You are not logged in.
KTP oli pelillisesti RoPSia parempi, mut Nitin missattua pilkku piti tyytyä tasuriin liigan kuuminta jengiä vastaan.
Last edited by hrmunoita (09.07.2015 06:57)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toivomielinen hirmukka.
JJK:n pelistä on vissiin jotain maksullista striimiä tulossa? Pitänee hommata, jos näin on.
Rops
Onneksi en hommanut. Olis ottanut päähän vaan enemmän. Pakko kyllä lainata tähän paikkaan Lempäälän parvekefilosofia ja todeta: "aina ei voi voittaa, mutta aina voi vituttaa." Näääin.
näin vain ekan puoliajan mutta täyttä dominointiahan se oli ilman mannistakin. harmi noita alkukauden loppuhetkillä sössittyjä tasapelejä, muutenhan jjk johtaisi sarjaa selvästi.
Ja jos Kemi ois Vaasassa voittanut tasurin sijaan, johto sarjassa olisi tällä hetkellä kolme pistettä, kun PK-35 meni häviämään Fc Jazzille. Seuraava matsi Kemillä onkin PK:ta vastaan, josta otetaan voitto ja Lapin pikajuna jatkaa puksuttamistaan kohti veikkausliigaa!
Kohta uusinta KTP!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon vissiin menossa duunikamujen kanssa katsomaan seuraavaa stadin derbyä.
Voi v**** tätä tuomaria... Kaby ulos, rankkari viheltämättä ja jatkuvasti viheltää epäloogisesti.
Oon vissiin menossa duunikamujen kanssa katsomaan seuraavaa stadin derbyä.
Jaa, itäkatsomossa ei ole ns. paikkalippua.
leposi wrote:Oon vissiin menossa duunikamujen kanssa katsomaan seuraavaa stadin derbyä.
Tuntia ennen kaljaa juomaan ja paikkoja varaamaan, siinä se. Edellisessä vitutti joku sankari etelässä joka varasi matsin tauolla kaksi paikkaa mun vierestä vaikka mä sanoin että siinä kyllä oli joku. "No näähän on kaikki periaatteessa vapaita kun ei oo paikkalippuja." Joo-o.
Ei saanut PK miesylivoimalla mainittavia paikkoja aikaan. Toka jakso oli PS Kemin hallinnassa katastrofaaliseen ulosajoon saakka, mut eipä sen jälkeenkään ollut isompaa hätää, joten tuloksena 0-0. Ekaa jaksoa hallitsi PK ja laukoi kerran ylärimaankin kauempaa ja rankkarialueen rajalta vaarallisen laukauksen, mutta Kemin paras pelaaja maalivahti Kollar torjui. Tuomari oli kyllä yksi iso vitsi ja osittain pilasi pelin typerillä vihellyksillään. Sai kyllä kuulla katsomosta jatkuvasti kuittia ja oli aika nöyrää poikaa matsin jälkeen. Ei enää ikinä tätä kaveria mihinkään ykkösen matsiin.
Kemiltä puuttui avauksesta laitapakki Bitsindou (en tajua miksi), puolustaja Könönen (sama juttu) ja laitahyökkääjä Tshibasu (jokin pieni jalkavamma vissiin). Bitsiä ja Tshibaa olis kyllä kaivattu kentälle, mut eipä siinä. Nyt on kärkijoukkueet kohdattu ja tulee vähän "helpompia" joukkueita vastaan ja edelleen sarjakärjessä.
Sarjataulukko meni kyllä jännäksi ja TPS nousee (todennäköisellä) EIF voitolla Kemin kanssa tasapisteisiin. JJK:lla kaksi peliä vähemmän pelattuina ja molemmat voittamalla nousisi kahden pisteen erolla sarjan kärkeen. JJK:n seuraavat kolme matsia: TPS (v), Fc Jazz (k) ja PK-35 (v), joten helposti nuo pisteet ei tule ainakaan Turusta tai Vantaalta. Jazzikin on pelannut nyt paremmin. PS Kemillä vastassa Eif (k), Ac Oulu (v) ja VIFK (k), joista pitäisi ottaa 6-9 pistettä.
