You are not logged in.
our vinyl weighs a ton. oli odotettu pläjäys mulle, koska stones throw aina ollut suosikkilevy-yhtiöni. sillain ei tullutkaan yllätyksenä ettei tää tarjonnut mulle ainakaan uutta infoa, mutta hyvää feelistelyä ja musaa sentään oli pakko laittaa donuts soimaan tän finishattuani.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mitäs kautta katsoit?
ostin ton digin heti ilmestyttyään jollai muutamalla eurolla, oli niin hikoiluttavaa päästä katsomaan et tän kerran piti maksaa...
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
aivan liikaa hidastettua kuvaa + musaa jostain muusta äänilähteestä.
bändi toki 5/5.
http://i.imgur.com/1N7KWlR.jpg
our vinyl weighs a ton. oli odotettu pläjäys mulle, koska stones throw aina ollut suosikkilevy-yhtiöni. sillain ei tullutkaan yllätyksenä ettei tää tarjonnut mulle ainakaan uutta infoa, mutta hyvää feelistelyä ja musaa sentään oli pakko laittaa donuts soimaan tän finishattuani.
kattelin tämän. hieno meininki kyl. jopa kanye oli tässä ihan siedettävä.
http://areena.yle.fi/tv/1165554/#/play
Osa 5/6: Gootit ja black metal. Hauska, nostalginen, perusteellinen ja puistattavakin syväsukellus 1980-luvun musiikki-ilmiöihin. (Welcome to the 80's, 2009)
Oli hyvä. Harmi että muut osat on jo poistunut tuolta.
Last edited by Johan Nyttån DJ (06.08.2014 10:27)
http://areena.yle.fi/tv/1165554/#/play
Osa 5/6: Gootit ja black metal. Hauska, nostalginen, perusteellinen ja puistattavakin syväsukellus 1980-luvun musiikki-ilmiöihin. (Welcome to the 80's, 2009)
Oli hyvä. Harmi että muut osat on jo poistunut tuolta.
Oon kattonut muutaman osan ja on kyllä hyvä saksalainen ote
Ihan ok
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katsoin sen Pulp-dokkarin niiden vikasta keikasta. Oli tuossa ihan hauskoja kommentteja Sheffieldin kadun tallaajilta ja bändin jäseniltä, mutta kokonaisuutena sellanen 3/5, varsinkin kun Pulpin musiikki ei herätä oikeastaan mitään tunteita minussa.
Ihan kiva
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
enpä olisi uskonut tällaista dokkaria näkeväni. godspeedin paluun syy ainakin selvisi
toi the national -dokkari just äsken teemalta
Joo toi tiistaina! Kathleen
pl. liikaa sitä päiväkirjamatskua.
courtney love
edit: http://www.imdb.com/title/tt4229236/boa … /243431935
Last edited by ydinaukio (09.05.2015 22:02)
vihdoinkin ehdin katsoa tän:
hyvä oli ja näköjään 10 vuotta vanha, paljon on tuonkin jälkeen ehtinyt tapahtua, mutta flaming lips edelleen sanoisinko yksi maailman kolmesta parhaasta yhä aktiivisesta bändistä (tiedätte kyllä mitkä ne 2 muuta on).
Juuh kaikille 5/5 ihan helposti Varsinkin kakkososa kunnon tykittelyä. Kertoo kyllä jotain urpouden tasosta, jos Dave Mustaine on saatu näyttämään olevan tän dokkarin hahmokavalkadin fiksummasta päästä.
Last edited by interuptor bastardo (17.05.2015 13:48)
^ Chris Holmesin haastattelu kakkososassa uima-altaalla äitinsä seurassa
ja Ozzyn aamiaiskokkailut ja sähläys appelsiinimehun kanssa
Netflixistä Austin to Boston.
Tai no kokonaan en kyennyt katsomaan kun ensimmäisen vartin jälkeen alkoi se suloisuus ja musiikin velttous tuntumaan liian iljettävältä. Reilu puoli tuntia katsoin ja siinä sen vanhimman jätkän kotiseudulla soitetun keikan jälkeen oli pakko lopettaa. Dokumentti sai minut pohtimaan reaktiotani. En oikein koskaan ole tykännyt näistä indiefolkkareista ja niiden musasta, mutta olen suhtautunut tuohon harmittomana 2010-luvun oireena, joka katoaa siinä kohtaa kun ei ole enää muodikasta olla kiinnostunut millään tavalla juurevasta musiikista. Toisinaan jossain kotihipoissa tämmöisen soidessa taustalla musa kuulostaa ihan ok:lta. Tätä dokkaria katsoessa se valjuus ja lällyys kuulosti biisi toisensa jälkeen aivan sietämättömän huonolta ja teennäiseltä. En tuntenut esittäjistä muita kuin sen brittien suosikin ukon, eli en tiedä varmaksi onko tuossa dokkarissa esiintymässä tyyppejä, joista pitää tykätä tai arvostaa, mutta jos on niin saa laittaa linkkiä tekijöiden parhaimpiin levyihin/biiseihin. Mielelläni kuulisin ja päivitän mielipiteen, jos ja kun tulee vastaan jotain hyvää.
bzort glorf bööth
Julian Templen dokumentti Glastonburyn festivaalista. Keskittyi liikaa sekoiluun ja alkoi jossain vaiheessa tuntua vähän pitkästyttävältä. Vaikka oli siinä kiinnostavaakin juttua. Se oli ehdottomasti virhe, että musiikkiesitysten aikana ei lukenut, kuka siellä on nyt soittamassa. Kyllähän esimerkiksi David Bowien tunnistaa mutta joitakin muita taas ei.
Haluaisin nähdä vuoden 1971 Glastonbury-dokumentin, vaikka siinä ei taidakaan olla mukana joitakin sen vuoden festivaalin kiinnostavimmista esiintyjistä (esim. Bowie ja Hawkwind).
en muista, mutta pannan jo etukäteen syksyn tärppejä teemalta: Syksyn musiikkidokumentit kertovat suuria tarinoita
Ihan hyviä, mutta eikös tossa ole useampi dokkari, joita teema on näyttänyt viimeisen parin vuoden aikana? Samapa se tietysti on katsoa, jos on sopivasti television ääressä.
bzort glorf bööth
voi olla, mutta ainakin toi cambodia-dokkari kiinnostaa (25.10.)
en muista, mutta pannan jo etukäteen syksyn tärppejä teemalta: Syksyn musiikkidokumentit kertovat suuria tarinoita
11.10.
Edwyn Collins: Kaikki on mahdollista
(The Possibilities Are Endless, Britannia 2014) Upea dokumenttielokuva A Girl Like You -hitistä ja Orange Juice -yhtyeestä tunnetun Edwyn Collinsin hitaasta paluusta elämään ja musiikin pariin massiivisen aivoverenvuodon jälkeen. Ohjaus Edward Lovelace & James Hall.
Iha ok. Snoop
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu