You are not logged in.
Mulla on yksi kolmen päivän lippu mutta itseäni kiinnostaa lähinnä perjantai ja merrimiä lauantai. Ilmeisesti tuota lippua vastaan annetaan suoraan kolmen päivän ranneke? Haluaisko joku vaihtaa tuon erillisiin pe- ja la-lippuihin?
Noi maksaa erikseen enemmän kuin kolmen päivän ranneke, joten halukkaat taitavat olla vähissä.
en ole kolmekybänen emoboy
btw, en tiedä oonko menossa ollenkaan.
One of our new partners this year is American Express.
Amex members can continuously purchase Early Bird tickets as well as exclusive Gold Area tickets. Read more at
bit.ly/amexflow
One of our new partners this year is American Express.
Amex members can continuously purchase Early Bird tickets as well as exclusive Gold Area tickets. Read more at
bit.ly/amexflow
Toi Amex "early bird" -lippu on kympin normaalia halvempi ":peuk:"
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
miksei mitchiä buukattu flowhun?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ride ja run the jewels päällekkäin
korjasub
hätäisesti kokosin tämmöisen tsekkauslistan, aika köyhät festit kyllä näyttäis olevan tulossa
Mulla on lippu perjantaiksi ja lauantaiksi. Äkkiseltään näyttää siltä, että aika paljon jää aikaa haahuilla ja juoda olutta, kun suunnitelmissa on vain nämä:
perjantaina The War on Drugs (21:45) ja Ride (00:00),
lauantaina Belle & Sebastian (19:00) ja Pet Shop Boys (22:30).
Vähän harmittaa, että Run the Jewels sattui Riden kanssa samaan aikaan.
Mulla on lippu perjantaiksi ja lauantaiksi. Äkkiseltään näyttää siltä, että aika paljon jää aikaa haahuilla ja juoda olutta, kun suunnitelmissa on vain nämä:
perjantaina The War on Drugs (21:45) ja Ride (00:00),
lauantaina Belle & Sebastian (19:00) ja Pet Shop Boys (22:30).Vähän harmittaa, että Run the Jewels sattui Riden kanssa samaan aikaan.
Noi on ne pe-la pakolliset mullakin.
Onhan tuolla perjantaina ainakin minusta ihan kohtuullisesti nähtävää. Harmi vaan, että pari menee päällekäin. Tämmöstä itse ajattelin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
enpä kuule tiijä. saattaa jäädä nää kemut nyt kokonaan välistä. perjantaina en kuitenkaan pääse, lauantaina oon vielä aamulla Tampereella ja varmaan krapulassa. ja pelkkä sunnuntai maksaa 89e. mut eipä kyl oikein haittaa. ainakaan vielä.
meitsillä jää kans väliin, oon festaroinut niin et oon aivan uuvuksissa. lähinnä grouperi kiinnostaa ja en jaksa vain sen vuoksi maksaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mulle saa tarjota la-su tai pe-su lippua.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
btw, en tiedä oonko menossa ollenkaan.
pe-su sittenkin, koska en osaa ilman. Ens vuonna vois mennä vaikka Göteborgiin. Siellä on myös elokuvia. Miksei esim. toi wallissa näytettävä teknodoku vois olla täällä? KYSYNPÄHÄN VAAN?
mie meen sunnuntaina, eikai se nyt ikina myy loppuun ja portilta voi ostaa pilettii viel?
Mangojauhe goddamn.
tuuha siekii vertsi.
Mangojauhe goddamn.
mie meen sunnuntaina, eikai se nyt ikina myy loppuun ja portilta voi ostaa pilettii viel?
http://www.tiketti.fi/Flow-Festival-201 … puja/29551
En kyl jättäis portille lipun ostoa, jos oikeesti olet tulossa.
damn.
ja orkl beck ja todd terje paallekkain. mika musiikinvihaaja noi aikataulut on laatinu?
Mangojauhe goddamn.
nyt on jiput sitten ostettu. KIIMA KII MA!!!
Mangojauhe goddamn.
Perjantaille tommosta ajattelin, tuosta on hyvä karsia sitten fiiliksen mukaan. Onkohan jossain etkot jos ei ihan alusta jaksa? Merrimin vuoro sitten lauantaina käydä katsomassa jotain söpöstelyä.
18:00 Verneri Pohjola Quartet (FI)Bright Balloon 360° Stage
19:45 DOPE HKI featuring special guests (FI)Lapin Kulta Blue Tent
20:00 Lännen-Jukka (FI)Bright Balloon 360° Stage
21:00 Grouper (US)The Other Sound (Voimala)
21:45 The War on Drugs (US)Lapin Kulta Blue Tent
22:30 Arthur Russells Instrumentals Live Show (US)The Other Sound (Voimala)
00:00 Ride (UK)Lapin Kulta Blue Tent
00:00 Run The Jewels (US)Black Tent
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Merrimin vuoro sitten lauantaina käydä katsomassa jotain söpöstelyä.
Meil samat järjestelyt. ÄIJÄT KATTOO RIDEA
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Menossa la & su
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ÄIJÄT KATTOO RIDEA
Tulossa ollaan
Last edited by Alxity (12.08.2015 17:51)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Bedderi wrote:ÄIJÄT KATTOO RIDEA
Tulossa ollaan
täällä sitten taas
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kävikö kukaan esim. "primassa" katsomassa tota Arthur Russell tribuuttia?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
börjeslandet wrote:btw, en tiedä oonko menossa ollenkaan.
pe-su sittenkin, koska en osaa ilman. Ens vuonna vois mennä vaikka Göteborgiin. Siellä on myös elokuvia. Miksei esim. toi wallissa näytettävä teknodoku vois olla täällä? KYSYNPÄHÄN VAAN?
börjeslandet wrote:börjeslandet wrote:btw, en tiedä oonko menossa ollenkaan.
Onhan näitä ollut aiempinakin vuosina
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.