You are not logged in.
http://static1.squarespace.com/static/5 … ormat=300w
Iso poika Oklahomasta veti odotetusti maton jalkojen alta. En kykene vielä minkään sortin asiakirjoittamiseen, haluaisin vain siteerata lyriikkaa joka säkeistöstä ja itkeä lämpimään Old Milwaukee-tölkkiin :peuk:
Oho onpas kova tämä, täydellistä beer and sadness -musaa :pint:
Ja on muuten tämäkin:
Onkohan tämä hirsimökkibaarin nurkassa kitaransa ja flanellipaitansa kanssa murjottavien ukkojen vuosi? EMPÄS KUULE TIIJJÄ, mut nää kaks levyä ainakin viittais siihen :pint:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mutta aika itseoikeutetusti se kovin vaan edelleen on tämä:
Ei tää nyt ihan maailman kiimaisinta neroutta ainakaan ihan vielä ole, vaikka varmaan lähemmäs 20 kertaa oon jo pyöräyttänyt, mutta eihän tähän kyllästy sitten millään. Ihan täydellisen herkullisia yksityiskohtia, sovitusjuttuja ja stemmoja. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pope wrote:http://static1.squarespace.com/static/5 … ormat=300w
Iso poika Oklahomasta veti odotetusti maton jalkojen alta. En kykene vielä minkään sortin asiakirjoittamiseen, haluaisin vain siteerata lyriikkaa joka säkeistöstä ja itkeä lämpimään Old Milwaukee-tölkkiin :peuk:
Oho onpas kova tämä, täydellistä beer and sadness -musaa :pint:
Ja on muuten tämäkin:
http://bloximages.chicago2.vip.townnews … .image.jpgOnkohan tämä hirsimökkibaarin nurkassa kitaransa ja flanellipaitansa kanssa murjottavien ukkojen vuosi? EMPÄS KUULE TIIJJÄ, mut nää kaks levyä ainakin viittais siihen :pint:
High On Tulsa Heat on kyllä hieno levy! Flanellipaitaisten ukkojen kategoriassa nää taitaa kuitenkin mennä omalla listallani vielä edelle:
Toi McMurtry pitäänee ottaa kans kuuteluun.
En ole ostanu yhtään tänä vuonna julkastua levyä. Miten täs näin kävi, viime vuosi oli niin hyvä...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En ole ostanu yhtään tänä vuonna julkastua levyä. Miten täs näin kävi, viime vuosi oli niin hyvä...
*
osta panda bearin levy
ja ens kuussa tame impala
Pilke wrote:En ole ostanu yhtään tänä vuonna julkastua levyä. Miten täs näin kävi, viime vuosi oli niin hyvä...
*
osta panda bearin levy
ja ens kuussa tame impala
Eiiiiiii.
*
Nää ainakin odotuksessa nyt:
- Tame Impala
- The Flaming Lips
- Deerhunter
- Beach House
- Kanye West
- Chromatics
- Destroyer
- Tuomio & Kone
mark knopfler - river towns
vuoden paras biisi
Pipsa Possun kans Horse ättäk squadii kamoon
Älä päästä painiks sitä
Chelsea Wolfen uusi levy on vuoden parhaimmistoa. Melkein voisi perustaa hänelle oman ketjun.
Levy kuulostaa parin kuuntelun perusteella todella komealta. Jos hänellä ei vielä ole omaa ketjua, niin kyllähän sellainen pitää perustaa. Harmittaa, että en mennyt pari vuoden takaiselle keikalle. Ja tällä kiertuella Suomi ei näytä olevan mukana.
Uus Deerhunter kiinnostaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Firon wrote:Chelsea Wolfen uusi levy on vuoden parhaimmistoa. Melkein voisi perustaa hänelle oman ketjun.
Levy kuulostaa parin kuuntelun perusteella todella komealta. Jos hänellä ei vielä ole omaa ketjua, niin kyllähän sellainen pitää perustaa. Harmittaa, että en mennyt pari vuoden takaiselle keikalle. Ja tällä kiertuella Suomi ei näytä olevan mukana.
Khyl
Uus Jaga Jazzist on hyvää muusikkomusaa jostain Ozric Tentacles / GYBE / Tortoise -akselilta. Tykkään tästä synapainotteisemmasta simppelin dramaattisesta suunnasta sen aiemman leikkisyyden vastapainona.
Älä päästä painiks sitä
Ja sit on tietty Thee Oh Sees, jonka julkaisutahti pysyy tasaisena vaikka pressitiedotteissa lukis mitä tahansa telakalle jäämisiä ja kokoonpanomuutoksia. RYMissä joku kirjoittaja muistaakseni heilutti valkoista lippua ja totesi että John Dwyer tulee näköjään paskomaan yhden neljän tähden levyn ulos joka vuosi niin kauan kun henki pihisee.
Eli tää on niinq 2000-luvun The Fall. Parasta rok musaa.
Älä päästä painiks sitä
Uus Jaga Jazzist on hyvää muusikkomusaa jostain Ozric Tentacles / GYBE / Tortoise -akselilta. Tykkään tästä synapainotteisemmasta simppelin dramaattisesta suunnasta sen aiemman leikkisyyden vastapainona.
tää livepätkä on kyl hieno, harmi että levy on kuuntelukelvoton tuotantonsa takia.
vuoden paras biisi taitaa olla tällä hetkellä thundercatin song for the dead.
Joey Fourr - My Dolphins.
