You are not logged in.
Toisen kajarin diskanttidraiveri ollu paskana jo jonkun aikaa, ja varaosan hankkimisen kanssa ottaa vähe vaikeesti. Joq duunikaveri myy tämmösii ja taidan käydä hakemassa tässä viikonloppuna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on Magnat Quantum 503-kaiuttimet. Olivat joskus 2007 iso sijotus mulle En o osannu kaivata parempiakaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Meijän mökiltä dyykatut vanhojen rikkinäisten grundig-sterkkojen kajarit. Hienosti soivat.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hifi 6/2
chorus hq-10
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ja monitoreina behringer truthit. joista toinen on vähän rikki. pitäisi ehkä korjauttaa. kun ei osaa ite.:|
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Musiikki kuulostaa jännältä stereona
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
iskän rakentamat
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
B&W CM1
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
iskän rakentamat
Sama. Oisko nämä jotkut HIFI-lehden 80-90-luvun taitteen rakennussarjan mukaan tehdyt.
toinen on joku sony, toinen on joku muu. rahaa olen sijoittanut näihin: 0 euroa.
300 taisin maksaa omasta kaiutinparistani.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jotku Sansuin pöntöt tummalla puuviilulla (tämä jälkimmäinen on se tärkein speksi)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Enbuske on just ostanu tämmösen https://www.bang-olufsen.com/en/speakers/beoplay-a9
Mitä tykkäätte?
b&o ihan hyvä merkki, muusta en tiiä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pohjois-Savossa valmistetut, mutta ei Amphionit tai Genelecit. En muista nyt merkkiä.
bzort glorf bööth
Cd/vinyyli/kasetti kuuntelua varten pari Genelecin 6010A + subwoofer.
Striimauskuuntelulle tommonen joku jbl:n bluetooth pönttö.
Last edited by jookcha (09.03.2021 12:13)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Amphion helium 3
Magnatit ja pioneerit.
Mulla on ne samat BBX:t kun oli ensi kerran tähän ketjuun kirjoittaessani 2007, mutta sunnuntaina netinselauksessa löysin sellaisen vinkin että demppaus vois ehkä vähän auttaa tiettyä kumisevuutta mikä joillakin levyillä vähän vaivaa. Noh, tungin käyttämättömät villasukat refleksiputkeen ja kyllä nyt basso erottuu levyillä paremmin. Konstit on monet, sano.
Ei ole monikanavasysteemiä minulla. Joskus on ollu semmonen halpisjärjestelmä. Olishan se kiva kuunnella niitä 5.1 mixauksia mitä esim king crimsonin bokseilta löytys. En ole kuitenkaan ajatellut hankkia.
Vahvarissa kiinni kahdet kajarit kun kerta liitännät löytyy. Täydentävät hyvin toisiaan kun on niin erilaiset äänet.
Sony musiikkimörkö bt kaiutin