You are not logged in.
pitää olla tween wavee ja brittipoppii jotta jengii kiinnostais
the wonder stuff, menswe@r, xböx 36660 ja AOL Instant Messenger lineuppiin NYT!
terveisin: MC BonziBuddy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pitää olla pikkasen pläski
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
the wonder stuff
kuuntelin eilen näiden muinaisen hitin unbearable, oli paljon kovempi mitä muistin
:center:
vs
BÄTLE ois aika kova
Descendents kiinnostaisi.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oliko Flying Saucer Attack tulossa tänne?
Mitäs foorumistien bändejä tänne on tulossa vai vieläkö täällä on Other Sound?
bzort glorf bööth
+ Onko shoegazen jälkeen tulossa takaisin muotiin grunge vai hypätäänkö suoraan esim post rockiin? Ekojen seiskojen Circle livenä Flowin päälavalla 2017 this is happening. Sigur Ros feat múm feat GY!BE 2018 telttalavalla.
bzort glorf bööth
hyvää pohdintaa hiiris
sia lisätty lineuppiin puolisen tuntia sitten instassa, mut kai ne nyt pistää taas 9 nimeä? ja kuka ihmeen sia, oliks tää se chandelier-tyyppi?
aha, tää olikin kova juttu joillekin
eli tääkö sit riittää päivän julkistukseksi, boring
no kirjottakaa tohon auki se esiintyjä, niin ei tartte klikkihuorata
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
xböx 36660 ja AOL Instant Messenger lineuppiin NYT!
piti googlaa oliks tää jotai uutta hypnagog-vaikutteista grimejumputusta jonka oon missannut. kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta.
tän hetkiset julkistukset ei kyllä kauheesti herätä kiinnostusta. toivotaan et jotain hyvää tulee, kivat pippalot.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
no kirjottakaa tohon auki se esiintyjä, niin ei tartte klikkihuorata
kirjoitin sen jo edelliseen viestiini elikkäs sian kiinnityksestä kyse, enemmän kyllä innostaisi jos kiinnittäisivät sen pink floydin lentävän sian suvilahden voimalan piippuun tai jotain
Tätä Sian esiintymistä väitetään aivan uskomattomaksi asiaksi, ei ole vuosiin esiintynytkään. Mutta eikö hän ollut Flowssa viime vuonna? Vai oliko se 2013? Muistanko ihan väärin?
Tätä Sian esiintymistä väitetään aivan uskomattomaksi asiaksi, ei ole vuosiin esiintynytkään. Mutta eikö hän ollut Flowssa viime vuonna? Vai oliko se 2013? Muistanko ihan väärin?
Väärin muistat, ei ole esiintynyt Suomessa koskaan, eikä muuallakaan maailmassa vuoden 2011 jälkeen kuin muutaman kerran. Siinä mielessä siis kansainvälisestikin ihan mielenkiintoinen uutinen.
EndloseAngst wrote:Tätä Sian esiintymistä väitetään aivan uskomattomaksi asiaksi, ei ole vuosiin esiintynytkään. Mutta eikö hän ollut Flowssa viime vuonna? Vai oliko se 2013? Muistanko ihan väärin?
Väärin muistat, ei ole esiintynyt Suomessa koskaan, eikä muuallakaan maailmassa vuoden 2011 jälkeen kuin muutaman kerran. Siinä mielessä siis kansainvälisestikin ihan mielenkiintoinen uutinen.
Entä ilmoitettu esiintyväksi mutta peruuttanut? Kun minusta tuntuu, että olen ylipäätään kuullut hänestä ensimmäisen kerran sen takia, että kuulin hänen olevan tulossa Flowhun. Vai saattaako hän mennä minun päässäni sekaisin jonkun muun kanssa.
Tai sitten Sian nimi on vain noussut esiin tämän foorumin aiempien vuosien Flow-spekulaatioissa, ja minä yhdistän hänet Flowhun sen takia.
Last edited by EndloseAngst (17.12.2015 15:34)
antti wrote:EndloseAngst wrote:Tätä Sian esiintymistä väitetään aivan uskomattomaksi asiaksi, ei ole vuosiin esiintynytkään. Mutta eikö hän ollut Flowssa viime vuonna? Vai oliko se 2013? Muistanko ihan väärin?
