You are not logged in.
[quote:8bcdbd786f="HUIG"]tuo on ainoo leila k-biisi mikä mulla on, ja onhan se aika kova bailuhitti meillä =)[/quote:8bcdbd786f]
Paa ämpeekolmosta joskus!?
Miten olis modina ("playable in Winamp") ehkä kaikkein kovin Got To Get -versio eli Commando-remix: http://tihlde.org/~ivara/leilak/downloads/gottoget.mod
Oma ennätys: yli kuuskytä kertaa putkeen.
Leilassa on sekin hyvä puoli muihin laululintusiin nähden, että jos hän herättää suurtakin seksuaalista latausta, ei homma tarvitse märehtiä kotiperäkammarissa, vaan rahalla homma hoituu Tukholman kaduilla.
PANETTELUA!
Forssto on just tyypillinen massamedian laiskan journalismin ja manipulaation uhri:
Suomen iltapäivälehdet revitteli 2000-luvun alussa noita "Leila K huoraa Tukholman kaduilla" -otsikoita, vaikka myöhemmin osoittautui että jutut perustuivat huonosti (tai tahallisesti väärin) käännettyihin ruotsalaislehtien juttuihin, joissa luki notta "Leila K lever bland prostituerade och knarkare".
Huume- ja vankilakierteessä Leila on toki ollut jo vuosia, ja ruotsalaisfoorumit on täynnä vertailuja siitä, keltä Leila oli taas varastanut polkupyörän ja kelle se on taas yrittänyt myydä niitä 50 tai 80 kruunulla, tai kuka oli taas saanut Leilan räppäämään Got To Get -versen 20 kruunulla -- mutta kukaan ei ole nähnyt Leilaa sentään huoraamassa, vaikka semmosten juttujen nyt luulis ensimmäisenä leviävän ilkeitten ihmisten puheissa (niinku forsston!11)
Ja rangaistukseksi noin törkeästä toiminnasta forssto saa luvan ostaa mulle tämmösen:
(kullattua hopeaa, viisi kappaletta myynnissä maailmassa)
tehtäiskö nyt vaan oma topicci leilalle vaik tonne koneempaan? täällä sit enempi yhden hitin ihmeitä yms.
tehtäiskö nyt vaan oma topicci leilalle vaik tonne koneempaan?
Ei onnistu enää ko forssto meni aukomaan päätään! Buu!
[quote:c0b615b013="psykokarkki"]tehtäiskö nyt vaan oma topicci leilalle vaik tonne koneempaan? [/quote:c0b615b013]
Ei onnistu enää ko forssto meni aukomaan päätään! Buu!
voi forssto minkä teit
CA PLANE POUR MOI -SPÅM
PANETTELUA!
Ootko kuullu siitä kerrasta, kun NKOTB:n Jordan kiidätettiin ennen keikkaa sairaalaan pyörtyneenä ja vatsahuuhtelussa löytyi vatsasta tuopillinen spermaa?
Tero saatana, s'olet gay!
Ootko kuullu siitä kerrasta, kun NKOTB:n Jordan kiidätettiin ennen keikkaa sairaalaan pyörtyneenä ja vatsahuuhtelussa löytyi vatsasta tuopillinen spermaa?
Tosin tän saman on ilmeisesti saanut kuulla myös Marc Almondista...
Tero saatana, s'olet gay!
FREE LEILA K!
PS. Mä oon muuten jo sopinu Mr. Barracudan kaa, että sit ku mä saan pelastettuu Leilan vankilakierteestä, mä laitan sen Imatran Voiman kaa studioon. Vähänks toimis hä!?
[quote:5a89236c74="harry-irene"]FREE LEILA K!
PS. Mä oon muuten jo sopinu Mr. Barracudan kaa, että sit ku mä saan pelastettuu Leilan vankilakierteestä, mä laitan sen Imatran Voiman kaa studioon. Vähänks toimis hä!?[/quote:5a89236c74]
Jumalaut, linna-ja huumekierrehän on vaan kaunistanut naista!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:94fdd1e3ef="harry-irene"]Sen sijaan Britneyn Toxic on erinomainen poikkeus "artistin" tuotannossa - jopa niin kova, että koko albumi oli pakko ostaa viitosen alelaarista tuon yhden biisin takia.
[/quote:94fdd1e3ef]
Niin totta. Pitää varmaan seuraavan kerran itään lähtiessä ostaa ruplalla joku piratoitu Britney-kokkari Viipurin Veikoista...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:523550468b="forssto"]Ootko kuullu siitä kerrasta, kun NKOTB:n Jordan kiidätettiin ennen keikkaa sairaalaan pyörtyneenä ja vatsahuuhtelussa löytyi vatsasta tuopillinen spermaa?[/quote:523550468b]
Tosin tän saman on ilmeisesti saanut kuulla myös Marc Almondista...
...ja Rod Stewartista.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eikö noi Toxicit olisi aika paljon helpompi napata jostain ATK-verkoista kuin alkaa tukemaan piraattimarkkinoita pyörittäviä hämäräherroja?
Silloin ei pääse nauttimaan venkkupiraattien ylimaallisen dadaistisesta designista. Ja ehkä Arlan pienen lehmän sijään mussa asuu pieni Cthulhu ja haluan tukea maailmanloppua.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Näillä on sentään ihan sikana ässähittejä, ja tieteelliset tutkimukset osoittavat että kymmenestä parhaasta Sugababes-biisistä peräti 40% ei ole edes singlejä vaan vahvaa albumimazqua!
Harward?
Emmä tiä, 80-luvulla tehtiin listapopin puolellakin monesti paljon hyvää. Tai sitten aika on kullannut muistoja.
