You are not logged in.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Matti Makkonen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Casse
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Zorro
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Omar Sharif
Jon Vickers, yksi suurimmista sankaritenoreista.
hussein fatal (outlawz)
capo (glogang/gbe/300bd)
Susumu Yokota
Teki muun muassa yhden kaikkien aikojen herkimmistä biiseistä: https://www.youtube.com/watch?v=68fv01zjUu4
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Dieter Moebius
Dieter Moebius
R.I.P.
clusterin keikka korjaamolla jokunen vuosi sitten oli hieno.
RIP joulupukki
Paska vuosi meneillään.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pitäiskö tän topsun muuten olla mielummin Vapaan keskustelun puolella?
Pitäiskö tän topsun muuten olla mielummin Vapaan keskustelun puolella?
Minun mielestäni pitäisi. Olen jossain vaiheessa miettinyt, voiko tänne kirjoittaa muistakin kuin muusikoista. Olen kyllä tainnut jossain vaiheessa kirjoittaa.
vois olla vapaassa mun mielestä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tästä on ollu joskus puhetta, mutta muistaakseni Psykis puolusti tän paikkaa täällä. Munkin mielestä on ihan hauskaa, et tää on täällä, vaikka kuuluis oikesti vapaaseen. Tykkään kun kaikki ei ole ihan niinku pitäis.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tästä on ollu joskus puhetta, mutta muistaakseni Psykis puolusti tän paikkaa täällä. Munkin mielestä on ihan hauskaa, et tää on täällä, vaikka kuuluis oikesti vapaaseen. Tykkään kun kaikki ei ole ihan niinku pitäis.
*
just näin, siirrän takaisin jos joku mode poikkeaa linjasta
tää on musafoorumi, mut toki kaikki merkittävät kuolleet voidaan huomioida. sitäpaitsi ketju hukkuisi helposti vapaaseen, täällä se on edes hieman "asiallisemmassa" seurassa
Mä oon ainakin tottunut, että tää on täällä. En osais ettiä vapaalta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Cilla Black.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
R.I.P.
bzort glorf bööth
R.I.P. Vernon Drozd
flaming lipsien steve drozdin isä, joka tuli tutuksi myös fearless freaks -dokkarista.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.