Entä ilmoitettu esiintyväksi mutta peruuttanut? Kun minusta tuntuu, että olen ylipäätään kuullut hänestä ensimmäisen kerran sen takia, että kuulin hänen olevan tulossa Flowhun. Vai saattaako hän mennä minun päässäni sekaisin jonkun muun kanssa?
varmaan sotket johonkin muuhun tusinapoppariin
EndloseAngst wrote:antti wrote:Väärin muistat, ei ole esiintynyt Suomessa koskaan, eikä muuallakaan maailmassa vuoden 2011 jälkeen kuin muutaman kerran. Siinä mielessä siis kansainvälisestikin ihan mielenkiintoinen uutinen.
Entä ilmoitettu esiintyväksi mutta peruuttanut? Kun minusta tuntuu, että olen ylipäätään kuullut hänestä ensimmäisen kerran sen takia, että kuulin hänen olevan tulossa Flowhun. Vai saattaako hän mennä minun päässäni sekaisin jonkun muun kanssa?
varmaan sotket johonkin muuhun tusinapoppariin
Juuh, ens vuonna sit muse, rammstein, the sounds ja disko ensemple.
how they run this show.
No joo ei häävi sutkautus. Mullan alla -tunnarille toki
e; ei kait se mikään tunnari kyl oo kuiteskaa.
Last edited by Hassuttelija (17.12.2015 16:56)
how they run this show.
:center: wrote:xböx 36660 ja AOL Instant Messenger lineuppiin NYT!
piti googlaa oliks tää jotai uutta hypnagog-vaikutteista grimejumputusta jonka oon missannut. kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta.
pitäs varmaan laittaa jotain synasekvenssejä tommosella nimellä soundcloudiin
Toiveet on jo kyselty fb:ssa syksyllä (yllättävän vähän niitä tuli), mutta jos tulee jotain mieleen, niin pistäkää vaan tännekin vielä. Erityisesti voisi kiinnostaa tietty vinkit uusista artisteista, jotka olette jossain todistaneet livenä loistaviksi...
Toiveet on jo kyselty fb:ssa syksyllä (yllättävän vähän niitä tuli), mutta jos tulee jotain mieleen, niin pistäkää vaan tännekin vielä. Erityisesti voisi kiinnostaa tietty vinkit uusista artisteista, jotka olette jossain todistaneet livenä loistaviksi...
No se SUFJAN.
how they run this show.
antti wrote:Toiveet on jo kyselty fb:ssa syksyllä (yllättävän vähän niitä tuli), mutta jos tulee jotain mieleen, niin pistäkää vaan tännekin vielä. Erityisesti voisi kiinnostaa tietty vinkit uusista artisteista, jotka olette jossain todistaneet livenä loistaviksi...
No se SUFJAN.
Juuh. Sufjan, Radiohead, New Order, Drake ym. ois tietty kiva saada vaikka kaikki...
Oisko muita kuin päälavan artisteja mielessä?
neil hamburger!
Hassuttelija wrote:antti wrote:Toiveet on jo kyselty fb:ssa syksyllä (yllättävän vähän niitä tuli), mutta jos tulee jotain mieleen, niin pistäkää vaan tännekin vielä. Erityisesti voisi kiinnostaa tietty vinkit uusista artisteista, jotka olette jossain todistaneet livenä loistaviksi...
No se SUFJAN.
Juuh. Sufjan, Radiohead, New Order, Drake ym. ois tietty kiva saada vaikka kaikki...
panda bear mahtuis varmaan telttaankin?
The Divine Comedy
Laetitia Sadier
Pinkshinyultrablast
The Pastels
:pint:
Last edited by leposi (17.12.2015 17:12)
Hassuttelija wrote:antti wrote:Toiveet on jo kyselty fb:ssa syksyllä (yllättävän vähän niitä tuli), mutta jos tulee jotain mieleen, niin pistäkää vaan tännekin vielä. Erityisesti voisi kiinnostaa tietty vinkit uusista artisteista, jotka olette jossain todistaneet livenä loistaviksi...
No se SUFJAN.
En tiiä Sufjanin hintaa, mut yllättävän pienissä paikoissa toi Euroopan kiertueella ainakin esiinty. Essenissä ja Oslossa missä olin kattomassa ehkä kolme tuhatta yleisökapasiteetti molemmissa.
how they run this show.
antti wrote:Hassuttelija wrote:No se SUFJAN.
En tiiä Sufjanin hintaa, mut yllättävän pienissä paikoissa toi Euroopan kiertueella ainakin esiinty. Essenissä ja Oslossa missä olin kattomassa ehkä kolme tuhatta yleisökapasiteetti molemmissa.
Sufjan on tainnu tosin kiertää Eurooppaa noin viiden vuoden välein, et tuskin on just tuolloin täällä.
how they run this show.
Oho muokkasin vituillleen
how they run this show.
Ai niin, unohtui kiittää, eli kiitos!