You are not logged in.
Survivor season 31 just starttas
koska suomessa? p.s. ei sit spoilereita
Yhden jakson perusteella on tietysti vähän hölmöä tuomita, mutta yksi yö ennen nukkumaanmenoa katsoin jakson tätä Wyaward Pinesiä ja olihan se huono. Odotin kehnoa ja sain vielä huonomman.
bzort glorf bööth
Eka jakso Scream Queensista katottu. Mitä vittua juuri näin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Archeria aloitin, tiedä jaksaako tuota kuitenkaan. Tuntuu vähän kököltä konseptilta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Archer Paranee kyl alun jälkeen. Sit heikkenee neloskaudelta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rectifyta täsä alotellu. Hyvältä vaikuttaa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Rectifyn kolme kautta tuli binge-katottuu. Ihan liian hidastempoista menoa, mutta laadukasta kuitenkin, 3½/5. Uusia jaksoja odotellessa.
Parenthoodin jeesustelu alkoi vituttaa ja tylsistyttää, tulihan sitäkin roskaa muutama kaus katottuu silti, 2/5.
Homelandin vitoskausi tulee korkkattua kohta, odotukset ei katossa, vaikka edellinen kausi ihan katottava oliki.
Sillan kolmoskautta katsottu kaksi jaksoa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Last Man on Earthin toka kausi
Black Mirror tuli aloitettua, kiinnosti ja (luotettava) duunikaveri kehui. Hieman outo eka jakso, mutta kai tuo tulee katsottua kun on vain kolme jaksoa kausi, joita on kaksi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Black Mirror tuli aloitettua, kiinnosti ja (luotettava) duunikaveri kehui. Hieman outo eka jakso, mutta kai tuo tulee katsottua kun on vain kolme jaksoa kausi, joita on kaksi.
Kandee katsoa myös seitsemäs jakso, joka on jouluspesiaali. Netflix muuten tuottaa (tai emmä tiä kuka sen tuottaa, mutta sieltä se tulee) kolmannen kauden, johon tulee 12 jaksoa.
Last edited by leposi (07.10.2015 11:13)
This is England '90 on tullut ulos. Tuskin jaksan odottaa, että tulee jonnekin tänne vaan hoidan homman kotiin revolverini kanssa.
Wet Hot American Summer -sarjaa aloin kans kattoos. Pyssy taskussa.
The Last Man on Earthin toka kausi
kyllä
will ferrell tokassa jaksossa
Show Me a Hero
Fargo jatkuu ens viikolla jenkkilässä.
Kaikki te keillä on Freaks & Geeks -DVD, onko se region 1?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Fargon uus
Kaikki te keillä on Freaks & Geeks -DVD, onko se region 1?
Se on Pohjois-Amerikka-region eli mahtaa olla just tuo 1. Mulla on ollu molemmat versiot boksista, normi ja yearbook , mutta ne oli molemmat vain Pohjois-Amerikkaa.
Last edited by samulj (13.10.2015 21:52)
ängelby on ihan jees twin peaks klooni parin jakson perusteella
Hassuttelija wrote:Kaikki te keillä on Freaks & Geeks -DVD, onko se region 1?
Se on Pohjois-Amerikka-region eli mahtaa olla just tuo 1. Mulla on ollu molemmat versiot boksista, normi ja yearbook , mutta ne oli molemmat vain Pohjois-Amerikkaa.
Jees. En o nyt varma toistaako oma soitin muutakö r2-levyjä.
how they run this show.
Sattumalta olin tv:n ääressä, kun yleltä alko tollanen brittisarja, kun Detectorists. Aivan hauskan olonen, The Officen Gareth mukana
Last edited by Hassuttelija (17.10.2015 19:05)
how they run this show.
Sattumalta olin tv:n ääressä, kun yleltä alko tollanen brittisarja, kun Detectorists. Aivan hauskan olonen, The Officen Gareth mukana
Sama.
Aloitin myös Last Man on Earthin
beverly hills 90210
Hassuttelija wrote:Sattumalta olin tv:n ääressä, kun yleltä alko tollanen brittisarja, kun Detectorists. Aivan hauskan olonen, The Officen Gareth mukana
Sama.
tää oli ihan mainio
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Scream. Just hyvää teinihömppää Viis jaksoo meni hujauksessa
Samat. Neljä jaksoo takana, jenkkimeininki ja ennalta-arvattavuus vähän rassaa, mut pidän tästä,
how they run this show.
beverly hills 90210
Screamin lopetus
SPOILER ALERT. Juu oli ikävän laimea lopetus. Murhaajaa esittäneen näyttelijäsuoritus huipennuksessa oli harvinaisen köpöstä jopa tälläseen teinisarjaan
how they run this show.
Fargon toka kausi.
bzort glorf bööth
Fargon toka kausi.
mistä katsot?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
hiirimattona wrote:Fargon toka kausi.
mistä katsot?
HBO Norcidilla tuo ainakin näkyy.