You are not logged in.
Kyllä aikuinen nainen aina käytetylle kuukautissiteelle paikan keksii.
Nimim. siivoan vessoja Flow'ssa. pic.twitter.com/nyemSxLrqr
— Saastis (@aninen) August 16, 2015
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuli taas todettua, että ei noille flow-festareille tulis mentyä jos ei ilmaseks pääse
Ihan liikaa jengiä mun makuun. Mulla ei oo ongelmia hipstereiden kaa, mut nää douchebagit, jotka luulee, että ne on hipsterejä on ankeeta jengiä.
Onneks meidän treenikämppä on siinä tien toisella puolella nii pääsin sinne kätevästi vähän joka välissä huilaamaan nii ei tarvinnu käydä alueella muuten kun katsomassa keikkoja. Oon nähny Lokit varmaan 15 kertaa mut nyt tais olla paras keikka niiltä - hiton hyvä! Makkosta näin vaan neljä vikaa biisiä kun jouduin ruuhkaan päälavan seuduilla Onneks hitit tuli vikana PSB oli hiljasella ja tylsä joten menin kuuntelemaan Future Islandsii, joka oli aika hyvä, mutta en jaksanut sitäkään loppuun saakka
Sunnuntaina kävin tsekkaamassa Tylerin ekan puoliskon, eikä oikein lähtenyt niin poistuin, mutta palasin telttaan feelistelemään FlyLo:ta, joka olikin festareiden paras
Oisin päässyt myös perjantaina paikalle, mutta tää selvis mulle vasta lauantaina. Eipä tuo haitannut hirveesti.
Koska olen erilainen nuori en mennyt kattomaan mitään facking Beckiä vaan other soundiin Doglifeä. Oli yks festareiden parhaista akteista, semmosta noisejazzsekoilua. Myös myöhemmin soittanut Modern feelings oli hyvää skitsofriikkiosastoa.
Ja Flying lotus, oliko vähä magee!? hä oliko HÄ!? !? Musiikillista ja visuaalista neroutta . Paitsi lopun räpäytysosio ei ollu niin pähee.
Safkat oli aika keskinkertaset, koska ei vaan inspaa jonottaa hyviin paikkoihin. Ja ne menutaulut oli jotenki sekavia... Pizza olis pitäny testaa...
Pallolavan ja telttalavojen tupakointikielloille ja
Näissä festareissa tuota oma juomapullo hysteriaa en vaan ymmärrä. MITÄÄN pulloa ei saanu viedä. Primassa sai viedä vain tyhjän korkittoman, mutta jossain vaiheessa sekään ei kelvannu. Mikä täs on niinku pointti
Mutta oikeen hyvät kestit, 4/5.
Last edited by KZ (17.08.2015 15:34)
Näissä festareissa tuota oma juomapullo hysteriaa en vaan ymmärrä. MITÄÄN pulloa ei saanu viedä. Primassa sai viedä vain tyhjän korkittoman, mutta jossain vaiheessa sekään ei kelvannu. Mikä täs on niinku pointti
en kyllä tajua yhtään tota ihmisten juomapullohysteriaa, jos ei oo varaa ostaa kolmen euron vesipulloa paikanpäältä niin kannattaako paikalle tulla lainkaan jos se on siitä kiinni. kannattaisi tosin jatkossa järkkäreiden sanoa suoraan ettei mitään pulloja saa viedä, niin loppuis ihmisten narina et yhyy mun pullo takavarikoitiin
KZ wrote:Näissä festareissa tuota oma juomapullo hysteriaa en vaan ymmärrä. MITÄÄN pulloa ei saanu viedä. Primassa sai viedä vain tyhjän korkittoman, mutta jossain vaiheessa sekään ei kelvannu. Mikä täs on niinku pointti
en kyllä tajua yhtään tota ihmisten juomapullohysteriaa, jos ei oo varaa ostaa kolmen euron vesipulloa paikanpäältä niin kannattaako paikalle tulla lainkaan jos se on siitä kiinni. kannattaisi tosin jatkossa järkkäreiden sanoa suoraan ettei mitään pulloja saa viedä, niin loppuis ihmisten narina et yhyy mun pullo takavarikoitiin
Siis mitä, miten niin ei saanut? Vaatimuksena oli, että sen pitää olla PANTITON, joten otimme mukaan muilta mailta ostetut kivennäisvesipullot, eikä laukunpenkoja takavarikoinut niitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Siis mitä, miten niin ei saanut? Vaatimuksena oli, että sen pitää olla PANTITON, joten otimme mukaan muilta mailta ostetut kivennäisvesipullot, eikä laukunpenkoja takavarikoinut niitä.
