You are not logged in.
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:tuntematon sotilas, edelleen 5/5
oli muuten 23. kerta kun näytettiin telkkarissa, mutta joutunen lopettamaan hesarin tilauksen koska typerä kriitikko antoi tälle vain kolme tähteä
näyttäisivät nyt joskus sen mollen version
eikös toi tullu just viime vuonna töllöstä?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
jookcha wrote:barton_funk wrote:psykokarkki wrote:tuntematon sotilas, edelleen 5/5
oli muuten 23. kerta kun näytettiin telkkarissa, mutta joutunen lopettamaan hesarin tilauksen koska typerä kriitikko antoi tälle vain kolme tähteä
näyttäisivät nyt joskus sen mollen version
eikös toi tullu just viime vuonna töllöstä?
elonetin mukaan 2007 viimeks esitetty.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
2012 tuli kummatki telkkarista
2012 tuli kummatki telkkarista
sitä minäkin Elonet ei oo ikinä ajan tasalla
aika surkee provo ghettoselta
ja jookchalta:
molemmat versiot toki edelleen näkemättä
voisivat kyl tosiaan näyttää kummankin version joka vuosi.
ja jookchalta:
jookcha wrote:molemmat versiot toki edelleen näkemättä
voisivat kyl tosiaan näyttää kummankin version joka vuosi.
Ja vuonna 2017 sitten kaikki kolme putkeen
Mollbergin versio on kyl ihan hyvä:peuk:
täähän oli hyvä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ja jookchalta:
jookcha wrote:molemmat versiot toki edelleen näkemättä
Tässä on surkeampi provo (ja vieläpä totuus): Rauni-Leena Mollbergin version jätin kesken. Edvin Laineen versio on pyörinyt televisiossa selän takana. Kumpaakaan en aio katsoa kokonaan. Kirjaa en myöskään lue.
Tässä uudemmassa versiossa jossain joukkokohtauksessa on myös minun setä kikkailemassa eli joku joulu noin 15-20 vuotta sitten yritin tapittaa viisi minuuttia tuota kun olisin halunnut nähdä setäni rynnimässä metsässä.
Hyviä leffoja, mutta parempiakin sotaleffoja on tehty.
bzort glorf bööth
Tässä uudemmassa versiossa jossain joukkokohtauksessa on myös minun setä kikkailemassa eli joku joulu noin 15-20 vuotta sitten yritin tapittaa viisi minuuttia tuota kun olisin halunnut nähdä setäni rynnimässä metsässä.
mutta kun ei ole
jännä juttu muuten, kun siinä alkuperäisessä on puolestaan nimim. murmurin isoisä tärkeässä roolissa, joko on muuten telttakohtaus nähty, murmur?
hiirimattona wrote:Tässä uudemmassa versiossa jossain joukkokohtauksessa on myös minun setä kikkailemassa eli joku joulu noin 15-20 vuotta sitten yritin tapittaa viisi minuuttia tuota kun olisin halunnut nähdä setäni rynnimässä metsässä.
mutta kun ei ole
Tää on vähän sama ku Pink Floydin paras levy on mukamas eka ku eihän se voi pitää paikkaansa, kun bändi teki parhaat levyt 70-luvulla. Eli on niitä parempiakin sotaleffoja, mutta hyvä kotimainen leffa siis tuossa!
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Tässä uudemmassa versiossa jossain joukkokohtauksessa on myös minun setä kikkailemassa eli joku joulu noin 15-20 vuotta sitten yritin tapittaa viisi minuuttia tuota kun olisin halunnut nähdä setäni rynnimässä metsässä.
mutta kun ei ole
Tää on vähän sama ku Pink Floydin paras levy on mukamas eka ku eihän se voi pitää paikkaansa, kun bändi teki parhaat levyt 70-luvulla. Eli on niitä parempiakin sotaleffoja, mutta hyvä kotimainen leffa siis tuossa!
en ehdi nyt käydä piffillä tarkistamassa vastaustasi pf-kyssäriin, mutta piper rulez ;)
Black Mass
ei kauhean hyvä elokuva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hiirimattona wrote:psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Tässä uudemmassa versiossa jossain joukkokohtauksessa on myös minun setä kikkailemassa eli joku joulu noin 15-20 vuotta sitten yritin tapittaa viisi minuuttia tuota kun olisin halunnut nähdä setäni rynnimässä metsässä.
mutta kun ei ole
en ehdi nyt käydä piffillä tarkistamassa vastaustasi pf-kyssäriin, mutta piper rulez ;)
Oikein hyvä levy sekin on, mutta bändi teki parhaimmat siinä vaiheessa kun lopettivat hörhöilyn ja alkoivat tylsimyksiksi. En vastannut piffolle, kun kehtaa siellä höpöttää muuta kuin roskaa.
bzort glorf bööth
ehkä noin miljuunannen kerran tämä, en kyllästy ikinä, RAKASTAN :peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Rottatouille
3/5.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Last edited by barton_funk (12.12.2015 23:00)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suhteellisen sairas thaimaalainen musta komedia. Tykkäsin.
uusi star wars
ihan hyvä elokuva, mutta ois voinut olla pitempi. En lainkaan tylsistynut, mutta hahmoihin ja tarinaan ois voinut upottaa enemmän pelimerkkejä. Olin vähän yllättynyt kun se loppui.
Masters of the Universe
viime kerrasta taitaa olla yli 20 vuotta aikaa, ihan hyvää hölmöilyä mut ei jaksanu loppuun asti kiinnostaa
Code 46
tää oli niin yhdentekevää runoilua et meni tyystin toisesta silmästä sisään ja toisesta perseestä ulos eikä mitään jääny käteen
The Walker
hyvät musat (Bryan Ferryä siis) ja kai muutenkin iha jees, mut Schraderin leffaks vähän tylsä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni