You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Carptenters - Superstar
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
liityn bandwagoniin.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kuvittelen siskon kultaisella noutajalla soivan tämä päässä repeatilla koko ajan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Brian Eno / Jon Hassell : Fourth World Vol. 1: Possible Musics
^^ toi ja sit tää jonka täydellisyyteen heräsin vasta nyt:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Lee Ranaldo - Between the Times and the Tides
Oma musiikki.
bzort glorf bööth
No nyt
Last edited by E (28.08.2015 22:06)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pilke wrote:Prayers
Siistit Jaakko Eino Kalevi -soundit (en tunne genreä, en osaa luonnehtia tätä muuten). Kaikki muu onki sit jotenki pielessä. Kornit lyrixit, melko ärsyttävä ulosanti laulajalla, tommonen nu-metal -huuto. Vähän Joy Division -viboja, en siitäkään niin välitä. Solisti näyttää latinalaisamerikkalaiselta jengiläiseltä, äänikonemies lähinnä langenneelta amishilta. Videoissa vaivaannuttavaa satanistista kuvastoa. MIKS TÄÄ ON NIIN HYVÄ??
http://pstol.com/wp-content/uploads/201 … Summer.jpg
*
Tuo videon biisi on kyllä tarttuva ja jäi soimaan päähän moneksi tunniksi Katoin että näillä on vaan yks vinyylijulkasu ja sitte jotain digifile-levyjä, joten ostoryntäys hyyty alkuunsa
Oon missannu tän postauksen! Kaikki biisit löytyy kyl Spotifysta. Tilasin levyn Keltsuun, huomenna kattomaan mitä sinne on tullu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
dingo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kari Peitsamo & Agents - Lihakirves
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tämä kyllä :peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Scott Walkerin neljä ekaa kolahti nyt jytkyn tavoin. Oon diggaillut paljon jo aijemminkin, mut nyt Muihin levyihin en oo viel tutustunu.
Scott Walkerin neljä ekaa kolahti nyt jytkyn tavoin. Oon diggaillut paljon jo aijemminkin, mut nyt Muihin levyihin en oo viel tutustunu.
Sinun pitää ilman muuta tutustua ainakin Tiltiin, The Driftiin ja Walker Brothersin Nite Flights -levyn neljään ensimmäiseen biisiin. Mutta älä odota mitään samanlaista kuin ne neljä ekaa levyä.
^ Kiitoksia vinkeistä
Last edited by E (13.09.2015 09:32)