#1 01.02.2010 22:42

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Maija Vilkkumaa

YLIJUMALATAR MAIJA VILKKUMAA ON YLIVOIMAISESTI PARAS!

Superpallo = Parhaimman ja Kauneimman kaunein levy
tää Maijan uusin levy ei oo rock.
siis tää on erilainen kuin Maijan
useimmat levyt.
Tarharyhmän vika levy Hysteerinen Harmonia
on se joka Maijan levyistä muistuttaa tätä
eniten tyyliltään.
Se ei olekaan niin;hän oli ääri-rock -levy,
nyt tuli tällanen.
mä tykkään kaikista tosin itkuisemmin
tästä kuin rock-Maijasta.
Superpallo-levyn kaikki biisit on äärimmäisen kauniita.
paitsi raita#7 joka on vain nerokas sävellys
ja raita#1 joka on kaikkien aikojen
SEKSIKKÄIN BIISI
ei niinkään itkettävän kaunis.

tosin raidoilla#2#3#4 itkettää se kun TIETÄÄ
mitä tulevilla raidoilla seuraa, muuten ne on aika
kepeitä.
raita#2 aiheuttaa iholle lämpimän hekuman kun
Ylijumalatar Maija Vilkkumaa laulaa:
"Syyskuu". siin on se sävellystekninen niin
ÄÄRIMMÄISEN NEROKAS.

14 vuotta "Hysse" oli Ylijumalatar Maija Vilkkumaa'n kaunein levy.
nyt se kaunein levy on tää "Suppari".

Ylijumalatar Maija Vilkkumaa'n äänikin on nyt
kauniimpi kuin koskaan johtuen siitä
äärimmäisestä lämmöstä ja voi että itsesääli
sitten tuntuu hyvältä kun päälle soi
triumfaalisen itsesäälin kiistaton paras säveltäjä
universumin kaikkien aikojen siis Ylijumalatar Maija Vilkkumaa jonka äärikauniin äänen lämpö
Supparilla on kuin aurinko = Superpallojen Superpallo:

"Kylläpä sua käy sääliksi
mutta mä oon pelkkä aurinko
enkä voi auttaa;
tällast tää on
ehkei kaikille
mutta elämä on kaunis."

Varikset komentavat

#2 01.02.2010 22:42

kaakku
ärrävikanen pelle

Re: Maija Vilkkumaa

yritin yhtenä kesänä saada kesätöitä(ja unelmoin tietysti myös jatko-optiosta koska olisin tullut olee oikeen kiltti tyttö siin duunis) ja kirjoitin siis Maija Vilkkumaan levy-yhtiölle sähköpostin johon tietysti myös liitin kaikki mahdolliset yhteys-tietoni liite-tiedostona. tässä itse sähköposti:

