You are not logged in.
Sinä, minä, hrmis ja ilr? Nähdään tunnin päästä.
edit: ei sit
Last edited by börjeslandet (10.07.2015 17:15)
en ole kolmekybänen emoboy
eiks ile ollu mökil, ja hrmis astu naulaan eiqw
naulajalka varmaan jo huomenna pelattavis
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Maisemis taas. Ens viikolla sopis oikeestaan kaikki päivät keskiviikkoo lukuunottamatta
Älä päästä painiks sitä
Ke, to, pe - miksei ti jos saadaan kunnon pelit.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Torstai töiden jälkeen meilahdes?
Älä päästä painiks sitä
Mulle ei taida oikein käydä mikään päivä paitsi su.
Last edited by börjeslandet (14.07.2015 09:31)
Tänää kävis sittenki
Lähteeks lauantaina pelit vai onks kaikki H2Össä? Sunnuntai taitaa olla turhan sateinen päivä.
Älä päästä painiks sitä
Lähteeks lauantaina pelit vai onks kaikki H2Össä? Sunnuntai taitaa olla turhan sateinen päivä.
Hjk-ktp ja sit toi hori smoku
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei taida onnistua.
Katsastellaanko suosiolla ensi viikon päiviä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pientä flunssaa, mutta pe, la ja su käy noin muuten.
Tuleeko tästä touhusta mitään? Joko ihmiset alkaisi olla taas korilaitumilla?
Mulle sopii ti, ke & to pelit töiden jälkeen. Viikonlopuks lähen mökille keräämään vattuja (sunnuntaina takas kyl)
Älä päästä painiks sitä
Vie vähä toi futis aikaa tält
Pääsisköhän tyypit sunnuntaina pelailemaan? Nilkka on vieläkin vähän herkkänä, mutta voisin ainakin varovaisesti tulla testailemaan ja hypäreitä upottelemaan
Vuoden nuori muotoilija.
Näillä näkymin oon sunnuntaina Tampereella juoksuttamassa Kikkeä
Pääsisköhän tyypit sunnuntaina pelailemaan? Nilkka on vieläkin vähän herkkänä, mutta voisin ainakin varovaisesti tulla testailemaan ja hypäreitä upottelemaan
![]()
Mulle sopii joskus loppuiltapäivästä, tyyliin klo 17 tms.
Älä päästä painiks sitä
17 ok!
Vuoden nuori muotoilija.
Juu eiköhän tuo.
Mikä meininki? Onko nyt neljä kasassa?
mä oon varmaan pari viikkoa sivussa kuvioista kun nilkka hajos eilen matsissa.
Mä tuun.
Kuudetta kaivataan?
stratum kai harkitsee