ilmeisesti aika lailla tarkastajasta kiinni, mutta rasittaa lukea joka vuosi ihmisten nillityksiä, kun mitä kummallisimmat pullot takavarikoidaan. kyllä taisin nähdä, kun joltain takavarikoitiin joku ihme muovipullo, tiedä sitten jos jossain hipsterikojussa myytiin juomaa juuri samanlaisesta
tigrushka wrote:Siis mitä, miten niin ei saanut? Vaatimuksena oli, että sen pitää olla PANTITON, joten otimme mukaan muilta mailta ostetut kivennäisvesipullot, eikä laukunpenkoja takavarikoinut niitä.
ilmeisesti aika lailla tarkastajasta kiinni, mutta rasittaa lukea joka vuosi ihmisten nillityksiä, kun mitä kummallisimmat pullot takavarikoidaan. kyllä taisin nähdä, kun joltain takavarikoitiin joku ihme muovipullo, tiedä sitten jos jossain hipsterikojussa myytiin juomaa juuri samanlaisesta
meillä oli niin varman päälle tylsät mineralkapullot Ranskan- ja Saksanmaalta, että antoivat olla
psykokarkki wrote:tigrushka wrote:Siis mitä, miten niin ei saanut? Vaatimuksena oli, että sen pitää olla PANTITON, joten otimme mukaan muilta mailta ostetut kivennäisvesipullot, eikä laukunpenkoja takavarikoinut niitä.
meillä oli niin varman päälle tylsät mineralkapullot Ranskan- ja Saksanmaalta, että antoivat olla
Pantiton = tässä tapauksessa joku ns. sporttipullo tai vastaava kova muovipullo. Ite viime vuosina yrittänyt viedä pullon ilman etikettiä, muttei kelvannut porteilla joten tänä vuonna olin varautunut tyhjällä termospullolla.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Älä vittuile! Ei vaikuttanu mun festivaalikokemukseen, mut saahan sitä vähän ihmetellä ja kyseenalaistaa näitä pikku vammasuuksia, mitä Suomi on täynnä.
Last edited by KZ (17.08.2015 16:59)
psykokarkki wrote:en kyllä tajua yhtään tota ihmisten juomapullohysteriaa, jos ei oo varaa ostaa kolmen euron vesipulloa paikanpäältä niin kannattaako paikalle tulla lainkaan jos se on siitä kiinni. kannattaisi tosin jatkossa järkkäreiden sanoa suoraan ettei mitään pulloja saa viedä, niin loppuis ihmisten narina et yhyy mun pullo takavarikoitiin
Älä vittuile! Ei vaikuttanu mun festivaalikokemukseen, mut saahan sitä vähän ihmetellä ja kyseenalaistaa näitä pikku vammasuuksia, mitä Suomi on täynnä.
tällä juomapullokäytännöllä yritetään todennäköisesti estää sitä, ettei alueen ulkopuolelta tulevista pulloista makseta pantteja. tiivistämössä en muuten shadowplayn keikan jälkeen saanu dyykatusta tölkistä panttia, koska "roskista ei makseta pantteja"
Last edited by interuptor bastardo (17.08.2015 17:03)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
tigrushka wrote:psykokarkki wrote:tigrushka wrote:Siis mitä, miten niin ei saanut? Vaatimuksena oli, että sen pitää olla PANTITON, joten otimme mukaan muilta mailta ostetut kivennäisvesipullot, eikä laukunpenkoja takavarikoinut niitä.
Pantiton = tässä tapauksessa joku ns. sporttipullo tai vastaava kova muovipullo. Ite viime vuosina yrittänyt viedä pullon ilman etikettiä, muttei kelvannut porteilla joten tänä vuonna olin varautunut tyhjällä termospullolla.
ehkä nämä kelpasivat, koska olivat selkeästi erimallisia kuin paikalliset panttipullot, mene tiedä, läpi menivät joka tapauksessa
Paitsi lopun räpäytysosio ei ollu niin pähee.
Väärin. Oli erittäin pähee
KZ wrote:Paitsi lopun räpäytysosio ei ollu niin pähee.
