You are not logged in.
Jooh, voitaisko alottaa alusta koko paska?
Voin vääntää rotsi-liigan asetukset siten, että pistelasku alkaa vasta toisella kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Seitsemän pelaajan pisteillä noinkin hyvä tulos. Penkiltä tulossa pikkuisen lisää ja tänään vielä kolme sitiläistä tulessa. Tästä toki vain yksi suunta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Aion voittaa Ghettosen vaihtopenkkiskabassa. Positiivista tässä on, että jätkät osas osittain, mutta minä puppeloin. Ei siis täysi katastrooffi.
Hyvin osuivat aavistelut Chelsean ja Evertonin nollapeleistä.
Ei tämä toinen kierroskaan mitenkään hyvin alkanut. Bony->Pelle vaihto ja Jagielka penkille kakkosjätkäksi.
Nyt menee kyllä kaikki pieleen. En muista, että koskaan ennen olisi kausi lähtenyt näin huonosti käyntiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Overall rank 2,455,110
Varmaan arvotulla jengillä menisi paremmin. Näköjään niitä Man Cityn ukkoja olisi pitänyt ottaa heti alusta asti mukaan. No tänään Benteke kapteenina ja Mignolet maalilla vielä tulessa.
Sentään vältin Adrianin punaisen, melkein vaihdoin sisään ykköskierroksella miinuksia vetäneen Courtoisin tilalle. Tietysti Mignolet ehtii vielä tänään punaisen ottaa.
Itellä kaikki miehet pelanneet, joten sijoitus synkkenee entisestään. Nyt sijalla 2,680,929.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kiitos kiukuttelevan(?) Bolasien. Super-Wilson tulee penkiltä. On tehnyt jo kaksi maalia. Harmi, että Francis on penkin pohjalla.
Edit: Gintsu näemmä panikoinut wild cardin kanssa. Itse koitan pärjätä ainaski majutaukoon saakka. Toki ei tässä muuten sitä oikein tarttis, mutta Aguero kiinnostaa aika kovasti. Pakkohan se jossain vaiheessa ottaa ellei ota sitä perusloukkiaan jo alkukaudesta.
Last edited by leposi (22.08.2015 17:57)
Edit: Gintsu näemmä panikoinut wild cardin kanssa.
Joo, oli pakko, kun joukkueen arvo alkoi pudota huolestuttavasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Wild cardia itsekin pitkään harkitsin, mutta jätin vielä käyttämättä. Tällä viikolla säästin treidin ja ensi viikolla sitten kaksi tai kolme. Cityä sisään.
Rooney ja Kane
Mahrez kapteenina
Ekan kierroksen gw ranking 2,155,382.
Tokan kierroksen gw ranking 1,102,573.
Kolmannen kiekan gw ranking 6,510.
Mut perinteiden mukaan seuraava kierros menee päin helvettiä. Luotan, ettei Aguero tee mitään Watfordin super bussia vastaan.
Kiitos Koeman.
Onneksi en ahnehtinut wild cardia vielä turhaan. Tosin pakko kai se Aguero jossain vaiheessa haalia. Myös Hazardin ja Benteken heräilyä odotellessa maajoukkuetauolle.
Edit: harmittaa aika paljon, että penkille on jäänyt niin paljon pisteitä.
Last edited by leposi (30.08.2015 17:42)
West Hamin jampat penkillä ja Poolin vastaavat kentällä = 13 pojoa persnettoa
Pitänee viuhuttaa villi korttia, kun ei tuosta ManUn hyökkipelistäkään näytä tulevan lasta eikä
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jahas, Aguero kapteenina -> loukaantui ekalla puoliajalla. Wildcard heilumaan, kenties.
Mota vuotta tätä peliä on tullut tahkottua, mutten muista, että koskaan olisi ollut näin hämmentävää aloitusta kaudelle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hankalaa on ollut. Täytyis vähän lisää kaulaa repiä, kun teekki ja gintsu kuitenkin puksuttaa keväällä ohi.
Täytynee tänään nysvätä myös ucl fantasyä, vaikka paska peli onki. Tuleepahan seurattua vähän enemmän. Eååh liigaakin vois kai sit, vaikka vielä paskempi se.
Edit: No turha ees yrittää, kun koko ucl fantasy ei oo ees vielä pystyssä. Hyvin ne vetää siellä. Tiistaina pitäisi alkaa pelit.
Last edited by leposi (13.09.2015 18:06)
Jaa ucl fantasy vaan ps4:n käyttäjille. Pitäkööt röhmynsä
Jaa ucl fantasy vaan ps4:n käyttäjille. Pitäkööt röhmynsä
Oho, ihme touhua. Muutenkin ajattelin jättää tänä vuonna väliin, ei riitä aika ja innostus. FPL toki edelleen ihan kiimapeli
Jaahas, nyt on UEFAn fantasyt ilmestynyt CL:n ja EL:n puolesta verkkoon. Mitä ihmeen spedeilyä ne siellä harrastaa? No jää kyllä pelaamatta kun kesken kautta avaavat.
Last edited by leposi (18.09.2015 14:37)
Noinhan ne tiedotti jo tiistaina, eli teknisten ongelmien vuoksi alkaa vasta 2. kierrokselta. Teen mää CL-joukkueen, vaikka käyttis näyttää huonontuneen entisestään: pelaajia ei pysty tarkastelemaan joukkueittain - search kovassa käytössä, kunhan saa päähän ketä etsiä
Noinhan ne tiedotti jo tiistaina, eli teknisten ongelmien vuoksi alkaa vasta 2. kierrokselta. Teen mää CL-joukkueen, vaikka käyttis näyttää huonontuneen entisestään: pelaajia ei pysty tarkastelemaan joukkueittain - search kovassa käytössä, kunhan saa päähän ketä etsiä
![]()
Aa, okei. Mä jostain eka ymmärsin, että vain PS4:n käyttäjille koko homma nykyään. Ehkä se oli joku muu tai sitten tavasin väärin. Eikä muutenkin mitään infoa ollut sillä normaalilla etusivulla tiistaina kuin että "coming soon". Pitäkööt pelinsä.
Vahvasti tuplavaihdolla Pelle ja Mane ulos, koska Aguero kiinnosti.
Kannatti tehdä tuplavaihto viime kierroksella: Aguero sisään, Mane ja Pelle ulos. Paska peli. Paska kierros tulossa.
Ilmeisesti johdan teitä kaikkia tässä lajissa
en ole kolmekybänen emoboy
Wild card viuhuu, saatana. Kriisi. Tosin kierros liian myöhään tämä ja teen tappiota arvollisesti. Aina käy näin kun luopuu alkukauden periaatteesta, ettei tuplavaihtoja ellei ole AIVAN pakko, eli loukkaantumisten yms. vuoksi.
Tuohan menee lopulta ihan hyvin, vaikka yhtään täysin nappiin mennyttä kierrosta ei olekaan ollut vielä.