You are not logged in.
tää nelosella alkava hottikset alko kiinnostamaa http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hottikse … -hottikset
danielille erityisesti iso peukku http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hottikse … t-juntteja
voi kääk! etenkin Danielille vaikuttaa oikein viihdyttävältä sarjalta!
Last edited by murmur (30.07.2015 15:16)
Jonna joo eieieiei
Martta no okei
Suvi jotain rajaa nyt saatana
Rosanna no jaa
Anni yyh
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
juu, taidan olla liian kuuma rakkaudelle
Tutustu kuumiin Hottiksiin myös street spirit -foorumilla!
Toivon kattavaa raportointia!
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tähän toki
tää nelosella alkava hottikset alko kiinnostamaa http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hottikse … -hottikset
En tiedä miks, mutta naurattaa hitokseen, että toi Mr. Dressmann on mua nuorempi. Tähän yhdistyy kyl jonkinasteinen ikäkriisi. Mistä lähtien aikuisen näköset miehet on ollu mua nuorempia?
*
Last edited by Pilke (30.07.2015 18:33)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
foxin syksyn tosi-tv tarjonta vakuuttaa kans
Sukulan kuppilat kuntoon uusi kausi alkanut taas. Haltialan Wanha Pehtoori ekassa jaksossa. Viime kesänä meinasin mennä sinne syömään, mutta ruokalista (joka ei näy nettisivuilla, miksi Jyrki ei tarkistanut asiaa ) ei tainnut houkutella joten jatkoin matkaani. Luulis että noiden kannattaisi myös jotenkin hyödyntää viereisen maatilan antimia ja mainostaa sitä.
Kattelin kans. Ruudussa oli yks tuttu. En tiennytkään, että se siellä duunissa.
Pirteä startti oli.
bzort glorf bööth
Arnold Schwarzenegger korvaa Donald Trumpin Diilissä
onks nyt joku aprillipäivä, eipä tartte totakaan sitten enää katsoa
Pari kertaa vilkaissut Hottiksia ja... onko toi siis jonkinlainen parinetsintäohjelma? Ekalla kerralla kundi ajoi autoa ja selitti, että joo kyllä mä pokaan kenet tahansa ja .... *katsoo kelloa*, noin kahdeksan tuntia sitten oon viimeksi lopettanut aktin. Sivuilta löytyi tän kohtauksen lainaus:
"Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.
Toisella kerralla pääosissa oli Prahan baarimikkomimmi, Suvi näköjään. Sen frendi oli tullut Prahaan siiderille ja tarkoitus oli puhua miehistä. Vaihdoin kanavaa.
Huikea formaatti!
Yleisöä kiinnostaa enempi se, että montako tuntia on siitä kun noisis viimeksi lopetti aktin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Yllätyin muutes vähän Hottisten konseptista. Luulin, et tossa toi muiden hottisten kanssa bylsiminen tai siis siihen tähtääminen olisi vain osa koko juonikuviota et pääosassa olisi kauneushoidot, luxus villa sukka tuotteiden osto ja luxus ravintoloissa syöminen ja luxus maissa vieraileminen, mutta tää onkin tämmöinen ihan klassinen "me ollaan sinkkuja ja halutaan deittailla. tuotantoyhtiö tuo kerran jaksoon 3-4 deittailtavaa ja deitit menee aina vähän puihin" stylen homma. Katson silti.
TOP3 Hottikset:
1. Juha
2. Martta
3. Bile Dani
BOTTOM3 Hottikset:
1. ei julkisuudesta tuttu blondi jätkä
2. BB-Jonna
3. BB-jätkä, jonka nimeä en muista
TOP3 Hottikset, joita en muista tästä sarjasta:
1. Pinkin mohikaanitukan omistava leidi
2. Anne/Anni (eilen ekaa kertaa?)
3. Rosanna Kulju, vaikka tän pitäis olla tässä rankingissa tossa ekan kategorian top3 joukossa. Onko tätä näkynyt vielä kertaakaan?
bzort glorf bööth
Tää kiinnostaa!
Englantilaisella Channel 4 -kanavalla alkoi syyskuussa uusi reality-ohjelma nimeltä Hunted.
Siinä 14 tavallista kansalaista menee piiloon, minkä jälkeen poliisi ja armeija alkavat etsiä heitä.
^ sama. Kuinkahan vaikeaa tuo olis Suomessa? Pakkaat teltan ja jotain varusteita, otat fillarin alle ja lähdet jonnekin metsän keskelle 28 päiväksi. Siinähän etsivät. Vaatis toki jonkun verran kalastus- ja eräskillsejä, että saa ruokaa. Tai ostais ruoat käteisellä / näpistelisi kaupasta / dyykkaisi roskiksista.
Onko kukaan katsonut Paratiisihotellia? Itse en ole uskaltanut.
Kerro lisää.
Eka jakso katsottu. Yllättävää oli siinä, et tällaisissa ohjelmissa harvoin juipeilla on etulyöntiasemaa, mutta tässä oli ja jätkät siis saivat valita partnerinsa eka ite ja yksi leideistä jäi yli ja tän tehtävä on rikkoa "pariskuntia". Kunnon käppää ja liian vähän ennalta tuttuja tyrkkyjä (mallina eri ohjelmissa toiminut Kelly taisi olla ainoa. saa korjata, jos olen väärässä!), mutta ihan ok roskaviihdettä.
Paremmalta tämä vaikuttaa kuin Hottikset, vaikka Hottiksissa on paperilla kovempaa sikailua tarjolla.
bzort glorf bööth
Suht jäistä oli kyllä juontajattaren ulosanti.
bzort glorf bööth
Sara on ihana ja kaunis.
Kuppilat kuntoon Juupajoki jakso oli aika kova. Ei nyt ihan samaa luokkaa kuin Auvo Joroisista, mutta 83-vuotiaalle kokille / munkinpaistajalle Ruoka oli alkuun sen näköistä etten söisi edes kännissä, paitsi ehkä niitä munkkeja. Lohireseptin googlettamiselle
Tää kiinnostaa!
Englantilaisella Channel 4 -kanavalla alkoi syyskuussa uusi reality-ohjelma nimeltä Hunted.
Siinä 14 tavallista kansalaista menee piiloon, minkä jälkeen poliisi ja armeija alkavat etsiä heitä.
Mielenkiintonen idea. Tulispa täälläkin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
australian kovimmat keräilijät
Sukulan uusimmassa jaksossa mainittiin Auvo
leposi wrote:Tää kiinnostaa!
Mielenkiintonen idea. Tulispa täälläkin.
*
Katseltiin eka jakso (löytyy youtubesta näköjään nää kaikki jonkun lataamina), ja on kyllä koukuttava sarja! Hämmentävän kiehtovaa seurata tätä kissa-hiiri -leikkiä ja etsintämetodeja.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Sukulan tämä uusin kausi on ollut hämmentävän hyvä tähän mennessä.
Auvo