You are not logged in.
Hassuttelija wrote:Mistähän sais Kieslowskin Dekalogin DVD:nä enkkutekstein järkihintaan? Olin pässi enkä tilannut sillon kun sitä amazon uk:sta sai, ja nyt se on kaikkialla loppuunmyyty.
Tilasin amazon.comista Korean importin, joka pitäis olla aluevapaa DVD, enkkutekstein totta kai. Saa nähä miten käy
On aluekoodivapaa ja on enkkuteksit.
Elikkäs,The Decalogue: The Complete Series DVD
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Citymarketista:
9,99
Huhhuh, mä sanon vaan, että huhuh! Kyllä nyt sukat pyörii jaloissa kun tän iskee illalla tulille.
Boyhood Blu-ray
how they run this show.
Oulun Anttilasta Game of Thrones seasons 1-3 Blu-ray-boksi 24.95
Last edited by Hassuttelija (21.02.2015 20:18)
how they run this show.
Ostin Prismasta Mad Menin 5. kauden (blu-ray) kolmella eurolla vaikka en oo katsonut sarjasta jaksoakaan. Oli pakko ku halvalla sai.
Cash Storesta
Saturday Night Fever DVD 1e
American Beauty DVD 1e
Band of Brothers-boxi DVD 6.90e
anttilasta 50cent kpl
sunday bloody sunday
this is the end
limits of control
kirpparilta 1e kpl
sweet sweetbacks baadassssssss song
king of new york
Willy Wonka & the Chocolate Factory (1971)
Wages of Fear
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ostin Prismasta Mad Menin 5. kauden (blu-ray) kolmella eurolla vaikka en oo katsonut sarjasta jaksoakaan. Oli pakko ku halvalla sai.
Mä oon ostanut Six Feet Underin kakkos- ja neloskaudet samalla periaatteella. Oon sen joskus kyllä katsonut, mutta noita en ole laittanut soittimeen ikinä. Pitäisi viedä divariin. Ostakaa joku pois?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Acedia wrote:Ostin Prismasta Mad Menin 5. kauden (blu-ray) kolmella eurolla vaikka en oo katsonut sarjasta jaksoakaan. Oli pakko ku halvalla sai.
Mä oon ostanut Six Feet Underin kakkos- ja neloskaudet samalla periaatteella. Oon sen joskus kyllä katsonut, mutta noita en ole laittanut soittimeen ikinä. Pitäisi viedä divariin. Ostakaa joku pois?
Paras sarja
how they run this show.
Olen päättänyt etten laita rahaa DVD/BluRay ostoksiin, koska en jaksa katsoa leffoja tai tv-sarjoja toistamiseen kuin poikkeustapauksissa ja ne vie ihan turhaan tilaa hyllyistä. Meillä on oli viime syksynä kirppispöytä 2 viikkoa, eikä tainnut kovin moni DVD mennä kaupaksi siellä. Eilen ostin kuitenkin kierrätyskeskuksesta Rise of the Planet of the Apesin koska hinta 1 euro.
Giliap (Tässä vissiin vaan ruotsin kieliset tekstit, joten en todennäköisesti tajua mistään mitään, orkl. ":peuk:")
5 x Roy Andersson - Kortfilmer
Berlin Alexanderplatz
Olen päättänyt etten laita rahaa DVD/BluRay ostoksiin, koska en jaksa katsoa leffoja tai tv-sarjoja toistamiseen kuin poikkeustapauksissa ja ne vie ihan turhaan tilaa hyllyistä. Meillä on oli viime syksynä kirppispöytä 2 viikkoa, eikä tainnut kovin moni DVD mennä kaupaksi siellä. Eilen ostin kuitenkin kierrätyskeskuksesta Rise of the Planet of the Apesin koska hinta 1 euro.
Tänään katsoin tuota, 1e! En ostanut.
Giliap (Tässä vissiin vaan ruotsin kieliset tekstit, joten en todennäköisesti tajua mistään mitään, orkl. ":peuk:")
Juuh, tota ei taida olla julkaistu edes enkkuteksteillä dvd:llä
Ite oon ostanu
Neil Jordan: The Company of Wolves
William Friedkin: Cruising
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
How We Used to Live dvd
Last edited by leposi (10.09.2015 09:37)
tales from the darkside
wet hot american summer
dvd formaatissa
Näitähän on nyt tullut viime aikoina osteltua, joten pannan vielä yks:
Beautiful Noise blu-ray
Star Wars IV-VI: Original Trilogy (3-disc Blu-ray)
Kahdeksan päivän päästä postituksesta saapui discshopista. Taso laskussa sielläkin. Tän oisin voinu kyl hakee anttilastakin
how they run this show.
My Secret World - The Story Of Sarah Records dvd
Ostin boxin, jossa viisi Jari Halosen leffaan. Maksoi 15 euroa, joten ihan ok diili kai.
Kymmenen leffan Michael Haneke -boksi ois anttilassa 9.99. Pitäiskö hakea pois?
Sisältö siis: "Tämä kokoelma sisältää dokumentin lisäksi 10 Haneke-elokuvaa; Seitsemäs manner, Bennyn video, 71 katkelmaa erään sattuman kronologiasta, Funny Games, Tuntematon koodi, Pianonopettaja, Suden aika, Kätketty, Valkoinen nauha ja vuonna 2013 valmistunut Rakkaus."
Nähny noista vain Funny Games joka iha jepa kai. Aika paljon kattomattomia levyjä hyllyssä, joten kynnys ostaa uusia aika korkea, vaikka sais tosi halavalla.
Muutenkaan tällaisessa hektisessä netflix-ajassa ei oikein ole aikaa laittaa levyjä soittimeen.
how they run this show.
Kymmenen leffan Michael Haneke -boksi ois anttilassa 9.99. Pitäiskö hakea pois?
Pitäis.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kovaa kamaa naurettavalla hinnalla.
Ei ciruttu, pakko kai toi Haneken laatikko hakea. Naurettavan edullinen enkä ole nähnyt noista kuin 3 ja ne lähes täydellisiä jokainen.
Spectre Blu-ray
how they run this show.
Discshopista vähän Bondia blu-rayna tilaukseen, kun halvalla sai:
Spy Who Loved Me
Goldfinger
GoldenEye
For Your Eyes Only
Octopussy
From Russia With Love
Last edited by Hassuttelija (14.05.2016 20:36)
how they run this show.
Vekarakirppikseltä:
Lupin III - Cagliostran linna
Dario Argenton yhdeksän dvd:n boksi Metka-kirppikseltä 10e.
Ride in the Whirlwind
Hitch-Hike (Autostop Rosso Sangue)
Kiimaiset poliisit
Homicide: Life on the Street - 1. kausi