You are not logged in.
'Tis a Pity She Was a Whore on nyt Spotifyssa. Kiinnostava yhdistelmä metelöiviä taustoja ja nättiä melodiaa. Pidän tästä suunnasta, mihin Bowie menee uusissa biiseissään. Tai eri suuntiinhan ne menevät, mutta suunta on joka tapauksessa pois edellisten levyjen tyylistä.
Mun mielestä nyky-Bowie on parhaimmillaan sellaisessa suoraviivaisessa, mutta silti vinksahtaneessa rock-kappeleessa kuten The Next Day tai Atomica. Siihen nähden tää 'Tis a Pity She Was a Whore on aika hurja tapaus.
Incredible Miracle
Olen viime päivinä kuunnellut paljon Bowien kahta uutta biisiä. Sue on hyvä, mutta B-puolelle piilotettu ja demoksi ilmoitettu 'Tis a Pity She Was a Whore on oikeasti hieno. Haluaisin Bowielta kokonaisen levyn, jossa olisi tämäntyyppistä musiikkia. Toisaalta tämä biisi on vähän paluuta 90-luvulle (jonnekin Black Tie White noisen ja Outsiden välille, ehkä Buddha of Suburbian suunnalle). Joten kuuluisiko Bowien tehdä jotain ihan uutta eikä tällaista? Vuoden parasta biisiä valitessa tämä on joka tapauksessa hyvin lähellä kärkeä.
Last edited by EndloseAngst (17.11.2014 23:30)
ihan jännä biisi kyllä
jännää, tota bowien uutta kymppituumaista mainostettiin just facebookissa että limited ja ilmestyy black fridayna ja varmasti tuleva keräilyharvinaisuus. itsehän tuon hommasin jo, ja muutenkin sitä kaupitellaan siellä täällä ainakin täällä suomessa. mikäs siinä, mutta hommatkaapa nyt jos sellaisen haluatte, ehkä loppuvat kohta. ilmeisesti kannattais ostaa sijoitusmielessä vaikka toinenkin mutta en viitsi
^ nyt muuten räjähti pää. Oliko tuo ZEBRA-aski tarkoituksellinen viittaus Philip K. Dickiin ja Valisiin ja Eric Lamptoniin ja LOL OMG APAU
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
koko video
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En löytäny guuglettamalla ainoatakaan mainintaa tästä mahdollisesta yhteydestä. SALALIITTOTEORIA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ekaa kertaa kuuntelussa tää uus levy. Hyvältä kuulostaa!
The Next Day siis. Onhan tän julkasusta toki kohta kaks vuotta.
Last edited by Hassuttelija (10.01.2015 18:16)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
David Bowie co-writing stage show based on 'The Man Who Fell To Earth'
The new show, to be directed by Belgian director Ivo van Hove, will be titled 'Lazarus' and will "feature new songs by Mr Bowie, as well as new arrangements of older songs"
äsken kylän läpi polkiessa soi tää, ihan sairaan kova biisi
Upein artisti maailmassa.
bzort glorf bööth
Uusi levy tulossa Bowien syntymäpäivänä.
http://www.rumba.fi/uutiset/david-bowie … iitteihin/
Kuuntelin aika paljon The Next Day:ta. Tykkäsin tosin vähemmän kuin halusin tykätä, vaikka on siellä monia tosi kovia biisejä.
Incredible Miracle
Uusi biisi ja video ilmestyivät jo tunti sitten, eikä kukaan ole vieläkään sanonut mitään.
Minä sanon: suunta on juuri oikea.
Hyvä biisu, kuuntelin tänään
hyvä biisi. tuleva levy kiinnostaa erittäin paljon.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Olipa huikea video. Bowiella on ananas.
Incredible Miracle
tosi hyvä biisi! ihanaa, että bowie on yhä olemassa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
huomenna ilmestyy uusi levy