toi on hävinny kokonaan.
Mä käytän tota F-Securen Freedomea. Muista en tiijä mitä on tarjolla, eiköhän niitä ole rutosti.
Voisivat kyllä paremmin esitellä jossain omalla sivullaan mitä on katsottavissa. Nämä nettistriimileffahässäköijät.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hassuttelija wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Kait sillä holalla pääsee vieläkin. Neloskausi on myös viaplayssa. Suomen netflixistä toi on hävinny kokonaan.
Mä käytän tota F-Securen Freedomea. Muista en tiijä mitä on tarjolla, eiköhän niitä ole rutosti.
Tämä kiinnostaa. Mitä olet tykännyt?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
leposi wrote:Hassuttelija wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Hyvin on skulannut. Ei valittamista. Käyttöliittymä on toimiva. Helppo vaihtaa maata ja paukuttaa vuorotellen jenkki flixiä ja bbc:tä. Samalla vuosimaksulla sai kolme laitetta, joten hyvin skulaa puolison koneessa ja omassa puhelimessa kans. Kokemuksia siis mäkillä ja Androidilla. Tota saa testata viikon tai kaksi ilmatteeksi...
Last edited by leposi (08.12.2015 13:40)
ginipoika wrote:leposi wrote:Hassuttelija wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Hyvin on skulannut. Ei valittamista. Käyttöliittymö on toimiva. Samalla vuosimaksulla sai kolme laitetta, joten hyvin skulaa puolison koneessa ja omassa puhelimessa kans. Kokemuksia siis mäkillä ja Androidilla. Tota saa testata viikon tai kaksi ilmatteeksi...
Ok, kiitos!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Taas sekoilee tv:n hbo nordic sovellus. Harmi noin paskat sovellukset, kun sisältö ois hyvää. Noh, tilaus peruutukseen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Viaplay ei ole suostunut eilisestä lähtien näyttämään tekstityksiä kuin ruotsiksi kun katsoo chromecastilla, eikä appsista löydy mitään kohtaa mistä sen saisi vaihdettua
25s nappia pohjassa nollaa koko laitteen. Tepsinee.
en ole kolmekybänen emoboy
leposi wrote:ginipoika wrote:leposi wrote:Hassuttelija wrote:bernardblack wrote:leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Hyvin on skulannut. Ei valittamista. Käyttöliittymö on toimiva. Samalla vuosimaksulla sai kolme laitetta, joten hyvin skulaa puolison koneessa ja omassa puhelimessa kans. Kokemuksia siis mäkillä ja Androidilla. Tota saa testata viikon tai kaksi ilmatteeksi...
Ok, kiitos!
Joo Freedome on toimiva, ja täältä saa jatkettua tuon ilmaisen kokeilun 3kk mittaiseksi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
25s nappia pohjassa nollaa koko laitteen. Tepsinee.
Tää toimi En ollut edes hoksannut että tuossa Chromecastissa on mitään nappia
Ei ole ongelmia. Katson tosin tietsikalla ja tarpeen vaatiessa hdmi-kaapelin kautta televisiosta.
bzort glorf bööth
Pitäisi tuo Netflixin Making a Murderer yrittää katsoa mitä pikimmin. Kaikki sitä kehuu.
Last edited by leposi (31.12.2015 14:47)
juuh kannattaa, hämmentävä ja ahdistava eli 2015
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo suositus täältäkin, vielä kesken mutta on kyllä ollut :confused::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Master of None
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Otin Mubin kuukaudeksi taas koekäyttöön. Pleikkarin sovellus skulaa hyvin ja kiinnostavaa leffaa pukkaa, joten eiköhän tuon vopite ottaa ihan loputtomaksi ajaksi käyttöön. Kuitenkin vain 40 eååh vuodessa. Jos olisi isoruutuisempi mobiililaite niin varmaan matkoilla vahtais tuolta aina jotain, koska "you can temporarily download our films via our Android and iOS mobile apps and keep them on your device for a 7-day period for offline viewing."
Otin Mubin kuukaudeksi taas koekäyttöön. Pleikkarin sovellus skulaa hyvin ja kiinnostavaa leffaa pukkaa, joten eiköhän tuon vopite ottaa ihan loputtomaksi ajaksi käyttöön. Kuitenkin vain 40 eååh vuodessa. Jos olisi isoruutuisempi mobiililaite niin varmaan matkoilla vahtais tuolta aina jotain, koska "you can temporarily download our films via our Android and iOS mobile apps and keep them on your device for a 7-day period for offline viewing."
4.99 a month = 40e vuodessa?
Itselläkin tuo harkinnassa, kuukauden koestuslinkki on hallussa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
leposi wrote:Otin Mubin kuukaudeksi taas koekäyttöön. Pleikkarin sovellus skulaa hyvin ja kiinnostavaa leffaa pukkaa, joten eiköhän tuon vopite ottaa ihan loputtomaksi ajaksi käyttöön. Kuitenkin vain 40 eååh vuodessa. Jos olisi isoruutuisempi mobiililaite niin varmaan matkoilla vahtais tuolta aina jotain, koska "you can temporarily download our films via our Android and iOS mobile apps and keep them on your device for a 7-day period for offline viewing."
4.99 a month = 40e vuodessa?
Itselläkin tuo harkinnassa, kuukauden koestuslinkki on hallussa
Jos maksaa vuodeksi kerrallaan niin 3,33 euroa kuukaudessa tulee hinnaksi.
No sitten.
Viaplayssa on myös tuo offline toiminto, mutta taidan lopettaa sen 3 kuukauden ilmaiskokeilun jälkeen, kun ei siellä niiin paljon kiinnostavaa sisältöä ole. Episodesin 4. kauden katsomisen jälkeen jäljellä lähinnä jotain semikiinnostavia leffoja. Episodes näköjään suomennettu "Amerikan frendi"
TOP5 sarjat Netflixistä ja HBO Nordicista, jotka pitäisi katsoa ja jotka eivät ole vielä ihan saman asteen legendoja ku Sopranos, Breaking Bad ja Girls? Eli siis itselle uusia sarjoja vailla olisin.
bzort glorf bööth
Netflix, ei missään järjestyksessä kunhan läiskin:
Orphan Black
River
Agent Carter
Master of None
The Americans
testailempas!
lisää saa laittaa tarjolle. voi näistä vinkeistä olla muillekin hyötyä.
bzort glorf bööth
No joo, aika pitkälle nämä The 100, Daredevil ja muut on muissa topsuissa jo käsitelty.
Black Mirror lisätään vielä kuitenkin.
Black Mirror lisätään vielä kuitenkin.
Black Mirror ehdottomasti! Tänä vuonna ilmeisesti tulossa lisää jaksoja netflixin tuottamana?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
noiseidea wrote:Black Mirror lisätään vielä kuitenkin.
Black Mirror ehdottomasti! Tänä vuonna ilmeisesti tulossa lisää jaksoja netflixin tuottamana?
Joo! Netflix tuottaa 12 uutta jaksoa. Ajankohdasta ei ole vielä kai tietoa, että koska tulevat ulos.
Agent Carterin kakkoskausi Netflixissä
Agent Carterin kakkoskausi Netflixissä
joo, tää yllätti ilosesti
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
noiseidea wrote:Agent Carterin kakkoskausi Netflixissä
joo, tää yllätti ilosesti
Just tänään mietin, että mistä tän näkis. Hieno homma!
Käytättekö chromecastia? Tykkäättekö?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.