You are not logged in.
Nyt kiinnostaisi mitä ihmettä Parta-Sami ajattelee tästä kaikesta? 2/3 alkuperäisistä (mandya en laske mukaan ) paljastunut kokkareiksi!
Hyväksyykö Mikho tämän?
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Apulannan entinen basisti Tuukka Temonen puolestaan kuvaa parhaillaan dokumenttia Sauli Niinistöstä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Apulannan entinen basisti Tuukka Temonen puolestaan kuvaa parhaillaan dokumenttia Sauli Niinistöstä.
:lipeva:
Apishan on logollaan jo poliittinen bändi
Hassuttelija wrote:Se näiden joku uusi biisi on ehkä kaikkien aikojen paskimpia kappaleita miltään bändiltä.
Jos viittaat kappaleeseen nimeltä "Pihtiote" niin olen täysin samaa mieltä. Ei edes naurata.
Juuri kyseistä biisiä tarkoitin, mutta ilmeisesti en vaan osaa:
Hei, hei, hei tytöt ja pojat ja kaikki muutkin siltä väliltä... Uudempi (nykyinen) Apulanta on aivan yhtä kovaa kuin ennenkin, ellei jopa parempaa. Biiseihin vain täytyy päästä sisälle, ja sanoja täytyy kelata mielessään yhä uudelleen ja uudelleen. Tämäkin kappale on sellainen, että ensimmäisen kerran kuunnellessani tätä eräänä aamuna ulkona, viileähkössä ilmassa tältä sivustolta YouTubesta ajattelin, ettei nyt oikein osunut nappiin. No, sitten kuuntelin tätä uudelleen, ja rupesi kuulostamaan...
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Iltapalamies soittaa Apulannan Ilonan pianolla. http://www.youtube.com/watch?v=TVVRXNyl … Q&index=24
bzort glorf bööth
Hei, hei, hei tytöt ja pojat ja kaikki muutkin siltä väliltä... Uudempi (nykyinen) Apulanta on aivan yhtä kovaa kuin ennenkin, ellei jopa parempaa. Biiseihin vain täytyy päästä sisälle, ja sanoja täytyy kelata mielessään yhä uudelleen ja uudelleen. Tämäkin kappale on sellainen, että ensimmäisen kerran kuunnellessani tätä eräänä aamuna ulkona, viileähkössä ilmassa tältä sivustolta YouTubesta ajattelin, ettei nyt oikein osunut nappiin. No, sitten kuuntelin tätä uudelleen, ja rupesin ulostamaan...
vaikka apis on nykyään aika nolo bändi ja täynnä kokkareita niin minkäs teet, tää on edelleen ihan sairaan kova biisi
jos on tommosen klassikon saanut väsättyä niin mikäs siinä ollessa, ja ainakin 2 muuta huippua mahtuu uran varrelle sanoisin, eli mato ja kilpikonna. kaikki kolme löytyy bändin kolmannelta levyltä "kolme", sattumaa?
ja miettikää kuinka eri tavalla bändiin suhtauduttaisiin, jos bändin tarina syystä tai toisesta olis loppunu tohon. kyllä mun kirjoissa toni on edelleen ihan jees, vaikka ei tuo uudempi tuotanto enää oikein puhuttelekaan.
EDIT: mainitaan pari klassikko b-puolta vielä: ihmemaa ja paha hedelmä
KIPU ON YSTÄVÄ
Emmä tätä jaksa kuunnella mut tärkee diy-menestystarina ja sille kyllä ihan vilpitön
Alkuaikojen Apulannalla on kyllä kieltämättä muutama ihan kohtuullinen biisi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
REUNALLA - KAUNIS ON MAAILMA
p.s.
TÄÄ ON NIIN KOVA PIISI ETTÄ KUOLEN :rockhands:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kolme, Teit meistä kauniin ep, Aivan kuin kaikki muutkin ja Lavuaarista
Apulannan top 3 (sinkku)biisit:
1. Mitä kuuluu
2. Silti onnellinen
3. Mato
Vain elämään tv:ssä pyörimisen kannustamama top 3 just nyt.
