You are not logged in.
battle!
mikä on suosikki-kallio-biisisi? entä video?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Voi vitun kalliobiisit, alan saatana tkee tyhjänpäiväisiä lurituksia siitä miten ihanaa ja kamalaa on asua töölös vittu!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ROOPE SALMINEN JA KOIRAT - MADAFAKIN DARRA
KLIKKAA JA KUUNTELE
en aio kuunnella.
Kuultuna ehkä paskin biisi mitä on.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Moronica wrote:battle!
mikä on suosikki-kallio-biisisi? entä video?
Entäs vielä:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kamasi washingtonin levyn rumpali. nämä heavy metal-fillit ovat kuin whiplash-leffasta. ihan hyvää musaa muuten tämä.
Vilkkumaan Maija on kuulemma tehnyt uuden biisin nimeltä Kissavideoita. onko joku kuullut?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vilkkumaan Maija on kuulemma tehnyt uuden biisin nimeltä Kissavideoita. onko joku kuullut?
Katsoin videon. Maija on tosi ällö. Sillä on varmaan keski-iän kriisi. Kamala biisi ja video, vaikka kertsi on periaatteessa ihan toimiva.
Muistin just Poets of the Fallin olemassaolon ja tsekkasin RYMistä huvikseen ja siellähän lähestulkoon jumaloidaan bändiä Köyhän miehen Nickelback, if you ask me.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
tykkkään kyl vähän illusion & dream -stygestä eiks noi tulleet "kuuluisaksi" siitä et joku niiden biisi oli jossain pelissä? hieno ja tärkeä bändi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
No juu, ei kyl ookkaa mitään paskinta ikinä-musaa, pienissä annostuksissa lähes Sonata Arctican veroista tykitystä Suosio silti aika yllättävää ja hämmentävää.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
se on aina yllättävää että joku musa on suosittua KRÖH sunrise avenue KRÖH
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mut haluaisin kyl edelleenkin muistuttaa ihmisiä siitä tosiasiasta että on olemassa semmoinen pändi kuin FLUTE OF SHAME
en ees tiiä että onko oikea topikki mut siis FLUTE OF SHAME miettikää flute of shame
Koop Arposen iloinen orkesteri esittää lystikkään ja lähinnä juopottelua kuvaavan iskusävelmänsä. Mukana videolla myös joukkotappelu, Pete Parkkonen, Nikke Saarela ja legendaarinen aikuisviihdetähti Puma. Sensuroimattoman version löytää itunesista. Kuvattu Kanarialla, Lontoossa ja Helsingissä.
mä en vaan pääse tän jutun yli, flute of shame
Mukana videolla myös joukkotappelu, Pete Parkkonen, Nikke Saarela ja legendaarinen aikuisviihdetähti Puma.
Joukkotappelulle
Last edited by E (16.10.2015 21:17)
Yhtään biisiä en oo kuullu, mutta pelkästään Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana:n nimen lukeminen saa verenpaineen nousemaan. Rupee ihan aidosti vituttamaan joka kerta.
*
sama homma. ja paleface muutenkin paskinta juuri nyt ja aina. toi bändijuttu on vaan överipaskaa jopa palefacelta.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tos on varmaan joku image-juttu et ei voi diggailla mut ku mulla ei oo tommosia ongelmia, ni sillon tällön ku oon kuullu tätä ricky tick big bandia radiosta ni sehän kuulostaa silleen kohtalaisen nastalta musalta
häpeälaatikossa nää vai mitä häh
tos on varmaan joku image-juttu et ei voi diggailla mut ku mulla ei oo tommosia ongelmia, ni sillon tällön ku oon kuullu tätä ricky tick big bandia radiosta ni sehän kuulostaa silleen kohtalaisen nastalta musalta
Ricky-Tickillä itsellään on ollut ihan peruspätevää jaskaa. Tosin se osoittaa aika pahaa mauttomuutta jos Palefacen kanssa tarvii ruveta levyttämään.
Ei mulla kyl mitään image-ongelmaa ole. Kun en ole kuullu, niin en tiedä, mut en voi sitää tota nimeä.
Eli joo, väärä topikissa, paskoissa bändin nimissä tämä. En jaksanu ettiä topsua, mut tää oli sopivasti ylhäällä.
*
Mä olen sen verran kova big band diggari, että ton bändin soitto miellyttää, ja komeita sävellyksiähän niillä on. Ne räpit istuu kans aika saumattomasti siihen soittoon, eniten mulla haraa vastaan se sanotusosasto. Ei nyt tule mitään esimerkkejä mieleen, mutta on aina vähän sellanen myötähäpeä kuunnellessa.
Rasittaa jo etukäteen Adelen uus levy, kun tietää että ne biisit soi taas kaikkialla
how they run this show.
Oon Ariana-fani, mut tää uus sinkku Jamie Foxx-kertsissä jotain ideaa, mut ei se riitä.
Kaikki Janna Hurmerinnan ja Junon yhteisbiisit.
how they run this show.
Kaikki Janna Hurmerinnan ja Junon yhteisbiisit.
en oo onneks kuullu. joskus satuin kuulemaan Jannan "Tytöt lähtee tanssimaan" ja oli niin kamala ja myötähäpeää aiheuttava, että poistuin paikalta, jotta en joutuisi kuulemaan loppuun asti.
Mä olen sen verran kova big band diggari, että ton bändin soitto miellyttää, ja komeita sävellyksiähän niillä on. Ne räpit istuu kans aika saumattomasti siihen soittoon, eniten mulla haraa vastaan se sanotusosasto. Ei nyt tule mitään esimerkkejä mieleen, mutta on aina vähän sellanen myötähäpeä kuunnellessa.
VOI HERRAJJESTAS EIHÄN TÄS OO JÄRKEE
VELJET JA SISKOT MIKÄ MEININKI
Last edited by Moronica (04.11.2015 23:20)
:peuk:
joku jakoi tämän tänään facebookissa ja piti oikein kuunnella että onko niin ärsyttävä kuin muistin. ei nyt kautta aikojen paskin biisi -kamaa mutta jotenkin todella rasittava.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ Vähän tylsät ja muoviset saundit kyl, mut Avey Tare