You are not logged in.
Death in Paradise
Tanskalainen maajussi
Ängelby
Hunderby
Silta
Bosch
Detectorists
Doctor Who
Last Man on Earth
Broadchurch
lisäksi Midsomerin murhia jos on tekemisen puutetta ja satunnaisesti uusintoja Fresh Meatista, Spysta, Pramfacesta ja Outnumberedista
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
bernardblack wrote:hiirimattona wrote:Fargon toka kausi.
mistä katsot?
HBO Norcidilla tuo ainakin näkyy.
Täältä juuri. Eka kausi myös katsottavana.
bzort glorf bööth
HBO Nordicilta sai ilmaiskuukauden, vaikka on se joskus ollutkin, joten noin sadannen kerran aloin katsoa Game of Thronesia. Aina samat ihmettelyt, että missäs olinkaan menossa, kukas toi hahmo onkaan kenestä noi puhuu ja kuka on kenenkin veli jne.
En ymmärrä miten oon niin pihalla tosta sarjasta, vaikka oon tainnut nähä ekan kauden kaks kertaa kokonaan. Nyt päättelin olevani 2. kauden 4. jaksossa menossa ja jatkoin siitä. Oishan mulla kyllä 3 ekaa kautta blu-raynäkin, mutta liian vaivalloista laittaa levyjä soittimeen
Sit tuolta vois ainakin kattoo sitä Fargoa, kun on kiinnostanut se nähä ja jenkki-officen vois sinnitellä loppuun, kun sen kaikki kaudet tuolla näkyis olevan.
Last edited by Hassuttelija (24.10.2015 00:10)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Buffy, vampyyrintappaja on toisella kierroksella, kaksi kautta paketissa. Yllättävän pitkään kakkoskausi jatkoi vielä ykköskauden linjoilla, joskin vähän kalliimman näköisenä. Parhaus näyttäisi alkavan tokan kauden puolivälin paikkeilla.
Alotin Battlestar Galactican alusta Ne intron jälkeen tulevat vilaukset alkaneeseen jaksoon on kyl niin saakelin surkea idea "Hehee näytetäämpä katsojille mitä jaksossa tapahtuu ennen ku se alkaa "
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sillan kolmoskausi puolessavälissä. Ainahan tuossa on ollut aika gauheita immeisiä, mutta tällä kaudella on kyllä kasattu melekone kauhukabinetti äitejä Stalkkeri-hautaustoimitsijatar on myös
Hans
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Alotin Battlestar Galactican alusta Ne intron jälkeen tulevat vilaukset alkaneeseen jaksoon on kyl niin saakelin surkea idea "Hehee näytetäämpä katsojille mitä jaksossa tapahtuu ennen ku se alkaa "
Hieno sarja
ja samaa mieltä tosta jälkimmäisestä jutusta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Detectorists on kyl ihan helvetin ihana
melkein yhtä ihana kuin The Joy of Painting
Aah, kattelin just Xena-jakson, jossa Hercules fiittaamassa, hienolta tupla-dvd:ltäni, jonka kannet eivät valitettavasti ole...nahkaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
sinkkuelämään vitoskausi katottuna, yks kausi vielä jälellä
alku oli kyl jänskä ku randomit ihmiset puhui kameralle jne, vasta kolmoskaudella löydettiin se klassinen sinkkuelämää-meininki joka sit jatkuu omalla painollaan. ihan positiivista et noi aikuispissikset vähän aikuistuu hiljalleen, tai sit carrie vaihtoi e-pilleri-merkkiä vain. big oli parempi tyyppi ku mitä muistin ja aidan ihan perseestä, steve vähän cp mut ihajjees ja trey loppujen lopuks symppis omien ahdistustensa kanssa. mielenkiintosta nähdä miksi jack ja carrie tulee eroamaan, sarjan hienoin mies kuitenki.
eri
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ vahva eri, aika perseilyä ollu tää kausi mut katon silti
Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
Tältä tuntuu ainakin nyt kun kolme viimeistä jaksoa on vielä näkemättä. Henrik on ollut niin kiinnostava hahmo ettei Martinia ole kaivannut yhtään.
Pilke wrote:Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
Tältä tuntuu ainakin nyt kun kolme viimeistä jaksoa on vielä näkemättä. Henrik on ollut niin kiinnostava hahmo ettei Martinia ole kaivannut yhtään.
Just näin. En muista edellisistä kausista juuri mitään (olin niin kännissä koko ajan eiq mitäs), mut tän uusimman sivujuonet on kiinnostavampia. En muista mitä niissä oli aikasemmin, mut muistan, et ärsytti aina kun ei pysytty itse asiassa.
*
tigrushka wrote:Pilke wrote:Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
Just näin. En muista edellisistä kausista juuri mitään (olin niin kännissä koko ajan eiq mitäs), mut tän uusimman sivujuonet on kiinnostavampia. En muista mitä niissä oli aikasemmin, mut muistan, et ärsytti aina kun ei pysytty itse asiassa.
*
Tämä on itse asiassa eka kausi missä niillä murhilla ei ole mitään suurieleisen yhteiskunnallista/kantaaottavaa ulottuvuutta (vaikka ekalla kaudella lopulliseksi motiiviksi paljastuikin henk.koht. kosto). Perhesuhteet taas ovat kausi kaudelta muuttuneet kipeämmäksi, tosin se tokan kauden veli-sisarsuhde oli lajissaan aika ylittämätön.
Pilke wrote:tigrushka wrote:Pilke wrote:Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
*
Tämä on itse asiassa eka kausi missä niillä murhilla ei ole mitään suurieleisen yhteiskunnallista/kantaaottavaa ulottuvuutta (vaikka ekalla kaudella lopulliseksi motiiviksi paljastuikin henk.koht. kosto). Perhesuhteet taas ovat kausi kaudelta muuttuneet kipeämmäksi, tosin se tokan kauden veli-sisarsuhde oli lajissaan aika ylittämätön.
En näköjään todellakaan muista mitään edellisistä kausista.
*
tigrushka wrote:Pilke wrote:tigrushka wrote:Pilke wrote:Sanoisin, että tää Sillan kolmas kausi on paras tähän mennessä.
*
*
En näköjään todellakaan muista mitään edellisistä kausista.
*
hemlock grovee oon katellu nyt ekan kauden melkee loppuun. iha jees
London Spy kiinnostaa. En ole vielä aloittanut, mutta kiinnostus on kova. Ensimmäinen jakso viidestä tullut BBC:ltä.
Tsekkasin just milloin Sense8 jatkuu. 2017? Oon jo nyt unohtanut suureksi osaksi mitä ekalla kaudella tapahtu.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
London Spy kiinnostaa. En ole vielä aloittanut, mutta kiinnostus on kova. Ensimmäinen jakso viidestä tullut BBC:ltä.
Vaikuttaa todella asialliselta. Ben Whishaw
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ash vs Evil Deadista yytsitty kolme ekaa jaksoo Bruce Campbell Sais kyllä olla vielä enemmän hulinointia ja järjettömyyttä, eikä kolmosjakson tyylistä geneeristä monster of the week-laahausta.
Evil Deadin ja Army of Darknessin näin joskus 10-15 vuotta sitten, vois kyl kattoo ne ja kakkosen ennen seuraavaa jaksoo.
Last edited by E (16.11.2015 08:20)
w/ bob & david
Borgenin kolmatta ja viimeistä kautta katselen. Paras sarja!
With Bob and David tuntuu aivan hyvältä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.