Tykkään tästä jotenkin sikana. Sopivan vinksahtanutta. Levy To The Floor on myös yllättävän jees kokonaisuus.
videon stillistä mieleen tulevat asiasanat: lo-fi, connan mockasin, ariel pink. ei näköjään aivan pieleen
Last edited by Moronica (12.08.2015 14:25)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ja sit on tietty Thee Oh Sees, jonka julkaisutahti pysyy tasaisena vaikka pressitiedotteissa lukis mitä tahansa telakalle jäämisiä ja kokoonpanomuutoksia. RYMissä joku kirjoittaja muistaakseni heilutti valkoista lippua ja totesi että John Dwyer tulee näköjään paskomaan yhden neljän tähden levyn ulos joka vuosi niin kauan kun henki pihisee.
Eli tää on niinq 2000-luvun The Fall. Parasta rok musaa.
Kuuntelin levyn äsken - tämähän on erinomainen. Just hyvää kesämusiikkia.
ILR wrote:Uus Jaga Jazzist on hyvää muusikkomusaa jostain Ozric Tentacles / GYBE / Tortoise -akselilta. Tykkään tästä synapainotteisemmasta simppelin dramaattisesta suunnasta sen aiemman leikkisyyden vastapainona.
tää livepätkä on kyl hieno, harmi että levy on kuuntelukelvoton tuotantonsa takia.
vuoden paras biisi taitaa olla tällä hetkellä thundercatin song for the dead.
Yllättävän kovia sanoja. Mikä siinä hiertää?
Älä päästä painiks sitä
ILR wrote:tää livepätkä on kyl hieno, harmi että levy on kuuntelukelvoton tuotantonsa takia.
Uskaltaako edes kysyä, että mistähän tämäkin kommentti nyt juontaa juurensa?
kuuntelin levyn kerran ja koko ajan sattui korviin. ne jatkuvasti särisevät ja pörisevät synat kuulostavat hirveältä. muutkin elektroniset mausteet on toteutettu siihen tyyliin että olisivat kotonaan jollain hail to the thiefillä, eli vanhentuneita jo nyt. koneempaa-musaa kun tehdään niin tärkeintä tietysti on että se on tuoretta.
biisit sen sijaan ovat pääasiassa oikein hyviä. tuolla obanilla varsinkin pari sellaista melodiaa että voisivat olla vaikka stelvio ciprianin kynästä. harmi vaan kun mun korvat eivät kestä tuollaista saundia.
edit: tuossa videolla on kammottava kohta ajassa 9.45, kun tulee tuo surkea elektroninen biitti kehiin, ja rumpalin ilme on että "nyt muuten droppas basso"
Last edited by ydinaukio (13.08.2015 11:16)
Emmätiiä pystyykö noilla syntsilla mitään cutting edgeä oikein tekemäänkään, musta toi puolipöljä avaruussoundi toimii kyl vilpittömänä retrointoiluna tai sit vaan nenäkkäänä perseilynä.
Siinä toisessa pitkässä biisissä oli kyl ärsyttävät pörinät, pakko myöntää.
Älä päästä painiks sitä
joo no tuo nyt olikin vain huono läppä, ei mua mikään edistyksellisyys kiinnosta, ainoastaan se miltä se musa itse asiassa kuulostaa. tämä bändi on paskalla tuotannolla (=mun korviin sattuu) pilannut hyvät biisit, se se pointtini kai oli.
Last edited by ydinaukio (13.08.2015 14:07)
joo no tuo nyt olikin vain huono läppä, ei mua mikään edistyksellisyys kiinnosta, ainoastaan se miltä se musa itse asiassa kuulostaa. tämä bändi on paskalla tuotannolla (=mun korviin sattuu) pilannut hyvät biisit, se se pointtini kai oli.
Käyn poistaa ton levyn joku päivä niin tuun sitte nillittää sun nillityksistä.
Hmm, kyllä tää tylsältä vaikuttanut vuosi taitaa sittenkin muodostua suht kovaksi. Jytämimmit (RIP) ja O'Rourke on soinut läpi vuoden, jenkkifolk-osastolta Charlie Parrin Stumpjumper on ollut hillittömän kovaa panjomenoa ja Newsom nyt on kuulematta vuoden levy. Näiden lisäks uudet Julia Holter ja Oneohtrix Point Never kiinnostaa
Nyt alkaa kyl tulemaan aika kovia juttuja viel puoliksi puun takaa. Pelkkä Väliviivan uusi kuulosti ensikuulemalta aika älyttömän hyvältä ja rakkauteni Olimpa Splendidiä kohtaan senkun kasvaa.
Last edited by rc-lungen (20.08.2015 14:44)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei ollut juurikaan odotuksia kenenkään ulkopuolisen tekoihin, mutta aiemmin listaamistani: ystäviltä ja kavereilta ilmestynyt erinomaisia julkaisuja.
bzort glorf bööth
Yks levy hyllyssä tältä vuodelta. Toinen tulee olemaan Lana. Muutoin: PASKAA.
*
Nyt alkaa kyl tulemaan aika kovia juttuja viel puoliksi puun takaa. Pelkkä Väliviivan uusi kuulosti ensikuulemalta aika älyttömän hyvältä ja rakkauteni Olimpa Splendidiä kohtaan senkun kasvaa.
Ai niin Väliviivakin vielä Sur-rur ei varmaan tän vuoden puolelle ehdi, vaikka vissiin äänittävät sitä paraikaa...?