1. Sellainen tyttö (aah)
2. Aurinkoon
3. Minä olen voittaja
Perjantaina jouduin näitä apisvetoja kattomaan. Veskun vetämä armobiisi meni ohi, mut sehän kuulostaaki ihan joltain yöltä.
Last edited by kuninkees (06.10.2014 08:17)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Minä olen voittaja on kyllä kova biisi. Omia suosikkeja myös samalta levyltä En voi auttaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tuskin tarttee omaa topsua ja Apiksen Tuukkakin kun kun ohjasi näille hengenheimolaisille musavideon niin täällä on varmaan ok kertoa, et Tyrävyö on vissiin ihan vakavissaan tekemässä paluuta.
bzort glorf bööth
Ku lähtökohtaisesti en voi käsittää niitä imitointikilpailuita muistuttavia "tehdään dokumentin sijaan jostain historian merkkihenkilöstä kuvitettu elokuva" juttuja niin entäs nää vielä aktiiviset tekijät. Naamapalmu tosiaan. Hyvin tuotettu dokumentti bändistä olis ihan perusteltu. Tosin, kai toi yleisönsä kerää.
Tarinana Apulannan tie runopoikapunkkareista miljoonaomaisuuden keränneiksi osakesijoittajiksi on todellakin pitkän elokuvan väärti. Fiksumpi auteur olisi toki poiminut tarinasta olennaisen, muuttanut nimet ja tapahtumapaikat, ja muokannut aiheesta selkeästi fiktiivisen käsikirjoituksen.
Tuskin tätäkään rainaa tullaan eurooppalaisilla laatufestareilla näkemään
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Ku lähtökohtaisesti en voi käsittää niitä imitointikilpailuita muistuttavia "tehdään dokumentin sijaan jostain historian merkkihenkilöstä kuvitettu elokuva" juttuja niin entäs nää vielä aktiiviset tekijät. Naamapalmu tosiaan. Hyvin tuotettu dokumentti bändistä olis ihan perusteltu. Tosin, kai toi yleisönsä kerää.
Dokkarit ihan jees, mutta en kykene kuvittelemaan Apulantaa epäkiinnostavampaa bändiä fiktiivisen elokuvan aiheeksi. Ainut edes etäisesti jännä anekdootti bändistä on se, että niiden eka basisti oli amerikkalainen vaihtari. Täysin yhdentekevien ihmisten yhdentekevää musaa (okei teki ne ysäreillä muutaman hyvän biisin).
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Leffa vissiin kertoo lähinnä bändin alkuajoista joten kiinnostaa ehkä ihan vähän alusta ja Temosta näyttelevän janarin lempparistyge oli Ne ei voi sua määrätä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Leffa vissiin kertoo lähinnä bändin alkuajoista
Jep, 96-vuoteen tulee leffa päättymään.
Last edited by Jophiest (17.09.2015 22:05)
Uudet housut ja paita wrote:Ku lähtökohtaisesti en voi käsittää niitä imitointikilpailuita muistuttavia "tehdään dokumentin sijaan jostain historian merkkihenkilöstä kuvitettu elokuva" juttuja niin entäs nää vielä aktiiviset tekijät. Naamapalmu tosiaan. Hyvin tuotettu dokumentti bändistä olis ihan perusteltu. Tosin, kai toi yleisönsä kerää.
Dokkarit ihan jees, mutta en kykene kuvittelemaan Apulantaa epäkiinnostavampaa bändiä fiktiivisen elokuvan aiheeksi. Ainut edes etäisesti jännä anekdootti bändistä on se, että niiden eka basisti oli amerikkalainen vaihtari. Täysin yhdentekevien ihmisten yhdentekevää musaa (okei teki ne ysäreillä muutaman hyvän biisin).
Eikö sun mielestä muutos elokuvan aiheena ole kiinnostava?
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Veikkailuja kuka näyttelee Mandya?
bzort glorf bööth