You are not logged in.
Uus Royal Headache
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
panda bearin uusi ep
ihan tajutonta miten paljon parempaa musaa kuin mikään muu tällä hetkellä
Uus Royal Headache
tää jannu on varmasti kovin kreisibailaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuuntelin levyn kerran ja koko ajan sattui korviin. ne jatkuvasti särisevät ja pörisevät synat kuulostavat hirveältä. muutkin elektroniset mausteet on toteutettu siihen tyyliin että olisivat kotonaan jollain hail to the thiefillä, eli vanhentuneita jo nyt. koneempaa-musaa kun tehdään niin tärkeintä tietysti on että se on tuoretta.
biisit sen sijaan ovat pääasiassa oikein hyviä. tuolla obanilla varsinkin pari sellaista melodiaa että voisivat olla vaikka stelvio ciprianin kynästä. harmi vaan kun mun korvat eivät kestä tuollaista saundia.
No niin! Nyt on Starfire pyöritetty kerran. Kova setti, en yhdy kritiikkiisi
odotuksessa tällä hetkellä:
oneohtrix point never: garden of delete (g.o.d.)
travi$ scott: rodeo
arca: mutant
drake: views from the 6
yg: still krazy
captain murphy: v
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
odotuksessa tällä hetkellä:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ray charlz wrote:odotuksessa tällä hetkellä:
Ja Rabitin deby
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Rodeoo oon venanny kyl melko täysii. Tuottajat, fiitit ja koko yleisilme vaikuttaa ainakin suurten odotusten mukasilta. Leakkii en aio kuunnella.
harmi et travis on ite mukana tol levyl
Mitä vittua nyt taas Suunnitelin tän homman sillee, et lattailen levyn netist, kuuntelen matkal töihi ja ostan töitten jälkee cd:n. Töissä tajusin, ettei oo viel 4.9. On kyl vitun hyvä ekan kuuntelun perusteel
harmi et travis on ite mukana tol levyl
Uus Ättestupa ilmestyi puun takaa. Vuoden levy onkin sitten siinä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
u.s. girlsin half free ihan jepa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uus Ättestupa ilmestyi puun takaa. Vuoden levy onkin sitten siinä.
Mun mielestä tää oli tosi tylsä. Ihan hyvää suhinaa ja semmosta mut eihän tossa biisejä ole. Harmi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
rc-lungen wrote:Uus Ättestupa ilmestyi puun takaa. Vuoden levy onkin sitten siinä.
Mun mielestä tää oli tosi tylsä. Ihan hyvää suhinaa ja semmosta mut eihän tossa biisejä ole. Harmi.
Omasta mielestä sarjassaan kaikkea muuta kuin tylsä. Levyn aloittava kerronta luo tunnelman, mutta vaikka loput levystä soljuu hyvinkin abstraktina itse tunnelma pysyy yllä. Äänet kehittyvät orgaanisesti ja ne ovat tarkoin harkittuja ja erinomaisesti sekvenssoitu. Näen tämän loogisena jatkumona yhtyeen tuotannossa. Olihan edellisellä levylläkin pitkä abstrakteja nauhaluuppimanipulaatioin keskittyviä osioita. Uutta kokoelmaa kuolonmarsseja ei välttämättä olisi jaksanutkaan enää kuunnella.
Toki kontekstissaan ehkä hieman epäyllättävä kun yhtyeen ympärillä pyörivä porukka julkaisee nauhaluuppimusaa yhtenään, mutta toi koko skene on pitänyt tasoaan yllä aivan mielettömän hyvin, kun levytys toisensa jälkeen edustaa sellasta 5/5 kamaa.
Uutta musiikkia Anna Krabilta Ievskistä, Udmurtiasta. Tämä menee minusta vähän trip hopin ja dream popin suuntaan. Se ei ole läheskään yhtä lo-fi -tyyppistä kuin jotkut Annan aiemmat jutut.
jotenkin tuntuu että taas tämmöinen hieman tylsempi vuosi, mutta kolme kovinta toistaiseksi:
panda bear
pekko käppi
tame impala
tuomio & koneen paluu tietysti ihan kiva, hyvää läppää niillä edelleen, mutta jotenkin turhan tunkkaiset biitit, kertsit ei oikein lähde ja ennemmin tota vertais reilukerhoon kuin siihen jumalaiseen debyyttiin. ulkomaan räpeistä kovin varmaan ghostface killahin ja badbadnotgoodin yhteislevy, odd future -ukkojen uusimmat oli pienoisia pettymyksiä. new orderin paluu ihan jees, mutta en ihan jaksa ylistää, kun ei music completesta kuitenkaan voi puhua samana päivänä 80-luvun tuotannon kanssa, ja myöhemmän tuotannon ylittäminen ei nyt niin ihmeellinen temppu ole. fallilta taas ihan hyvä levy, mut ei mitään mullistavaa. uudemmista tuttavuuksista vois mainita liturgyn ja mild high clubin. no mutta vielä on vuotta jöjelllö
Nyt olen kuullellut Anna Krabin tänään ilmestyneen levyn kolme kertaa. Alkaa käydä selväksi, että se on parasta, mitä Anna on tehnyt. Se menee varmasti lähelle kärkeä, kun kokoan listaa tämän vuoden parhaista levyistä.
Prurientin Frozen Niagara Falls on yllättäen lunastanut paikkansa kärjen tuntumassa ja osoittanut, että paatuneinkin sydän kykenee joskus tuottamaan jotakin kaunista, vaikkakin vain puolentoista tunnin verran.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
odotuslistalle freddie gibbsin marraskuussa ilmestyvä
myös:
future - monster 2
young thug - slime season 2
migos thuggin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden toistaiseksi säväyttävin kappale on tullut Justin Bieberiltä. En odottanut. https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^
Toi Bieberin uusin sinkku Sorry on kyl ehkä ensimmäinen kuulemani poitsun biisi jonka pystyn kuuntelemaan loppuun asti Eteempäin on menty.
edit: suurin ongelma noissa sen biiseissa on edelleen tuo karismunattomuus ja lauluääni
Ite oon taas keskittynyt vanhaan musaan, mut parhaat tältä vuodelta so far: Tuisku, Oneohtrix, Newsom, Imre Peemot.
Last edited by E (01.11.2015 20:39)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vuoden toistaiseksi säväyttävin kappale on tullut Justin Bieberiltä. En odottanut. https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0
ai tää oli Justinin (ja kamujen).
pitäiskö saimaalle tehdä oma ketju? en oikein tiedä mitä ajatella siitä uudesta levystä (olen kuunnellut vain hätäisesti muutaman biisin youtubesta), ja versioinnit joutsenlaulusta ja levottomasta tuhkimosta menee jo ihan idean tasolla hieman liian hassutteluksi, mutta en nyt täysin tuomitsisi silti. mitä mieltä muut?
menee jo ihan idean tasolla hieman liian hassutteluksi
bzort glorf bööth
Lana on lunastanut ykköspaikan. En yllättynyt. (ellei Devendra ehdi pusertaa ulos jotain yllärilevyä, tuskin kenestäkään muusta olisi haastjaksi)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mulle kylä kolahti toi uus Wilco kunnolla. Kaljan Juonti Musassa jatkot.
Mulle ei kolahtanut oikein mikään. nyt kävi näin -topikissa jatkot.