You are not logged in.
Erik Lindström
Last edited by barton_funk (27.08.2015 18:27)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Wes Craven
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rippistä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
RIP Simo
This quote is best tribute to Yogi Berra on a sad day. "Always go to other people's funerals otherwise they won't come to yours"
— Philip Coggan (@econbuttonwood) September 23, 2015
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Catherine E. Coulson
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eiiihh!!!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
John Guillermin
Ei ole kuin pari päivää kun katsoin The Towering Inferno. Suositellaan leposille jos ei ole nähnyt!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
koopsta knicca rip
koopsta knicca rip
Kuolikse nyt muka sit kuitenki?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
DEVILETERNAL wrote:koopsta knicca rip
itseasiassa en tiiä enää, frayser boy kirjotti facebookkii et se delas, mut tunti sitte se on kirjottanu et se elää
hrmunoita wrote:DEVILETERNAL wrote:koopsta knicca rip
itseasiassa en tiiä enää, frayser boy kirjotti facebookkii et se delas, mut tunti sitte se on kirjottanu et se elää
Kuoli sit vissii kuitenki tai jotai tai en tiiä.
Last edited by hrmunoita (09.10.2015 01:35)
DEVILETERNAL wrote:hrmunoita wrote:DEVILETERNAL wrote:koopsta knicca rip
Kuoli sit vissii kuitenki tai jotai tai en tiiä. http://saysite.fi/styles/hymiot/say_tipsad.gif
No ei sit vissii kuitenkaan wtf. Joku aivoinfarkti sil on kuitenki ollu tai jotain.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
DEVILETERNAL wrote:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Huhu kertoo että Kolikko-Tane on kuollut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.