" ajattelin että TE olisitte se oikea taho järkkää mut Maijan palvelijaksi, sillä tehän ootte Maija Vilkkumaa:n levy-yhtiö joka joutui tekee kova-pintaisen Maijan kanssa sellasen diilin joka teki Maijasta euromonimiljonäärin ja syystäkin maailman rikkaimman musiikintekijän, ja ajattelin että te siis kun kerran teitte diilin Maijan kaa voisitte myös välittää mut Maijan palvelijaksi. olen luontainen sisäkkö mutta osaan myös käydä kaupassa. ja ennenkaikkea olen ehdoton Maija-fani mistä on se etu että Maija voisi huonolla tuulella olla kuinka tyly hyvänsä mulle ja mä niiaisin Maijalle kiltisti ja hoitaisin palvelijan-työni silti äärimmäisen tunnollisesti kuten aina enkä koskaan olisi olematta äärimmäisen kiltti, äärimmäisen tunnollinen ja äärimmäisen pettämätön. voisin tehdä kaikenlaisia välttämättömiä palveluita kuten käydä kaupassa ostaa Maijalle ruokaa(eihän Maija voi mennä kauppaan, siellähän syntyisi kaaos ja se olisi Maijalle vaarallista) ja myös vähemmän välttämättömiä palveluita aina jos Maija minua käskisi, kuten siivota , tiskata , pestä pyykit(tietysti keräisin Maijan käyttämät ja Maijasta "likaantuneet" vaatteet vallitsemaani puskuriin josta aina vapaa-hetkinäni poimisin niitä Maijasta "likaantuneita" vaatteita minun omiin äärimmäisen nautinnollisiin vapaa-ajan hetkiini jotka siis yllä-pitoni lisäksi riittäisi enemmän kuin hyvin palkakseni, en siis ole edes kallis vaikka olen paras, ja tuota puskuria ei Maijakaan huomaisi sillä on Maijalla varmaan sen verran kledjuj että jos puskurin ajallinen pituus on selvästi alle homehtumisen ja siitä puskurista siis laitan samassa tahdissa, siellä puskurissa kauiten olleita Maijan ja sen jälkeen myös mun käyttämiä , vaatteita pesuun kuin mitä sinne puskuriin tulee tuoreita Maijan käyttämiä vaatteita. Maija tietysti itse päättää sen kuinka kauan hän samaa vaatetta käyttää enkä minä tuu koskaan uskaltaa suosittaa mitään hänelle asiasta vaikka tietysti hiljaa toivon että Maija pitäisi niitä mahdollisimman kauan ilman että ne kuitenkaan alkaa hiostaa Maijaa. tietysti olisi tämän unelmani kannalta hieman hankalaa se jos Maija on niin paljon alasti kartanossaan ettei hänestä juurikaan vaatteita "likaannu". silloin minun on vain silmäniloon tyytyminen vaikkei pelkkä silmänilo olekaan minulle sydäntäni-ääri-tykyttävän ja kärsääni ääri-hengästyttävän ääri-nautinnollista kuten minulle olisi tuossa unelmoimassani Maijasta "likaantuneiden" vaatteiden puskurissa piehtaroiminen josta vain ajatteleminenkin saa minut huokaamaan haikeasti. Maijan kainaloon en tietenkään pääsisi ellei sitten Maijan kultsi suostuisi antaa mun joskus koklata mutten todellakaan koskaan edes uskaltaisi hiljaakaan jotain sellasta toivoa. mutta jos siis Maija on aina alasti kartanossaan eikä siis toi mun puskuri-unelmani oikeen käytännössä toimisi niin kai mä sitt saisin aina nuolla Maijan puhtaaksi aina kun Maija ois käynyt vessassa tai keikalla tai muuten vaan kun Maija tuollaista palvelijaltaan toivoisi, tietysti nuolisin Maijaa vain sieltä mistä Maija käskisi, en ole mikään irstas porsas vaan äärimmäisen nöyrä ja äärimmäisen tottelevainen ja äärimmäisen hillitty ja äärimmäisen kiltti. ainahan sitä tietysti toivoa saa mutta en osaisi tuollaisessa tilanteessa toivoa tai ajatella vaan vain tekisin kuten Maija minua käskisi. en mä tietenkään noitakaan uskaltaisi toivoa ääneen vaan toivoisin vain että Maija käskisi minua, mutta näin meidän kesken voisitte varmaan hieman antaa vihjeitä Maijalle sillee ihan vain muka-huolimattomasti sivu-lauseessa että tällaseenKIN Maija vois mua mielin määrin äärimmäisen kernaasti käyttää. olen äärimmäisen hyvä palvelija ja kivaa olisi kaikilla kartanossa. koska käsitän että näitä palvelijaksi-tarjouksia satelee Maijalle kuin vettä salpausselällä niin ajattelin äärimmäisen pirullisena voittaja-tyyppinä voittaa muut hakijat tarjous-kilvassa äärimmäisen nerokkuuteni osoittavalla koska maailmankaikkeuden perimmäisen totuuden oivaltavalla runollani:
"
Kuten imukuppi ei irtoa itsestään,
minäkään en voi vanhuuteen kuolla,
sillä molemmat sieraimeni kiinni on,
Maijan karvaisen kainalon.
"
muistakaa välittää Maijalle tuo runoni SELLAISENAAN samalla kun välitätte minua Maijalle hänen palvelijakseen. ja muistakaa painottaa Maijalle että tuo runo on MINUN oivaltamani absoluuttinen totuus. (mun puolesta ihmiset voi uskoa siihen mitä kirkossa selitetään että elämä muka ois joku matka taivaaseen. menkööt mun puolesta jos haluuvat. mutta mä ja Maija eletään ihan täällä maan päällä nyt ja aina ja ikuisesti koska me haluamme ja pidetään siitä kii eikä uskota ihmiskunnan tieteen itsensä toteuttaviin ennustuksiin. MÄ VIHAAN IHMISKUNNAN TIEDETTÄ! VIHAAN! MÄ OON ITSE KAIKKI MITÄ TARTTEN! IHMISKUNNAN TIEDE EI LIITY MUHUN MITENKÄÄN JA MÄ SILLE KAKAT NAKKAAN JOTEN ÄLKÄÄ VITTU KOSKAAN TULKO SITÄ MULLE TUPUTTAMAAN SAATANA! MÄ OON MÅÅRTENIIKA SIIS JUMALATAR ENKÄ IHMINEN KUTEN TE VITUN PELLET! ) tuo suluissa oleva on siis pelkkä selitys kohdistettuna ihmiskunnan tiede-yhteisölle eikä siis ole kohdistettu teidän tahoanne, Maijan levy-yhtiötä, kohtaan vaan tehän autatte minua eiks je. "