Väärin. Oli erittäin pähee
Jepjep, ois saanu olla enempikin. Yksi festarin kohokohtia oli tää keikka kuiteskii. Etenkin ne hantan forkkapostauksista pöllityt (hehe) visuaalit, jotka näytti kolmiulotteisilta kahden kankaan ansiosta. Neroutta.
Vähän alkaa tulla väsyneeksi ja vanhaksi olo, kun sunnuntai tuntui ylimääräiseltä. Toisaalta toi flylo oli kyllä niin hyvä, että ois salettiin ketuttanut, jos ois jättänyt väliin.
en ole kolmekybänen emoboy
psykokarkki wrote:en kyllä tajua yhtään tota ihmisten juomapullohysteriaa, jos ei oo varaa ostaa kolmen euron vesipulloa paikanpäältä niin kannattaako paikalle tulla lainkaan jos se on siitä kiinni. kannattaisi tosin jatkossa järkkäreiden sanoa suoraan ettei mitään pulloja saa viedä, niin loppuis ihmisten narina et yhyy mun pullo takavarikoitiin
ei toi nyt sulle ollut, mut facebook on ollut täynnä noita valituksia (tai ehkä se oli vain nimim. junkieman )
mutjoo, flying lotuksen visuaalit :psykee::psykee:
kuuntelin sitä you're dead -levyä, en tosin kokonaan mut jotain ihme jatsailuahan se tuntuu olevan, mistä löytyy semmosia biisejä mitä se veti keikalla?
KZ wrote:psykokarkki wrote:en kyllä tajua yhtään tota ihmisten juomapullohysteriaa, jos ei oo varaa ostaa kolmen euron vesipulloa paikanpäältä niin kannattaako paikalle tulla lainkaan jos se on siitä kiinni. kannattaisi tosin jatkossa järkkäreiden sanoa suoraan ettei mitään pulloja saa viedä, niin loppuis ihmisten narina et yhyy mun pullo takavarikoitiin
ei toi nyt sulle ollut, mut facebook on ollut täynnä noita valituksia (tai ehkä se oli vain nimim. junkieman )
kuuntelin sitä you're dead -levyä, en tosin kokonaan mut jotain ihme jatsailuahan se tuntuu olevan, mistä löytyy semmosia biisejä mitä se veti keikalla?
Tältä tuli ainakin pari http://www.discogs.com/Flying-Lotus-Unt … ter/475197
Apple Music striimaa kylllä.
edit: näköjään se löytyy spotikastaki nykyään
Last edited by börjeslandet (17.08.2015 20:30)
alt-j:n suosio hämmensi. luulin et fanikanta on about saman kokonen ku jollaa seksihulluilla, mut siellähän oli tosi paljo porukkaa ja suurin osa oli vielä ihan kiimassa keikalla ja osas biisit. vähän tylsä peli, mut kyl sitä katteli.
alt-j:n suosio hämmensi. luulin et fanikanta on about saman kokonen ku jollaa seksihulluilla, mut siellähän oli tosi paljo porukkaa ja suurin osa oli vielä ihan kiimassa keikalla ja osas biisit. vähän tylsä peli, mut kyl sitä katteli.
joo tää hämmensi, mutta jälkimmäiseen eri, lähdin aika nopeesti litomaan paikalta, hirveetä tuubaa.
Okko wrote:alt-j:n suosio hämmensi. luulin et fanikanta on about saman kokonen ku jollaa seksihulluilla, mut siellähän oli tosi paljo porukkaa ja suurin osa oli vielä ihan kiimassa keikalla ja osas biisit. vähän tylsä peli, mut kyl sitä katteli.
joo tää hämmensi, mutta jälkimmäiseen eri, lähdin aika nopeesti litomaan paikalta, hirveetä tuubaa.
Hyvä wikiartikkeli niillä:
"alt-J on Englantilainen Indie rock bändi. Bändi on perustettu vuonna 2007 Leedsissä, Englannissa. Bändiin kuuluvat: Joe Newman, Gus Unger-Hamilton ja Thom Green."
