You are not logged in.
Freddie Gibbs lunasti
ehdottomasti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kuuntelen Uncle Acid & The Deadbeatsin levyä ensimmäistä kertaa. Kuulostaa hyvältä edellisten tapaan. Ehkä vähän harmittaa, että en ollut alkuviikolla katsomassa keikkaa. Olen kyllä nähnyt bändin jo kaksi kertaa (Black Sabbathin lämmittelijänä ja viimevuotisella omalla keikalla). Tämäntyyppisiä bändejä ilmestyi joitakin vuosia sitten vähän liikaa. Ne kiinnostivat minua aluksi, mutta kiinnostus lopahti nopeasti. Uncle Acid oli kuitenkin hyvien biisien ja hyvän laulajan takia sieltä parhaasta päästä.
Laurie Andersonin Heart of a Dog kiinnostaa aika paljon.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
GARDEN OF DELETE
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Laurie Andersonin Heart of a Dog kiinnostaa aika paljon.
kuuntelussa nyt. taitaa mennä vuoden top-5 välittömästi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Anna von Hausswolffilta tullut uus levy
Oon näköjään ostanu jo 20 tämän vuoden levyjulkasua, mukana toki muutama vanhempaa matskua sisältävä. Muutama tämän vuoden uus levy on vielä hankkimatta. Jos vuoden loppuun mennesä niistä ees jotain sais niin ois ihan hyvät tsäänssit rankata jotain top-10 listaa ...niinkö sillä ny ois jotain väliä
Kamasi Washingtonin levyä tullut aika paljon duunissa kuunneltua. Tämä on just sopivaa musaa silloin, kun on jotain mekaanista ja vähän ajattelua vaativaa työtä paljon ja haluan blokata ympäristön äänet. Vähän mietin että meniskö katsomaan livenä ensi viikolla, mutta maanantai-ilta ei oikein inspaa, enkä tiedä tykkäänkö tästä kuitenkaan NIIN paljon.
Last edited by Firon (24.11.2015 13:17)
top10 vois olla jotain tämmöst tai en tiiä
Jefre Cantu-Ledesma - A Year with 13 Moons
Joanna Newsom - Divers
Grimes - Art Angels
Jim O'Rourke - Simple Songs
Paperi T - Malarian Pelko
Arca - Mutant
Hopeajärvi - s/t
U.S. girls - half free
Laurie Anderson - heart of a dog
The Orb - moonbuilding 2703
Top-kybään sijottuu varmaan nämä levyt, jos en saa lisää tämänvuotisia hommattua kuukauden sisään (pari potentiaalista listajyrää ainaski puuttuu)
The Chemical Brothers: Born In The Echoes
John Grant: Grey Tickles, Black Pressure
Jaakko Eino Kalevi: s/t
Jean Michel Jarre: Electronica 1 - The Time Machine
K-X-P: III Part I
Jussi Lehtisalo: Maisteri
Mew: +-
Ozric Tentacles: Technicians Of The Sacred
Pharaoh Overlord: Circle
Sammal: Myrskyvaroitus
Parquet Courts - Monastic Living. 5/5.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Top-5 muodostuu aika helposti:
1. Sufjan Stevens: Carrie & Lowell
2. Young Guv: Ripe 4 Luv
3. Royal Headache: High
4. The Spook School: Try to Be Hopeful
5. Deerhunter: Fading Frontier
5 seuraavaa onkin sitten jo hankala valita reilusta kymmenestä aika hyvästä levystä.
Fading Frontier ennemminkin vuoden pettymys. Muutama hyvä biisi, muutama todella huono, kokonaisuutena pliisu ja lussu. Sentään ne hyvät biisit on Deerhunterin perustasoa, eli TOSI hyviä. Kovin montaa niitä vaan ei tällä kertaa levylle asti tullut.
Olen seurannut niin huonosti uutta musiikkia, että enpä taida listata mitään. Kotimaisista Fate vs Free Willy ja Olimpia Splendid tekivät todella hienot albumit. Tuomi&Tapio levy kuulosti näytteiden perusteella kivalta. Ja Hepa Halme Prospekt!
JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Toi on kyl totta, parempi ku ykskään Unsane
Älä päästä painiks sitä
Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Täytyneepä ottaa haltuun.
