You are not logged in.
Pentagrammi tulee mieleen.
Eli http://www.pentagram.com ?
Hyvä witschi katsokaas ku Savillen Petsku ollu tuol duunis!
Tihii uah hah HAAAARH HAAH HAAAAH!!!
oon kyllä aika lääpälläni tähän uuteen sinkkuun
ekakuuntelulla ei ihan lähtenyt, mutta seuraavilla iski aina luotettava "käsivarsikarvat pörröllään" -reaktio ja tämä on jäänyt soimaan päässä ja tätä tulee huomaamatta hyräiltyä jne jne jne
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tuleeko tuosta kannesta mieleen joku INXS:n levy vai kuvittelenko? odotukset eivät ole korkealla, mutta toivottavasti saa yllättyä iloisesti.
http://i.imgur.com/wrKJiGW.jpg
Music Complete:
01 Restless
02 Singularity
03 Plastic
04 Tutti Frutti
05 People on the High Line
06 Stray Dog
07 Academic
08 Nothing But a Fool
09 Unlearn This Hatred
10 The Game
11 Superheated
La Roux kuulemma vierailee jo(i)llain biis(e)illä
gillian
tässä just pohdin pitäiskö hommata tuleva levy vinyylinä, veikkaan että cd:tä kuuntelisin kuitenkin enimmäkseen, mutta jos toi on hyvä niin vinskakin olis kiva, ja nyt sais vielä limited editionin varaukseen. rahat vaan on taas niin vähissä...
8 piece deluxe vinyl collection.
New album on double clear vinyl.
Extended versions of all 11 brand new tracks on 6 pieces of vinyl.
Coloured vinyl 12s plus 1 sided black etched vinyl.
Packaged in an archival acid free box, using 1300 micron grey white board and a wire stitch. Box is debossed on the lid and base.
Art Direction by Peter Saville.200 copies will be signed by all 5 members of New Order; the signed editions will be dispatched at random and are exclusive to the New Order
joko aqzu on tilannut?
Rank Your Records: New Order's Stephen Morris Rates the Band's Pioneering Catalog
9. REPUBLIC (1993)
8. WAITING FOR A SIREN'S CALL (2005)
7. GET READY (2001)
6. MOVEMENT (1981)
5. BROTHERHOOD (1986)
4. TECHNIQUE (1989)
3. SUBSTANCE (1987)
2. POWER, CORRUPTION, & LIES (1983)
1. LOW-LIFE (1985)
hauskaa että stephen valitsi parhaaksi low-lifen, osaksi kannen takia mutta mielenkiintoinen artikkeli, nyt vaan se all day long settilistaan ja helsinkiin keikalle kiitos.
tosta edellisen viestin paremmuuslistasta vielä, itse laittaisin kyseiset levyt tähän järjestykseen:
9. REPUBLIC (1993)
8. WAITING FOR A SIREN'S CALL (2005)
7. GET READY (2001)
6. LOW-LIFE (1985)
5. MOVEMENT (1981)
4. TECHNIQUE (1989)
3. SUBSTANCE (1987)
2. BROTHERHOOD (1986)
1. POWER, CORRUPTION, & LIES (1983)
jännä tosiaan toi substancen mukanaolo, mutta eihän sillä kieltämättä ole kuin 3 biisiä, jotka löytyvät muilta levyiltä, ja nekin ihan eri versioita. suurin ero stephenin listaukseen tosiaan mulla toi tapaus low-life, tosin aika lailla saa arpoa onko se parempi vai huonompi kuin movement. mun mielestä low-life vaan on kovin epätasainen levy, ja suurimmat viat löytyy a-puolelta. love vigilantes on kieltämättä levyn paras biisi, eikä, kuten stephenkin myöntää, perfect kissin edes pitäisi olla mukana. miksi sitten laittoivat sen sinne, ja varsinkin pätkittynä versiona, jossa biisistä on poistettu kaikki parhaat kohdat, on mysteeri. täyspitkänä 12"-versionahan tuo olisi toki paras biisi, mutta tuollaisenaan aiheuttaa vain turhautumista. this time of night ja sunrise on myös aina jääneet mulle vieraiksi, sunrisessa on kieltämättä sitä samaa rosoisuutta kuin brotherhoodin a-puolen kitarabiiseissä, mutta biisinä se vaan on paljon huonompi. mutta propsit stephenille face-upin hehkutuksesta, aivan mahtava biisi ja suurimpia suosikeitani
techniquesta pitää vielä mainita, että itselleni ne kaikkien (myös stephenin) ylistämät päätösraidat vanishing point ja dream attack on jääneet aina hieman varjoon, ei ne huonoja ole, mutta muut biisit (guilty partneria lukuunottamatta) on selvästi parempia, huippuina levyn avauksen fine time ja all the way, joista ensinmainittu todella toimiva ibiza-kokeilu, ja jälkimmäinen kertaa brotherhoodin parhaita puolia ja on muutenkin ihan huippuhyvä biisi.
