You are not logged in.
Fury.
Katoin tylsyyksissäni pari yötä sitten viaplaystä. Ihan laadukkaasti tehty ja piti hyvin otteessaan. Myös Brad Pittin letti pysyy hyvin ojennuksessa koko kaksituntisen ajan. Silti pitää kysyä miksi on koettu tarpeelliseksi tehdä tälläinen elokuva?
Last edited by Hassuttelija (25.09.2015 00:30)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
eilen
tänään
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ihan jees
tosi hyvä
hiukan totisempi troma elokuva, muttei nyt hirveen totinen vietnam traumoja ja elämän surkeutta käsittelevä leffa. yks ihmismutantti saatu troma henkeen messiin
jaksaa edelleen viihdyttää
no nyt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jurassic World
Surullisen geneeristä ja ennalta-arvattavaa kamaa Jaksoin jotenkin katsoa loppuun asti Chris Prattin ja raptorinostalgian takia 1½/5.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
NV-näytös feat. ohjaajan Q&A never 4get!
http://reviewfix.com/wp-content/uploads … ck-DVD.jpg
hiukan totisempi troma elokuva, muttei nyt hirveen totinen vietnam traumoja ja elämän surkeutta käsittelevä leffa. yks ihmismutantti saatu troma henkeen messiin
korjataanpa sen verran, että Combat Shock ei ole troma-tuotantoa, vaikka onkin troman levittämä.
Ite tuli uusintakatseltua parit klassikkoteokset ja hyvin pärisi :peuk:
ja uutena:
molemmille
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
4/5 nautin tästä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Granaattiomenan väri
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tosi hyvä
pl
ihan viihdyttävä. ehkä vähän parempi kuin jurassic park 3.
Last edited by ydinaukio (29.09.2015 01:12)
ei oikein lähteny. Ivan Reitmanin tuottajakrediitti yllätti.
Räsynukke
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
syfy leffa verenhimoisista lentävistä apinoista
ihan ok
paskaa
^ei näy
Eilen kävin kattoo. Oli hyvä. MC Ren jää merkityksestään huolimatta leffassa varjoon, mut eipä se niin dramaattinen hahmo tossa kuviossa ollutkaan. Eazy E oli cool niiku kuuluuki.
Gängstälaiffi meinas viedä omankin nirrin, ku meinasin jäädä pyörällä auton alle Olin tietenkin Eazyn muistoa kunnioittaakseni pukeutunut isoon flanelliin, kingsin lätsään ja mustiin locseihin. Siinä tietä ylittäessäni kattelin,että kaukaa oikeelta tulee joku auto, mutta vasemmalta tulevaa mustaa autoa en huomannu ollenkaa, ku on niin saatanan tummat linssit noissa laseissa Auto sai onneks jarrutettuu suojatielle ja ite vetäsin pro-tason väistöliikkeen ja selvisin naarmuitta. Jatkoin matkaa Fuck tha Policen tahdittamana.
Luokkakokous
Paper Moon
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
meh
no jaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paras toy story
k:
pl
paskaa
5/5
Syyskuussa meni silmien läpi tällaisia:
The Towering Inferno (leposi, katso tää jos et ole nähnyt!)
High Anxiety
The Avengers
Night Moves
The Cannonball Run
The Wages of Fear
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tästä minä nautin 5/5
olihan se. eipä seitsemän tunnin aikana ehtinyt tylsistyä tai katsoa kelloa.
Terminaatoreita oon tässä tykitellyt. Huomenna tai ylihuomenna se uusin.
Last edited by leposi (11.10.2015 12:41)
meh
pl
parhaita elokuvia ikinä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
http://www.einhorn-film.at/filme_d/der_ … rlin_2.jpg
parhaita elokuvia ikinä.
vitun kova