ILR wrote:Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Jep, kaikki aiemmat Throatit löytyy mutta tää on nyt jäänyt jostain syystä paitsioasemaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
rc-lungen wrote:ILR wrote:Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Jep, kaikki aiemmat Throatit löytyy mutta tää on nyt jäänyt jostain syystä paitsioasemaan.
Köpelösti kävi mulla Throatin kanssa, kun se sukkalevy, josta tykkäsin ihan sikana, kuului entiselle tyttöystävälle, joten sitä mulla ei enään ole. Edellinen pitkäsoittokin meni täysin ohi, kun olin jollain keikalla ja silloin kuulosti tosi tympäännyttävältä. Nyt tolta uudelta joku minkä kuuntelin oli taas aika järkyttävän hyvä.
Sitä edeltävää throattia en jaksanu paljoo kuunnella, vaikka seiskoista yms oon tykänny kyllä. Uus kuunteluun kaipa juuh
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Katkennut petsari wrote:rc-lungen wrote:ILR wrote:Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Köpelösti kävi mulla Throatin kanssa, kun se sukkalevy, josta tykkäsin ihan sikana, kuului entiselle tyttöystävälle, joten sitä mulla ei enään ole. Edellinen pitkäsoittokin meni täysin ohi, kun olin jollain keikalla ja silloin kuulosti tosi tympäännyttävältä. Nyt tolta uudelta joku minkä kuuntelin oli taas aika järkyttävän hyvä.
Jostain syystä se pitkäsoitto jäi mullakin vähän paitsioon. Toi on ollu musta helvetin kova bändi ihan alusta alkaen, mutta nyt tolla uudella on löytyny se joku ihan uus vaihde. Mulla on muuten vielä pari sukkalevyä jos joku tarttee, ei maksa paljoa.
rc-lungen wrote:Katkennut petsari wrote:rc-lungen wrote:ILR wrote:Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Jostain syystä se pitkäsoitto jäi mullakin vähän paitsioon. Toi on ollu musta helvetin kova bändi ihan alusta alkaen, mutta nyt tolla uudella on löytyny se joku ihan uus vaihde. Mulla on muuten vielä pari sukkalevyä jos joku tarttee, ei maksa paljoa.
Tuotko treenikselle yhden?
Uudet housut ja paita wrote:rc-lungen wrote:Katkennut petsari wrote:rc-lungen wrote:ILR wrote:Uudet housut ja paita wrote:JA! Throat teki 2015 parhaan levytyksensä, eli Short Circuit.
Tuotko treenikselle yhden?
Tuon
kanye vie perinteikkäästi parhaan albumin tittelin jos on julkaistakseen mitään tänä vuonna. frank ocean myös kiinnostaa.
lol.
nerointa musaa levymitassa tänä vuonna tais olla garden of delete. ei jotenkin 2015 herättänyt hurraa-huutoja, mutta ensi vuonna sit uudestaan.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kuuntelen juuri Sufjan Stevensin levyä. Olen aiemmin kuullut häneltä vain Illinoise-levyn joskus kauan sitten, enkä muista siitä mitään. Tämä uusi levy kuulostaa yllättävän hyvältä. On oikeastaan mukava kuulla välillä tällaista musiikkia, joka perustuu täysin melodioihin.
nerointa musaa levymitassa tänä vuonna tais olla garden of delete.
Vuoden oikein mielipide
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ray charlz wrote:nerointa musaa levymitassa tänä vuonna tais olla garden of delete.
Vuoden oikein mielipide
mistä tän löytäis vinyylinä Helsingistä niinq NYT? meinasin ton hankkii siskon miehelle joululahjaks.
e: Keltsussa oli!
Last edited by murmur (20.12.2015 17:37)
Kalossimies wrote:ray charlz wrote:nerointa musaa levymitassa tänä vuonna tais olla garden of delete.
Vuoden oikein mielipide
mistä tän löytäis vinyylinä Helsingistä niinq NYT? meinasin ton hankkii siskon miehelle joululahjaks.
Paljonko kustansi? Äxässä ns. vitusti liikaa
murmur wrote:Kalossimies wrote:ray charlz wrote:nerointa musaa levymitassa tänä vuonna tais olla garden of delete.
Vuoden oikein mielipide
Paljonko kustansi? Äxässä ns. vitusti liikaa
kannessa lukee 30,90 , mutta sain jostain syystä 90 c alennuksen. onhan se aika paljon.