Kuuntelin tänään Radio Helsinkiä ja siellä soi Briskebyn Propaganda. Hyvä biisi edelleen. Muista tuon bändin biiseistä ei taidakaan olla minkäänlaista hajua. Samaan kastiin kuuluu Catatonian(?) se "Make hay not war"
Mitäs noita muita olis. Tietenkin Kylien Can't Get You... ja All Saintsin Black Coffee, mutta nuo taitavat olla aika yleisestikin hyväksyttyjä ja siten aika tylsiä valintoja.
Mutta täytyy myöntää, että Alexian Summer Is Crazy on hyvä. Ja se joku Vengaboysin (?) taannoinen hitti, jossa laulettiin, että "boom boom boom i want you in my room". Ihan nerokas riimi jne.
Niin ja heti tuli mieleen, että Bonnie Tylerin Time After Time (?) on kova. Sitä se Randykin lauleskeli eilen My Name Is Earlissa.
[quote:b1ca22bb99="jn85"]Kuuntelin tänään Radio Helsinkiä ja siellä soi Briskebyn Propaganda. Hyvä biisi edelleen. Muista tuon bändin biiseistä ei taidakaan olla minkäänlaista hajua. Samaan kastiin kuuluu Catatonian(?) se "Make hay not war"
[/quote:b1ca22bb99]
Juurikin näin Briskebyn osalta! Paitsi Catatonia on kyllä bändi, jolta pitäisi omistaa ihan kokonaisia levyjäkin. Cerys on kuumempi kuin koskaan ja tekee yhä ihanaa musaa.
[quote:d9d424bfbb="harry-irene"]FREE LEILA K!
PS. Mä oon muuten jo sopinu Mr. Barracudan kaa, että sit ku mä saan pelastettuu Leilan vankilakierteestä, mä laitan sen Imatran Voiman kaa studioon. Vähänks toimis hä!?[/quote:d9d424bfbb]
Meillä oli jo Weepikesin aikaan "haave" saada Leila guest-vocalisoimaan jollekin tulevalle levylle. Pääsihän neito sentään teksteihin Howkey?-ep:n Parrot-biisissä...
Time After Time on Cyndi Lauperia...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Time After Time on Cyndi Lauperia...
Ok. Muistelin, että joku -er se oli.:)
Mutta Lauper, Tyler ei kai sillä niin suurta väliä ole.
Emmä tiä, 80-luvulla tehtiin listapopin puolellakin monesti paljon hyvää. Tai sitten aika on kullannut muistoja.
80-luvulla KAIKKI oli hyvää.
åhå, hantalla nää, eiq
Mutta täytyy myöntää, että Alexian Summer Is Crazy on hyvä.
summer is grazy -spåm
Paradision Bailandoa ei saa unohtaa! Mahtava piide!
jesh!
Lambrettan Bimbossa oli hieno powerpop-kertsi. Plus kuolematonta romanttista lyriikkaa: "friendly kiss includes NO TONGUE!" Ja sveduista aasinsiltana mieleen Trollin ihana SAW-pastissi ja ysärikukkanen Jimmy Dean.
Whamin Last Christmas.
En edes viitsi kommentoida.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:7c9472f60d="sheino"]Whamin Last Christmas.
En edes viitsi kommentoida.[/quote:7c9472f60d]
joo, ei kuulu tänne, niillähän oli läjäpäin muitakin hyviä biisejä.
Kompuutterin kovalevyltä löytyy mm tämmöset loooistavan mahtavat hömppähitti-ihmeet:
Stephanie - Ouragan/Irresistible
Mory Kante - Ye Ke Ye Ke
Jevetta Steele - Calling You
France Gall - Ella Elle L'a
Desireless - Voyage Voyage
Anastacia - Left Outside Alone
Beats International - Dub Be Good To Me
Eartha Kitt - Where Is My Man
Yoko Ono - Walking On Thin Ice
Whigfield - Saturday Night
Right Said Fred - I'm Too Sexy
Faithless - Insomnia
Umberto Tozzi - Gloria
Technotronic - Pump Up The Jam
Yazz - Only Way Is Up
Cuban Boys - Cognoscenti Vs. Intelligentsia
Mut kaikki vengaboysit ja paradisiot sunmuut jää kyl kevyesti Las Ketchupin Aserejen hypnoosivoiman jalkoihin. Juujuu, ihan tosissaan, ja ennenku protestoit pelkän tottumuksen voimasta, kuuntele biisi pitkästä aikaa uudestaan ja huomaa tuoreilla korvilla: biisi on paljon lähempänä sekä 70-luvun discoo ETTÄ flamencoo, ja sen rytmi ja melodia on muutenki hienovaraisempii ja omaperäisempii ku jotku ysärijumputukset.
www.retena.es/personales/piborra/MUSICA/ketchup%20-%20Asereje.mp3
Moista maanvaivabiisiä aina puolustettuani kuulin vasta vuosia myöhemmin, mistä nämä hienoudet tietenkin johtuvat: kaikki kolme ketchup-mimmii onkin jumalaut kitaristisankari TOMATITOn tyttärii!
No siis europopeistahan se numa numa numanei-biisi videoineen on parasta ikinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:08f4be6744="upsetter"]Kompuutterin kovalevyltä löytyy mm tämmöset loooistavan mahtavat hömppähitti-ihmeet:
Yoko Ono - Walking On Thin Ice
[/quote:08f4be6744]
Tää nyt on tietty tyhmää mennä kiistelemään subjektiiviisista asioista tälleen, mut toihan on parhaita biisejä ikinä, enkä kyl o koskaan ajatellu hömppänä. Mut siis mahtava joka tapauksessa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!