You are not logged in.
Last edited by barton_funk (06.12.2015 15:52)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Crucifucks
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ALMA
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ALMA
Last edited by jookcha (08.12.2015 00:44)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
^
orkkiskin maailman paras biisi tyyliin
tämä
kirkan stygestä en ollut edes tietoinen aiemmin, toimii
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
coil - scatology
John Coltranen Interstellar Space. Mitä minä juuri kuulin. Pärisee
Last edited by E (12.12.2015 19:48)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Royal Headache: Carolina
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Human Leaguen Credo. Tai no bändin koko tuotanto oikeestaan.
edit: myös Boney M.'n Nightflight to Venus
edit2: Animal Collective myös, esim. Feels Ikävä muuten Neuvostoliitto nimimerkin väkeviä AC sivallus spämändeerauksia
Last edited by E (20.12.2015 09:08)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
popol vuh - seligpreisung
The Human Leaguen Credo. Tai no bändin koko tuotanto oikeestaan.
edit: myös Boney M.'n Nightflight to Venus
edit2: Animal Collective myös, esim. Feels Ikävä muuten Neuvostoliitto nimimerkin väkeviä AC sivallus spämändeerauksia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ihaninta musaa ikinä
Tuli tänään n. sadannennen kerran rakastuttua Kateen Aerial, 50 Word for Snow, The Red Shoes ja Hounds of Love täl hetkel lähimpänä sydäntä vissiin.
Last edited by E (27.12.2015 20:34)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Depeche Mode - Behind the Wheel
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tämä oli aikoinaan ensimmäinen biisi, jonka kuulin Einstürzende Neubautenilta. Koko levynkin kuulin ja tykkäsin. Ne meluisammat industrialit taas olivat vielä silloin minulle vähän liikaa. Siihen toki tuli myöhemmin muutos. Harmittaa, että en ole vieläkään nähnyt Neubautenia livenä, vaikka mahdollisuuksia on ollut kolme.
The Pointer Sisters - Automatic
Gene Clark - With Tomorrow
Lehtisalon remix Siinain Finish Linesta
... tai Yli järvien
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni