You are not logged in.
Aika jäätävän paska
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pl
pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
:peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mika Taanilan (lyhyt)dokumentteja:
- Futuro A New Stance for Tomorrow :peuk:
- Fysikaalinen rengas
- Tulevaisuus ei ole entisensä
- Optinen ääni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paljon jänniä juttuja, mutta pohjimmiltaan vähän tylsä tarina aviokriisistä. Ei varmaan ihan Fellinin parhaita?
Best in Show
pitkästä aikaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olihan tämä aika helvetin kiusallista katsottavaa. Dialogi niin kyllästetty latteuksilla, että vaikea tätä on ottaa vakavasti. Enter the Voidissa muutamat vaivaannuttavuudet pystyi vielä nielemään, mutta etäännyttämistaktiikka tuppaa olemaan turhan alleviivaavaa tässä. Seksikohtaukset melko kesyjä, eivätkä tarjoa mitään mitä ei olisi jo arthouse-leffoissa nähty.
Phantom of the Paradise
Näin ton tv:stä joskus vajaat 10v sitten (muistaakseni?) unenpöpperössä ja siitä asti oon halunnu kattoo uudestaan. Ny sit vihdoin katoin ja olihan se edelleen huikea. Lopussa pientä puuroutumista, mutta kuuluu asiaan 5/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
huhhuh
En oikein jaksa spämmiä enää tänne leffoja mitä nähny, koska Letterboxdiin ja muualle tulee merkittyä.
Mutta mainitaan nyt, että eilen katsoin ehkä maailman huonoimman elokuvan, jonka olen kärsinyt alusta loppuun. (20 minuutin kohdilla oli hilkulla, etten olisi lopettanut, mutta vähän nousuhumalassa olessani ajattelin, ettei tässä nyt parempaakaan viitsi katsoa. Kaduttaa!)
Eli Horrible Bosses 2. SIIS VOI JEESUS MITÄ SKEIDAA
Ja tänään katsoin ehkäpä hienoimman elokuvan, jonka olen koskaan nähnyt.
Paris, Texas. SIIS VOI JEESUS MITÄ PARHAUTTA
pl
pl
Last edited by interuptor bastardo (05.11.2015 01:48)
ihan jepa, mut kyl they live ajaa saman asian paremmin.
todella ikävystyttävää ja teennäistä skeidaa
Aihe on mielenkiintoinen, ja elokuvakin komeeta katseltavaa ja ihan hyvin näytelty, mutta jää silti harmittavan kauas täysosumasta.
Last edited by Hassuttelija (08.11.2015 01:00)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Suhteellisen hölmö teinientappamisfilmi.
^ Hieno julistevariaatio löyty.