You are not logged in.
Alkaa innostus vähitellen nousta huippulukemiin perjantaina Tampereella esiintyvää KUEDOA kohtaan.
Ihan mahtavaa soundia. Just sitä, mitä mä oon nyt diggaillut ja nimittänyt "vuoden 2010 soundiksi". Täähän on tosi samantyyppistä, uutta ja raikasta musaa kuin Glasgow'n koviksilla. Pitäs vaan genrelle nimi keksiä, kun eihän tätä haluis enää dubstepiksi sanoa. Wonky? Aquacrunk? Nintendo-hop?
Älytön innostus päällä! Meitsi ei ole ollut pariin vuoteen näin innoissaan mistään uudesta musasta!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Toisaalta tykkään hyvinkin paljon mutta biisi nyt on vähän tuollainen standardi-renkutus. Ihan lupaavaa kamaa silti.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Jep, tämä dubstepin suuntaus, jossa hankkiudutaan eroon siitä wobble-hegemoniasta ja brostepista (joo, nää on hienoja nichejä), miellyttää kyllä eri paljon. Kaipa tätä joku voisi sanoa post-dubstepiksi...
Kuedohan soitti Kuudennella linjalla ehkä joskus pari vuotta sitten, silloin tosin arkisemmin Jamie Vex'd -pseudonyymillä. Kelpo setti se oli, joskin dj-puuhaan muistaakseni painottunut.
Vaikka äänimiljöissä onkin eroja, niin Kuedossa on mielestäni noin niin kuin eetoksen ja sellaisen vinon, mutta eteenpäin vievän asenteen puolesta samaa kuin vaikkapa Mount Kimbiessä.
Tai James Blakessa:
Kuedon keikan ja koko ManseDancen missaaminen kyllä harmittaa vietävästi. Hienoa, että näitä Suomeen tuodaan, yhtä kaikki!
Last edited by Folkhälsan (07.10.2010 21:00)
Vuoden nuori muotoilija.
ei mulla muuta ku että ekan postauksen video muistuttaa todella paljon xanopticon - neurve videota
Jees, asiatopic. Kuedohan on aivan älyttömän kovaa, mutta kyllä toi mun mielestä on yhtä lailla dubstepiä kuin joku Jokerkin, joskin beatit nyt ei enää ihan niin dubstepmäisiä Kuedolla ole. Tosin dubstepkin alkaa olla nykyään jo kohta yhtä laaja genre kuin drum'n'bass, mikä on vain positiivista kun ei ole pelkkää wobbletusta enää nykyään. Hyvää kamaa enivei.
Kai Joker on tuttu?
Sais kummaltakin tulla jo pitkäsoittoa.
Last edited by Vteich (08.10.2010 11:07)
tota noi, kuuntelin illalla ton laadun linkittämän kuedo-biisin ja tosiaan oikein mainiota ja tuoreen kuuloista soundia mut johtuko olemattomista bassoista läppärin kajareissa mut eihän siinä nyt paljoa dubsteppiä ollut mukana?
Juu, lupaavan kuulonen biisi, vähän vielä ois voitu tosiaan omaperäsempään suuntaan mennä mutta onhan tossa melkoisen näppäriä koukkuja ja elävä äänimaailma niin kiinnostus säilyy. Zomby tai Harmonic 313 tulee vahvasti mieleen. Eihän tää nyt kovin dubsteppiä ole mutta se on vain positiivista.
Hehe kysäisin Kuedolta (joka on kävelevä konemusan tietosanakirja/filosofiateos) keikan jälkeen, että millasta musiikkia se itse kuuntelee just nyt. Sano että lähes pelkästään Lil B:tä, Tyleria, Earlia...
Oli Tylerista ihan fiiliksissä: "He's the kind of rapper I've been waiting for my whole life". Tuli heti hrmunoita mieleen.
Kuedon keikka oli muuten kovaa settiä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
LP tulossa ens kuussa eiku siis lokakuussa. Klipit pärisee kovaa!
http://www.planet.mu/discography/ZIQ309
Last edited by Folkhälsan (27.08.2011 17:20)
Vuoden nuori muotoilija.
LP tulossa ens kuussa eiku siis lokakuussa. Klipit pärisee kovaa!
![]()
kivat soundit ja tollee, toi melodia-osaaminen (vrt. Suomen vesiosaaminen) vähn ohutta.
Ei jatkoon.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Severant yhä vain ja edelleen
Vuoden nuori muotoilija.
Kyllä, ei ole pitkä aika kun itekin pyöräytin läpi ja maistui 5/5
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
HUHHUH
Uus ep tulossa: http://www.factmag.com/2015/07/20/kuedo … es-stream/
Last edited by Folkhälsan (20.07.2015 16:12)
Vuoden nuori muotoilija.
oho! todella jees. tällä puheella pitääkin tsekata severant uudestaan, joskus puolihuolimattomasti kuuntelin eikä kovettanut sen kummemmin. pannaan uusintaan.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Severant on kyllä kaikessa elokuvallisuudessaan ja kiiltävässä retrofuturismissaan ihan upea levy. Ja ainakin tuon yllä olevan biisin perusteella vahva visio tuntuisi ohjaavan myös tätä uutta julkaisua.
Vuoden nuori muotoilija.
![]()
Severant on kyllä kaikessa elokuvallisuudessaan ja kiiltävässä retrofuturismissaan ihan upea levy.
Komp!
Ja huhhuh tää uus biisi...
Planetary computation as a militarized zone. Latent potential for states, psychological and infrastructural, to destabilize, disrupt and dissolve. For such ambient presences to physically materialize and assert themselves. For known systems to become uncanny. Emergence out of complex systems. The here, the now. Cold rush. Engagement with musics that have described these concerns 90s techstep, video game sound environments, anime soundtracks.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Uus ep kyllä ihan maaginen. Ei juma.
Vuoden nuori muotoilija.