You are not logged in.
Täältä voi tsekkaa ja tsiigaa.
Oma tulos: Stevie Wonder ~ I Just Called to Say I Love You
Vihaan tota biisiä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
itellä Modern Talking: Cheri Cheri Lady
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Problems?: Katupoikien laulu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tapani Kansa: R.A.K.A.S
Last edited by noiseidea (23.09.2015 18:18)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ofra Haza: Im nin alu
En edes tunne biisiä
another dick in the ball :/
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Stars on 45: Stars on 45 Vol. 2
Jotenkin kuvaavaa elämälleni, että tää on tämmönen sekava medley.
Ofra Haza: Im nin alu
En edes tunne biisiä
Mäkin olin ensin että mikä tää on, mut kun kuuntelin ton niin tossa on jotain todella häiritsevän tuttua, mut en osaa sanoa että miksi. En muista kuulleeni tätä aiemmin ja siksi minusta ehkä tuntuu, että tää muistuttaa ehkä jotain toista enemmän soinutta biisiä?
Mut siis joo, euroviisuhan tää ilmeisesti, ja täs kohtaa vois todeta että niin katoaa mainen kunnia. Aika jännä että tää on ollu listaykkönen.
^Tuo oli päässyt siihen 1000 songs you must hear before you die -kirjaan, niin sitä kautta tutustuin. Tosi hyvä!
Kim Wilde: Kids in America
Riki Sorsa - Muuttohaukka
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Riki Sorsa - Muuttohaukka
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Miljoonasade - Marraskuu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tuomari Nurmio ja Orpojen tuki: Valo yössä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuomari Nurmio ja Orpojen tuki: Valo yössä
nyt on kova
Kaoma - Lambada
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jophiest wrote:Ofra Haza: Im nin alu
En edes tunne biisiä
Mäkin olin ensin että mikä tää on, mut kun kuuntelin ton niin tossa on jotain todella häiritsevän tuttua, mut en osaa sanoa että miksi. En muista kuulleeni tätä aiemmin ja siksi minusta ehkä tuntuu, että tää muistuttaa ehkä jotain toista enemmän soinutta biisiä?
Mut siis joo, euroviisuhan tää ilmeisesti, ja täs kohtaa vois todeta että niin katoaa mainen kunnia. Aika jännä että tää on ollu listaykkönen.
Itekään en ollu kuullu, mutta ompas muuten hyvä biisi
Last edited by E (23.09.2015 19:26)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
bernardblack wrote:Jophiest wrote:Ofra Haza: Im nin alu
En edes tunne biisiä
Itekään en ollu kuullu, mutta ompas muuten hyvä biisi
mitä sekoilette, eihän toi mikään euroviisu ollut, mutta artisti joskus oli euroviisuissa (ja kuoli ihan liian nuorena). iso hitti aikanaan ja sitä on myös sämplätty siellä täällä.
EDIT: pakko hakea wikipediasta:
"Im Nina'lun" suosiota edesauttoivat Coldcutin remix Eric B and Rakimin "Paid in Fullista", jotka molemmat käyttivät Ofra Hazan laulua osana kappaletta.
oma ykköseni: scott mckenzien san francisco t: hippi
sandra - maria magdalena
Stars on 45: Stars on 45 Vol. 2
hasitan tässä nyt jotain epäilyttävää. antoi minulle saman vastauksen, vaikka olen lähes 2 kuukautta vanhempi!
ja TIL: olen Ässää vanhempi
Joku biisi jota en ole koskaan kuullut
Acedia wrote:Stars on 45: Stars on 45 Vol. 2
hasitan tässä nyt jotain epäilyttävää. antoi minulle saman vastauksen, vaikka olen lähes 2 kuukautta vanhempi!
lienee ollut pitkään ykkösenä?
en pääse enää yli tästä tuloksesta, musa ja kuva :DDDDD
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
turston wrote:Riki Sorsa - Muuttohaukka
*
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
1. Dingo: Autiotalo (Kräk)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Dingon Autiotalo
Jahas, meitä on kaksi sitten. En edes tiedä, mitä toi Kräk tarkoittaa tossa (EDIT: näköjään Kräk! Finnlevy -levylafkaa), joten jätin sen pois.
Last edited by Rubiconna (23.09.2015 22:04)
lisää kräkkiä
murmur wrote:Acedia wrote:Stars on 45: Stars on 45 Vol. 2
lienee ollut pitkään ykkösenä?
medleybiisi, joka ei ole jäänyt historiaan noin pitkään ykkösenä? olen syntynyt outoon aikaan.
e: näemmä tuo tulee kuukausilistasta tältä sivustolta http://suomensinglelistat.blogspot.fi/2015/07/1981.html ja kyllä, on ollut sekä syyskuun että lokakuun ykkönen. odotin jotain päivä/viikkotulosta, mutta eipä sit.
Last edited by murmur (23.09.2015 22:24)