että tämmöistä tällä kertaa. listatkaa muutkin jos osaatte
Technique paras, Republic huonoin ja Movement tokavika. Sirens aika kärkipäässä, mainettaan parempi levy. Kai se Substance on tokana sit jos lasketaan mukaan. Low-Life aika kärkipäässä kans, oisko kolmonen sit ennen Sirensia tai entiä- Get Readysta en osaa sanoa. Brotherhood ja Power, Corruption & Lies siellä keskikastissa, pakko myöntää, että en edes muista niiden albumien kaarta enää. Vois kuunnella pitkästä aikaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Movement on ainoa levy näiltä jota jaksaa ylipäänsä kuunnella
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Oon muuten Techniquesta näköjään aivan päinvastaista mieltä kuin psyko
power, corruption & lies on yksi harvoista täydellisistä levyistä, todellinen ajaton mestariteos täynnä huippubiisejä alusta loppuun. 1980-luvun ehdottomasti paras levy yhdessä smithsien hatful of hollown kanssa (mutta se onkin kokoelma).
Oon muuten Techniquesta näköjään aivan päinvastaista mieltä kuin psyko
niin on moni muukin, olen huomannut. oon erilainen "nuori"
power, corruption & lies on yksi harvoista täydellisistä levyistä, todellinen ajaton mestariteos täynnä huippubiisejä alusta loppuun. 1980-luvun ehdottomasti paras levy yhdessä smithsien hatful of hollown kanssa (mutta se onkin kokoelma).
Kokoelma joo, mutta silti kevyesti bändin upein levy.
bzort glorf bööth
i feel love eiq
Toi on kova, kunnon Stuart Price -vibat... Mutta sitä minä tuossa tilkkutäkissä vaan kelasin, että onkohan tuo joku 12"-edit, koska on vähän liikaa eri elementtejä peräkkäin?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
joo ihan kiva. ei kyl jääny mieleen ku se morodertyyppaus, mut ihan kiva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oon tässä youtubessa kuunnellut uutta levyä, ja aika perushyvältä kuulostaa, ensikuuntelulla esille nousee huippuina ainakin nothing but a fool ja superheated. pitkään olen tässä pohtinut että jaksaako tätä hankkia vinyylinä, kun se on aika kallis ja rahat vähissä (ja cd jo ennakkotilattuna), mutta aamulla tuli fiilis että kai se on pakko, ja varasin kallion äxästä vikan kappaleen kirkasta vinyyliä
onko muuten mainittu, että singlesistä pukkaa remasteria, 4LP vinska taitaa kyllä olla hieman turhan kallis. taitaa tulla uusintavinyyliä myös noista edellisistä albumeista, jaksaiskohan hankkia enpä kuule tiijä.
Kuuntelen just spotikasta, neljäs biisi menossa, hyvältä kuulostaa!
kieltämättä levyn alkupuoli kuulosti yllättävän hyvältä. sen iggy-biisin jälkeen menetin mielenkiinnon.
Last edited by jookcha (28.09.2015 16:05)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Inside New Order's Triumphant Return to Dance-Rock
täytyy kyllä sanoa, ettei tää nyt mikään täysosuma tai jeesuksen uusi tuleminen ole, kuten melkein joistain reaktioista voisi päätellä mutta kyllä tämän voi new order -levyksi laskea, vaikkei hooky mukana olekaan. en osaa loppupeleissä sanoa, onko parempi/huonompi kuin kolme edellistä, mutta kasarilevyjen sekaan ei ole asiaa. odotettua parempi joka tapauksessa ja sehän on pääasia
tää pärisee aika hyvin
Olen tänään pohtinut, että jos klassiset synapop-bändit olisi deittailevia henkilöitä, niin Duran Duran veisi deiteille pelkkiä kuuluisia supermalleja (kuten toki Rhodes ja Le Bon oikeastikin), Depeche Mode lähtisi niiden angstaavien emo-nuorten ja hauraiden runotyttöjen ja runopoikien kanssa kaupungin yöhön, Pet Shop Boys deittailisi ainoastaan charmantteja gay-henkisiä hedonisteja, ja NEW ORDER TULISI YKSIN RAVINTOLAAN, JOISI YGÖSELLÄ NELJÄ TUOPPIA, MURAHTAISI KAHDESTI JA LÄHTISI KAIKKIEN MUIDEN DEITTIEN KANSSA KÄMPILLE. BECAUSE THEY CAN.
Ei hemmetti, Gillianin paluun merkitys on ihan mieletön. Äijärokkia, mutta älykästä sellaista. Pompin ja nauran. On tää kyllä kaikkien aikojen lädibändi taas tän uuden levynkin todistamana.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Barneyn tavaramerkiksi on muodostuneet tuollaset kertsit, joissa se kertsiinlähtö antaa suuret odotukset mut sit se kertsin loppu ei kanna loppuun asti. Kasarilla sitä ongelmaa ei ollut. Ei siis missään nimessä huono homma, mut vähän erilaisiin ratkaisuihin vois monen biisin kohdalla päätyä.