You are not logged in.
jos kimppakyyti onnistuu niin voisin olla mukana
muistan joskus itse ajaneeni keskellä viikkoa acid mothers templen keikalle tampereelle ja takaisin (ja forumisteja kyydissä), ja työpäivä seuraavana aamuna, mut ei sitä näin vanhemmiten oikein enää jaksa ainakaan kuskina.
Muuten menee vähäsillä yöunilla jos vaikka tekis etäpäivän mutta jos on jotain tärkeää aamulla ja pitää olla edustava, skarppi tai muuten vaan mukava niin ei mitään toivoa.
No tämähän meni sopivasti: mulla onkin keikka telakalla 5.11. kuparilinnan riveissä ja vapaapäivätkin siunaantuivat sopivasti, eli keskiviikkona 4.11. näemmä töiden jälkeen tampereelle.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Jahas, Kuparilinnaan sitten kans
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
itelläkin tarvittaessa auto käytettävissä. täytyy vaan duunivuorojen kanssa säätää ja ne varmistuu vasta joskus parin viikon päästä.
säädetty
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Itse pääsen sinä päivänä neljältä töistä, minkä jälkeen valmis lähtöön.
jaa se ois sitten tänään eli väliin jää
olen: menossa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
olen: menossa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tuntuis hölmöltä olla menemättä, kun kerrankin on mahdollisuus todistaa masami äiä kotikaupungissa.
joten oon näköjään: menossa.
Huomenna noin: viisi tuntia palavereita, eli meni tosi hyvin tää ajatus pitää lomapäivää.
No niin, tämäkin nyt sitten nähty ja kuultu.
Ei nyt mikään tajunnanräjäyttävä kokemus, mutta mukavan massiivista suihkumoottorinoisea merzbow veti. Keikka alkoi semmoisella bassotaajuusväpätyksellä josta sitten suhina lähti kasvamaan. Tossa ei ollut mitään hulinaa, vaan masami soitteli sitä ööh... kielisoittimen tapaista savuverhon keskellä. Setistä jäi puuttumaan volatasoilla leikkiminen tai semmoinen räjähtävä feedbackmyrsky ja kyseessä olikin enemmän jatkuva staattinen massa. Loppua kohden alkoi tulla enemmän vaihtelua ja yhdessä vaiheessa lähti käyntiin vaimea rytmintapainenkin. Vähän kuin jonkun bassosekkarin filtteri olis pulputtanu siellä jossain. karvan alle tunnin soitti.
Ja tulihan se lujaa, vaikka alussa vähän ihmettelinkin. Tulppia piti silti vetää pikkaisen höllemmälle, koska muuten meinas noi pienet nyanssit hukkua. Ei toi silti mitään överimenoa ollu. Tuopit ei tippuneet pöydiltä tai mitään.
kylhän tää kannatti käydä kokemassa. volaa oli omaan makuun ihan riittävästi ja bassopörinät tuntu kivasti munissa ja reisissä umpion settiä sabotoineelle valomiehelle selfie-crusteille :peuk:
Last edited by jookcha (05.11.2015 11:52)
umpion settiä sabotoineelle valomiehelle
Onkohan dassumilla aina jotain säätöä miksaustiskin tyyppien kanssa? Viimeks yo-teatterilla se vittuuntui ihan täysin holtittomaan kiertoon ja jätti keikan aika lyhyeen. Kyrvähtikö sillä tällä kertaa myös bassostyrkkari? jotain hässäkkää siinä tais olla.
Tykkäsin kyllä. Ihanan väkivaltaista mökää tulee noista tiskikaapin tarvikkeista. Pata kattilaa jne...
Ne selfie-crustit
Onko videota tästä tapahtumasta Tampereella?
Noiselegenda Merzbow sekä Balázs Pándi yhteiskeikalle Helsinkiin lokakuussa
Jee!
Rumpali mukana Merzbown musassa sais olla useemmin (analogisia) rumpuja messissä.
ai että
Merzbown rumpalilla höystetyt äänitteet ei kyllä ole ikinä olleet kovin mielenkiintoisia. Muutenkin lähtökohtaisesti noise + rummut on vähän sellanen et "miksi muka pitäisi". Yleensä ne rumpalit jää metelintuottajien jalkoihin ja häiritsee.
ihan kiinnostavaa et vähän erilaisempaa keikkaa tulossa. ja noin lähtökohtaisesti rummut noisessa ihan jees. gentle evil ainaski pärisee itelle. ei tosin tältä istumalta tule mieleen muita esimerkkejäkään
milläs merzbown levyillä on rumpali messissä?
Noiselegenda Merzbow sekä Balázs Pándi yhteiskeikalle Helsinkiin lokakuussa
Jee!
Rumpali mukana Merzbown musassa sais olla useemmin (analogisia) rumpuja messissä.
mitä vitun helvettiä, samana päivänä ku jesus and mary chain
milläs merzbown levyillä on rumpali messissä?
Spotifysta joskus semirandomilla kuunnellut jotain sillä hetkellä viimeisimpiä levytyksiä, joilla on ollut rumpali messissä. En muista nimiä, mutta tylsiä olivat.
Liput myynnissä 10.10.2017 keikalle.
https://www.tiketti.fi/Merzbow-JPN-and- … puja/48894
Keikka lähestyy! Illan aikataulu:
20:00 Ovet auki
20:30 Oksennus
21:30 Merzbow (JPN) & Balazs Pandi (HUN)
Lippuja vielä jäljellä Tiketissä.
https://www.tiketti.fi/Merzbow-JPN-and- … puja/48894
harmillista että pitää olla samaan aikaan JAMC:in kanssa
no oliks kukaan keikalla, raporttia?
Tiistai nyt ei ole mikään kummonen keikkapäivä, mutta luulis nyt että joku on paikalla ollut, kun edellisellä Helsingin visiitillä tupa oli täynnä. Vai onko tsadilaiset jo turtuneet kaikkeen?
Tampereella tosin ei myöskään ollut viimeksi mitään kovaa yleisöryntäystä, vaikka jopa foorumistejakin oli.
Merzbox otettu taas kuuntelukierrokselle. Kutoslevyssä mennään. Kommentteja olisi voinut kirjoittaa per levy, mutta enpä kirjoittanut. Ne jutut missä Akita soittaa rumpuja ovat enimmäkseen melkoisen epäkiinnostavia, onneksi niitä ei ole paljoa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.