You are not logged in.
Pages: 1
onks muut kuullu sellaista yhdenmiehen yhtyettä ku orange cake mix? välillä menee enempi casio-popin puolelle, välillä haikeaa maalailua, jopa vähän ambienttia ja sit taas heleitä makuuhuonekitaroita. paras levy mitä oon kuullut on nimeltään lovecloud & secret tape, sisältää aivan mahtavaa haikeankaunista poppia ja sen sellaista. välillä vaan tulee yliannos sokeria...
Orange Cake Mixiltäkin yksi levy (Another Orange World) kuuntelussa, aika hilpeän huuruista halpiscasiomeininkiä. Brian Wilsonin ja Stephin Merrittin nimiä on aika usein pudoteltu tämän yhteydessä, ja mikäpä ettei.
lovecloudilta ei näy olevan kuin 2 biisiä youtubessa, eikä edes parhaasta päästä (metsästäkää jostain kuulolle esim. blue sky bar ainakin spotifystä yms. löytyy), mutta tehdäänpä näille oma topsu, koska eihän tää nyt ihan perus-nynnypoppiakaan ole, vaikka siinä topsussa aikanaan käsitelty.
facebookissa ilmoitetaan tyylilajiksi: postshoegaze pop indie ambient psych dreampop chillwave vaporwave mid-fi acoustic drone krautrock twee pop soft rock 70s bubblegum c86 drone
kaiken takana siis bristolilainen heebo nimeltä jim rao, ja niin semmosta vaan, että bandcampista löytyy näköjään melkoinen pläjäys materiaalia, tuskinpa kaikki kovin oleellista, mutta voihan siellä helmiäkin olla seassa:
http://orangecakemix.bandcamp.com/
i'm uploading hundreds of new songs now, because as time passes, well you know....there's limited time on planet earth to do the things you want to.
so enjoy!
Mulla on muuten myynnissä joku näiden 7". Joku cd löytyy kans (en muista olenko listannu myyntiin).
mulla on joku näiden seiska ja pari cd:tä, mutta totta puhuen ainoa joka todella toimii on toi lovecloud & secret tape, eli ei taida nyt tulla kauppoja
mulla on joku näiden seiska ja pari cd:tä, mutta totta puhuen ainoa joka todella toimii on toi lovecloud & secret tape, eli ei taida nyt tulla kauppoja
Innostuin tosi paljon jostain yksittäisestä biisistä joskus ja ostin nipun. Ei sit yksikään muu biisi oikein lähtenyt.
suomi mainittu
Pages: 1