You are not logged in.
Betonidokkarin molemmat oaat löytyy taas areenasta
Eka osa katsottu. Hyperaktiivista pakinamaista verbaalionaniaa, mutta kyllä tuota kelpasi katsoa. Reilu vuorokausi vielä kehissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuo taitaa olla netflixissä tarjolla. Ehkäpä vopisi.
bzort glorf bööth
Dokumenttiprojekti: Kreikan synkkä arki
Oli kyllä masentavaa katsottavaa.
Yleltä tullutta Scifin historiaa tuli katsottua kai kolme jaksoa. Ei mitään mullistavaa, mutta kyllähän tuota katsoi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tietoisku 70-luvun Tukholmasta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Teeman syyslauantait, leffaa ja dokkaria jostain aihepiiristä.
Last edited by noiseidea (01.09.2015 15:10)
Hieno pieni dokumentti elämästä Kouvolan rautatieasemalla.
Ajankuva (mä näen nykyään usein unia joissa paikat ovat k.o. aikakausilta, liittyneekö siihen että lapseni on nyt samoissa ikävuosissa, kuin itse olin tuolloin)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Areenasta katsoin pari dokkaria. 1971 kertoi FBI:n asiakirjoja pöllineestä porukasta. En ollut ikinä kuullut edes tuosta tapauksesta. Ihan mielenkiintoinen tarina.
Tales of the Grim Sleeper oli monella tapaa hämmentävä ja surullinen.
Areenassa kolmiosainen Yhdysvaltain kutsumuskohtalo oli hyvä historian kertaus USA:n ulkopolitiikasta 1800-luvulta tähän päivään.
Suosittelen näitä kahta, ensin eka ja sitten toinen. Gore
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei hirveästi uutta tietoa tarjoa tämä Pohjois-Korea dokkari, jos on vähänkään aiheeseen perehtynyt. Tuoretta kuvamateriaalia Pjongjangista kuitenkin ihan kiva katsella.
Last edited by Firon (07.01.2016 12:37)
Areenasta katsoin pari dokkaria. 1971 kertoi FBI:n asiakirjoja pöllineestä porukasta. En ollut ikinä kuullut edes tuosta tapauksesta. Ihan mielenkiintoinen tarina.
Jep, tää oli hyvä
Luin tuosta kirjoitetun kirjan viime vuonna kans.
Last edited by noiseidea (07.01.2016 12:48)
Eka jakso meni ohi, mutta pitää yrittää hypätä nyt mukaan.
Eka jakso meni ohi, mutta pitää yrittää hypätä nyt mukaan.
Tokassa jaksossa muistelua kommunistinuorten opiskeluajoista DDR:ssä 80-luvulla. Ei mitään mullistavaa, porvarikommunistit olivat olleet aika järkyttyneitä kun DDR:n utopiassa ihmiset keräsivät ja laittoivat esille tyhjiä Kokis-pulloja ja tyhjiä länsimuropaketteja.
Välillä ihan hyvää kuvamatskua 80-luvun Itä-Berliinistä.
Cookedia katsoin ekan jakson. Vähän liikaa fiilistellään vaan tyypin ruokafilosofiaa, mut hienosti kuvattu ja hyvää juttuakin. Eiköhän noi tuu katsottua.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Glass is a 1958 non-verbal documentary short by Bert Haanstra that contrasts glassblowing techniques used inside the Royal Leerdam Glass Factory with more modern industrial machines.
Last edited by barton_funk (25.03.2016 13:33)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Netflixistä tsekkasin pari hyyvää tosa
City 40 - salaa kuvattu dokkari venäläisestä suljetusta kaupungista, Ozerskista, joka rakentui ensimmäisen neukkulalaisen ydinaselaitoksen ympärille
Welcome to Leith - Nazit yrittää vallata jenkkiläläisen kylän
Ja iha vitun jepa uutisissa sen verran että Adam Curtisilta on tullu doccari HyperNormalisation. Hegemoniaporvarit laput silmille nyte!
Toso raileri: https://www.facebook.com/VICE/videos/1409284745771446/
Ja tosa artikkeli
http://www.vice.com/read/adam-curtis-li … short-film
Adam Curtis - dokkarit striimattavissa täällä näköjään https://thoughtmaybe.com/by/adam-curtis/
Shenzhenin kaupungissa Kiinassa kopioidaan van Goghin ja muiden länsimaisten taiteilijoiden töitä yötä päivää. Dafenin verstaissa tehtyjä kopioita myydään ympäri maailmaa.
The Long Shot oli ihan kiva lyhäri, larrydavid easter egg meges
shitflixissä tämä
Behemoth ihan mahtava leffa kattokaa sitä sinne
Orionissa tuli katsottua Crumb. Aika paljon keskityttiin perhekuvioihin, äänessä oli paljon ne sisarukset jotka oli suostuneet haastateltaviksi. Muutenkin keskityttiin aika paljon Crumbin pääkopan liikkeisiin, jotka on toki tuotannon kannalta aika keskeistä asiaa. Ehkä olisin kaivannut enemmän historiikkimaista stooria itse sarjakuvien tekemisestä, alkuajoista jne. Hyvä dokkari nurinoista huolimatta.
Last edited by noiseidea (30.10.2017 12:08)