You are not logged in.
Tänne on tullut Captain America: The Winter Soldier, kun monia varmaan kiinnostaa tietää.
Netflixissä on jonku verran noit stand up keikkoja. Osaako joku suositella jotain heeboa ku mää en kauheesti tota ulkomaiden stand up skeneä tunne?
Eddie Murpyn Delirious taitaa olla netflixissä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Netflixissä on jonku verran noit stand up keikkoja. Osaako joku suositella jotain heeboa ku mää en kauheesti tota ulkomaiden stand up skeneä tunne?
Marc Maronin Thinky Pain oli ainakin ihan viihdyttävä, vaikka en edes mikään suuri stand-up fani ole. On vitsiä mm. Beefheart levyjen ostelusta.
Tulee tota Maronin WTF haastattelu podcastia suht. säännöllisesti kuunneltua. Riippuu vähän vieraasta kuin jaksaa, mutta avomielisiä ja hyviä ovat puhumaan noi amerikan viihdealan ihmiset.
jim gaffigan, louis ck. ihan jees keskiluokkaisten nörttien valitusta elämän pikkuasioista.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Todd Barryn Crowd Work on hyv
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei taida Todd Barryä löytyä Suomen 'flixistä.
Louis CK:n se mikä on Netflixissä on hyvä, ei kai niitä ole Suomessa kuin yksi. Marc Maronin Thinky Pain on kans ok, ei ehkä kuitenkaan super-reps-osastoa, lunkimpaa menoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänne on tullut Captain America: The Winter Soldier, kun monia varmaan kiinnostaa tietää.
Mutta missä on Avengers.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Otin lähinnä sarjojen vuoksi Netflixin hetkeksi käyttöön. Ei ollut enää tiliä tallella, joten ilmaisella kuukaudella lähdetään eteenpäin.
Otin lähinnä sarjojen vuoksi Netflixin hetkeksi käyttöön. Ei ollut enää tiliä tallella, joten ilmaisella kuukaudella lähdetään eteenpäin.
Käytitkö samaa sähköpostia/luottokorttia?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
leposi wrote:Otin lähinnä sarjojen vuoksi Netflixin hetkeksi käyttöön. Ei ollut enää tiliä tallella, joten ilmaisella kuukaudella lähdetään eteenpäin.
Käytitkö samaa sähköpostia/luottokorttia?
Ei se tunnistanut enää mun vanhaa tiliä ollenkaan, vaikka kokeilin paria käytössä olevaa sähköpostia, joilla olisin voinut olla kirjautuneena silloin joskus kun toi palvelu Suomeen tuli ja tilasin sitä muutaman kuukauden. Ja maksan PayPalin kautta.
Last edited by leposi (07.10.2015 09:52)
Katsoin Jericho -sarjan Netflixistä. En voi suositella. Idea olisi voinut toimia jonkun toisen tuotantoyhtiön toteuttamana 5 vuotta myöhemmin. Sarjahan peruttiin tokan kauden päätteeksi. Jotain huhuja ollut että Netflix hankkisi sarjan oikeudet.
Ootteko näitä Upflix tms. appeja käyttäneet? Eli noilla näkee mitä uutta on milloinkin tullut minkäkin maan 'flixiin.
ei
Sama ku bartis.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sama ku bartis ja hassis.
Kiitos.
ole hyvä
Onks jenkeis tai muualla enää ketään George Carlinin tyyppistä paasaajaa?
Ei ehkä samanlainen kuin Carlin, mutta Doug Stanhope voisi olla tuollainen vähemmän tunnettu valinta.
Alkanut tekstit lagaamaan ja pätkimään tässä Narcosia katsellessa varsinkin ärsyttää kun välillä joku sana tai lause jää näkymättä, koska en osaa espanjaa kovin hyvin. Kuva pyörii kuitenkin ihan hyvin. Pitää kai laittaa Sonylle palautetta Bluray-soittimesta. Googlettamalla ole löytänyt mitään apua, eikä tuohon laitteeseen ole mitään uutta päivitystä saatavilla.
Last edited by Firon (25.10.2015 13:18)
Sama homma samsungin ns. smart-tv:ssä netflixin kanssa. Kolonaisia lauseita jää tosi usein pois.
how they run this show.
Sama homma samsungin ns. smart-tv:ssä netflixin kanssa. Kolonaisia lauseita jää tosi usein pois.
Tää saatana. Vitutti itteeki Narcosia katsellessa.
Padissä ja kännykässä ei tätä oo esiintyny.
Kypsyin Blu-Ray soittimeen ja ostin Chromecastin. Nyt näyttäis Netflix pelaavan hyvin ja onhan toi näppärämpi käyttääkin. Taidan ottaa Viaplayn 3 kk ilmainen kokeilujakson jossain vaiheessa.
Netflixin ameriikan tarjonta on aikasta kova.
Mikäs se nyt on se Walking Deadin tilanne näitten suhteen? Onko missään vieläkään neloskautta, vitosesta puhumattakaan? Netflix? HBO?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mikäs se nyt on se Walking Deadin tilanne näitten suhteen? Onko missään vieläkään neloskautta, vitosesta puhumattakaan? Netflix? HBO?
HBO:ssa näyttäisi olevan nelosta. Ja USAn Netflixissä vitoseen saakka.
Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Last edited by leposi (07.12.2015 21:01)
Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Näköjään joo. Neloskausi sielläkin vaan.
Milläs vipstaakilla nykyään muuten pääsee tohon usa-netflixiin käsiks?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Hola toimii.
leposi wrote:Edit: HBOn tarjonnan pystyy tsekkailee ilman tunnuksia.
Kait sillä holalla pääsee vieläkin. Neloskausi on myös viaplayssa. Suomen netflixistä toi on hävinny kokonaan.
how they run this show.