Nyt tiedän kaiken oleellisen
Älä päästä painiks sitä
Tänään Hesarissa hehkutettu Forence tuli kans katsottua kokonaan. Olihan se ihan kiva
Festareiden positiivisin ylläri oli Forever Pavot, jota ei oltu edes menossa katsomaan. Oltiin matkalla Voimalasta toiselle puolelle aluetta katsomaan Foxygeniä kun nuo rupesivat soittelemaan. Jäätiin kuuntelemaan kun kuulosti niin hyvältä, ja lopulta katsottiin koko keikka ja unohdettiin Foxygeniin lähteminen. Mahtavaa 60-70-lukujen ranskalaista leffamusaa psykedelisemmällä twistillä kanavoivaa settiä. Mitä tuossa vähän kuuntelin niitten levyä, niin livemeininki vaikutti rouheemmalta ja rokimmalta. Siinä oli jotain Black Sabbath -sävyjäkin.
Muuten taisi kyllä Beck viedä pisteet kotiin festareiden parhaana keikkana. Loistava keikka, loistava bändi ja hyvin valikoitu setti. PSB oli kans lauantai-iltana just niin fantsua kuin toivoinkin.
Sent from my iPhone 16
Enää 358 päivää jäljellä! Flow Festival 2016 järjestetään 12.14. elokuuta ja rajattu määrä kolmen päivän Early Bird -lippuja on nyt myynnissä hintaan 159 e (sisältäen palvelumaksun).
Hanki Flow-lippusi ajoissa ja valmistaudu ensi kesään:
http://www.lippupalvelu.fi/event/163995
http://www.tiketti.fi/Flow-Festival-201 … puja/34202
kallista on, tämän vuotinen maksoi 131, mitähän sitten lopullinen hinta tulee olemaan
p.s.
stereogumin raportti: Report From Flow Festival 2015
Aika levoton hinnankorotus. 135 palvelumaksuineen makson ite.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ olitko säkin tuolla?
rumban raportti: Flow Festival kohta kohdalta mikä oli paras keikka, mikä paras huudatus, mitä parannettavaa jäi?
Olinhan mä siellä. Liput ja hotellivaraus oli ollut jo joulukuusta asti
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olinhan mä siellä. Liput ja hotellivaraus oli ollut jo joulukuusta asti
raporttia sitten vaan foorumille kiitos
Festareiden positiivisin ylläri oli Forever Pavot, jota ei oltu edes menossa katsomaan. Oltiin matkalla Voimalasta toiselle puolelle aluetta katsomaan Foxygeniä kun nuo rupesivat soittelemaan. Jäätiin kuuntelemaan kun kuulosti niin hyvältä, ja lopulta katsottiin koko keikka ja unohdettiin Foxygeniin lähteminen. Mahtavaa 60-70-lukujen ranskalaista leffamusaa psykedelisemmällä twistillä kanavoivaa settiä. Mitä tuossa vähän kuuntelin niitten levyä, niin livemeininki vaikutti rouheemmalta ja rokimmalta. Siinä oli jotain Black Sabbath -sävyjäkin.
Muuten taisi kyllä Beck viedä pisteet kotiin festareiden parhaana keikkana. Loistava keikka, loistava bändi ja hyvin valikoitu setti. PSB oli kans lauantai-iltana just niin fantsua kuin toivoinkin.
Toi piti katsoa, mutta johonkin vaan jäi...pitää kuunnella Spotikasta. Samaa mieltä myös Beckistä ja kyllä pidin Bellesepukasta myös kovin.
flylo oli iha saatanan kova ja captain murphy -osio yllätti, kelasin että ne keikat on erikseen, mutta sopi kyllä täydellisesti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Enää 358 päivää jäljellä! Flow Festival 2016 järjestetään 12.14. elokuuta ja rajattu määrä kolmen päivän Early Bird -lippuja on nyt myynnissä hintaan 159 e (sisältäen palvelumaksun).
Hanki Flow-lippusi ajoissa ja valmistaudu ensi kesään:
http://www.lippupalvelu.fi/event/163995
http://www.tiketti.fi/Flow-Festival-201 … puja/34202kallista on, tämän vuotinen maksoi 131, mitähän sitten lopullinen hinta tulee olemaan
p.s.
stereogumin raportti: Report From Flow Festival 2015
Muutama iso comeback tulossa taas lämmittelemään niin pakko nostaa hintoja.
bzort glorf bööth
Pääsin kurkkaamaan keikan aikana lavan sivusta, miten Lotuksen projisointisysteemi oli rakennettu. Etupuolen läpinäkyvä tyllikangas/trussi/rima/nippuside/roudarinteippi-viritys näytti sisäpuolelta tosi karulta, mutta yleisön puolelle toki ihan sairaan hyvältä. Sit siinä takana oli samankokoinen iso lediscreeni. Hienolta näytti!