You are not logged in.
Eräs parhaista web-sarjakuvista about ikinä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Läskimooses #22
tästä minä nautin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Läskimooses #22
tästä minä nautin
juuh tätä en ymmärtänyt
oikeastaan Hagelberg ei enää oikein iske
Last edited by barton_funk (24.01.2015 21:53)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minä, Mikko ja Annikki :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sure sign the end of the world is nigh: @yanisvaroufakis has become a comic book hero (h/t @EfiEfthimiou) pic.twitter.com/54bx4BkyYA
— Peter Spiegel (@SpiegelPeter) February 11, 2015
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eiks hesarin kamalaa luontoa löydy netistä? aluksi inhosin, mut nykyään se on oikeestaan ihan pl, mut tän aamuselle oli pakko nauraa ääneen suorastaan hysteerisesti
eiks hesarin kamalaa luontoa löydy netistä? aluksi inhosin, mut nykyään se on oikeestaan ihan pl, mut tän aamuselle oli pakko nauraa ääneen suorastaan hysteerisesti
no tässähän tämä
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pasilan kirjaston sarjakuvaosasto
ostin kokoelman joe kubertin piirtämiä tarzan tarinoita. kubertin taide on kyl tosi jees vaikka gorillan kokoset simpanssit näyttää conanista karanneilta alkuihmisiltä
Last edited by DEVILETERNAL (10.05.2015 09:41)
Nyt löytyy tästä jo pre-order-nappi: http://www.topshelfcomix.com/catalog/bacchus/619
Alla lukee SHIPPING JUNE 2015! Toivoa siis on, että tän vois joskus saada käsiinsä, ei tätä vielä ole montaa vuotta odotettukaan...
Joitain Bacchuksia on kirjastossa ja ne pärisi vuosia sitten kovaa ja tää koko tuotanto kaksissa kansissa ois huikea.
Alkuperäiset pienemmät kokoelmat näyttävät olevan digitaalisinakin saatavilla. Tulisikohan sellaisen lukemisesta mitään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^iihan kuin esikuvansa: ei edes hymähdyttänyt
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
^iihan kuin esikuvansa: ei edes hymähdyttänyt
tottahan tuokin
ajattelin lukasta uusiks tän, kun on niin hyvä
Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
onks pirinen tehny uusia sarjakuvia?
rc-lungen wrote:Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
o
psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
o
tarkempia speksejä? pitääpä hankkia jos on, onko suomennoksiakin?
bernardblack wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
o
http://www.sarjakuvakauppa.fi/komisario … ahdys.html
pitäis ens viikolla ilmestyä suameks
psykokarkki wrote:bernardblack wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Helsingin sarjakuvafestivaaleille vieraaksi mm. Joakim Pirinen ja Seth
o
http://www.sarjakuvakauppa.fi/komisario … ahdys.html
pitäis ens viikolla ilmestyä suameks
kiitos tiedosta, pakkohankinta. onkohan neliö yhtä hyvä ku likanen?
Pirisen edellisellä vierailulla Sarjakuvafestivaaleilla herralta ei meinannut loppua jutut. Järjestäjät tulivat keskeyttämään haastattelun, kun aika loppui kesken. Toivottavasti ovat oppineet tuosta, koska sitä asiaa olisi voinut kuunnella vielä toisenkin tunnin.
Pirisen edellisellä vierailulla Sarjakuvafestivaaleilla herralta ei meinannut loppua jutut. Järjestäjät tulivat keskeyttämään haastattelun, kun aika loppui kesken. Toivottavasti ovat oppineet tuosta, koska sitä asiaa olisi voinut kuunnella vielä toisenkin tunnin.
no oliks kukaan kuuntelemassa piristä, raporttia? ja millanen se uus kirja? ei oo tosin hetkeen varaa ostaa.
Ostin Franquinin Mustat sivut. Uusi painos.
rc-lungen wrote:Pirisen edellisellä vierailulla Sarjakuvafestivaaleilla herralta ei meinannut loppua jutut. Järjestäjät tulivat keskeyttämään haastattelun, kun aika loppui kesken. Toivottavasti ovat oppineet tuosta, koska sitä asiaa olisi voinut kuunnella vielä toisenkin tunnin.
no oliks kukaan kuuntelemassa piristä, raporttia? ja millanen se uus kirja? ei oo tosin hetkeen varaa ostaa.
Ihan kivoja jorinoita. Ei o itelläkään varaa. Lasipalatsin yhdes galleriatilas on vissin edelleen orkkiksia näytillä. Vitun hienoja.
rc-lungen wrote:Pirisen edellisellä vierailulla Sarjakuvafestivaaleilla herralta ei meinannut loppua jutut. Järjestäjät tulivat keskeyttämään haastattelun, kun aika loppui kesken. Toivottavasti ovat oppineet tuosta, koska sitä asiaa olisi voinut kuunnella vielä toisenkin tunnin.
Ostin. Katotaas ehtiskö tässä viikonlopun aikana syventyä.
Ostin Franquinin Mustat sivut. Uusi painos.
Mitäs tässä uutta vanhaan nähden?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
barton_funk wrote:Ostin Franquinin Mustat sivut. Uusi painos.
Mitäs tässä uutta vanhaan nähden?
hieman lisää matskua
oma vanha painos on hukkunut johonkin muuttoon
edit: niin ja kovat kannet
Last edited by barton_funk (16.09.2015 12:38)
Mulle tuotiin Mustien sivujen vanha painos lainaan.