vieläkään ei oo Maijan levy-lafkasta tullut postia eikä edes sähkö-postia. ilmeisesti Maija sai kartanoonsa kaikki tarvitsemansa palvelijat jo vuosi-kausia sitten ja minä olen siis toivottomasti myöhässä ;( nyyh.. luulin että yliopistoon meneminen auttais mua saamaan duunii mutta vaikka siis siten sain sähköpostin jolla hakee duunii Maijan palvelijaksi(työtehtävikseni ajattelin minkä hyvänsä Maijan minulle toivoman yhdistelmän seuraavista: nuoleskelija, tiskaaja, pyykinpesijä, siivooja, kaupassa-kävijä) niin ei siitä sitten tullutkaan mitään ;( nyyh..

Varikset komentavat

#3 01.02.2010 22:46

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

icon_surprised

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#4 01.02.2010 22:52

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

no nyt tongue

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#5 01.02.2010 22:56

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007

Totuutta ja tehtävää ja se "hiuksissa hiekkaa" kappale, mikä lienee nimeltään, on hyviä.
Sekopää fanit hämmentää...netti hassuttelijoille kuitenkin peuk

#6 01.02.2010 22:58

kaakku
ärrävikanen pelle

Linkki unohtui.
http://www.cs.helsinki.fi/u/mkasmeds/
Mårtenille tongue ja toivottavasti jatkossa oikeanlaiset lääkkeet.

Varikset komentavat

#7 01.02.2010 23:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

poppotourist2:lla nämä  icon_wink

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#8 01.02.2010 23:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

[quote:f9c8ffb18e="kaakku"]Linkki unohtui.
http://www.cs.helsinki.fi/u/mkasmeds/[/quote:f9c8ffb18e]
aika hyvä seivaus icon_wink

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#9 01.02.2010 23:40

psykokarkki
Website

mä näin yöllä AIVAN ÄÄRI-IHANAA UNTA.

se oli niin ihanaa että kun heräsin ei

edes harmittanut että se oli vain unta

sillä minulla oli niiiiiin ihana olo!

siinä unessa minä ja Maija Vilkkumaa

oltiin sellasessa sumuisessa haapa-metsässä

joka siis koostui sellasista 10cm paksuista

haavoista aika tiheään mutta kuitenkin niin

harvaan että minunkin pyllyn-leveydellä mahtui

siellä hyvin liikkuu ilman että joutuu

kävellä sivuttain(minun pyllyni on hyvin litteä

vaikka se onkin huomattavasti leveempi

kuin muitten pyllyt), niin niinku sellasessa

metikössä tai tiheikössä tai miks sitä kutsuis

niin oltiin mä ja Maija ja siellä oli

tosi sumuista eli nähtiin vain toisemme

ja lähimmat haavat ja sammaloisen mustamulta-maan

jollekka asetuttiin makaamaan yhdessä ja jo

käveltäessä mä olin jatkuvasti kiehnännyt Maijaan

kii ja kun me sitten oltiin yhdessä asetuttu

makaamaan siinä sumuisen haapa-metikön

mustanmullan sammaleessa niin mä jatkoin kiehnää

Maijaan ja samalla Maija käpälöi minua jatkuvasti

molemmilla käsillään ihan jokapuolelle ympäri mun

vartaloa ja se tuntui ÄÄRIMMÄISEN IHANALTA!

ääri-uni. ton paremmaksi, hienommaksi, kauniimmaksi

ja ihanammaksi ei mee. ääri-ihanaa!

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#10 02.02.2010 11:46

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

huïg wrote:

poppotourist2:lla nämä  icon_wink

ff

#11 14.09.2011 14:12

psykokarkki
Website

giffaa118maijav1gif-660x700-non.gif

#12 12.04.2014 00:33

psykokarkki
Website

IeV4gPi.jpg

#13 29.09.2015 14:05

Substance
Member
Registered: 31.10.2014

Toi Maijan Rauhassa -keikka on ekstroineen kaikkineen valtavan hyvä.

Yle Areena

Incredible Miracle

#14 29.09.2015 17:55

E
Member
Registered: 21.01.2007

tutankhamon_kuoli.jpg

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#15 29.09.2015 18:00

E
Member
Registered: 21.01.2007

Hank Solon tuotannolle toki  peuk

Tässä hämmentävä live tosta biisistä:

Last edited by E (29.09.2015 18:00)

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Board footer