EDIT: Plussaa myös tyylikkäästä Shefkistä vaikka puvuntakkia ei nyt ollutkaan päällä sekä Kemin kannattajien muoviseura huudoista.
Tilannekoostetta eilisestä pelistä. Paljon puhuttanut ulosajo 4:10 kohdalla. AIvan järkyttävä sukellus Counagolta. Hyvä peli ja erinomainen tunnelma katsomossa. Harmi ettei tuomari ollut pelin tason arvoinen.
leposi wrote:leposi wrote:Oon vissiin menossa duunikamujen kanssa katsomaan seuraavaa stadin derbyä.
Tuntia ennen kaljaa juomaan ja paikkoja varaamaan, siinä se. Edellisessä vitutti joku sankari etelässä joka varasi matsin tauolla kaksi paikkaa mun vierestä vaikka mä sanoin että siinä kyllä oli joku. "No näähän on kaikki periaatteessa vapaita kun ei oo paikkalippuja." Joo-o.
Kunhan ette tuu jurpoilemaan kausaripaikoille niin kaikki hyvin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Gintsukka, me saadaan sut vielä!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eikö tuossa sitten muka jo vähän leimattu ky.s pelaajaa?
Todennäköisesti kyse oli vain surkeasta tuomarista, niitä kun tuntuu tuolla muutama olevan.
jjk:lta kauden huonoin peli ja silti voitto vifk:sta. pitäisiköhän lähteä lauantaina turkuun.
Paljon oon seurannut, mut ihan kiimaisen oloinen tilanne top4 osalta.
TPS-JJk pelissä on sitten tosi kovat panokset. Tasuria toivotaan ja PS Kemin voittoa EIF:stä. PK-35 voisi hävit...no en kyllä siihen usko.
EIFin voittaa PS Kemi, EIFin voittaa, tietenkin (Puuha-Peten tunnarilla)! Oi Keminkaat!
Eli kohta matsiin.
Taas Kemiltä ulos pelaaja. Ei ne vissiin halua meitä liigaan.
2-0! Ette voi pysäyttää tätä junaa!
EDIT 3-0
jännitys tiivistyy
Juodaanko sitä sitten "ydärin" kanssa ens kaudella veikkausliigassa kaljaa? Sikäli kun JJK onnistuu sinne itsensä karsinnoista selvittään.
Kemiltä tosiaan kolme miestä pois, joista kaksi (Kaby ja Sasa) ovat aina terveinä avauskokoonpanossa. Nyt Kabylla oli pelikielto ja Sasan annettiin levätä. Turpeenniemi oli myös pois varoitustilin täyttymisen vuoksi ja hänkin on usein avauksen miehiä. Tshibasu on sitten poissa seuraavasta matsista AC Oulua vastaan. Räihä teki loukkaantumisen jälkeen paluun laitapakiksi ja pelasi pirteästi, joten selkeä vahvistus puolustuslinjaan ja osaa nousta hyökkäyksiin. Nyt annettiin vähän EIF:lle tasoitusta, kun Räihä oli jatkuvasti vapaana oikealla laidalla ja aina pelattiin palloa vasempaan laitaan, joka oli ihan turvoksissa, kuten niilo22 asian ilmaisisi.
Ei ollut EIF:llä mitään vastaansanomista koko pelissä. Olivat ihan alakynnessä jaksojen alkua lukuunottamatta ja numerot voisivat olla rumemmat heidän kannaltaan paremmalla viimeistelyllä. Ensi viikon lauantaina sitten edessä reissu Ouluun kannustamaan PS Kemiä derbyvoittoon.
Liigassa myös ihan mielenkiintoinen tuo kärkikamppailu, mutta onhan se useampana aiempanakin vuonna ollut tässä vaiheessa, ja sitten kuitenkin voittaja on ollut selvä. RoPSilta loppumassa hieman pelaajat kesken, ja vaikea nähdä miten Interin kausi ei hyytyisi Ojalan ja Hambon lähtöön. SJK sen sijaan ehkä pikkuhiljaa selättänyt kuukauden mittaisen heikomman vaiheensa ja MIFK saanut ison nipun loukkaantuneita takaisin. KuPS ja Lahti olleet odotuksiin nähden kovimmat pettymykset, mutta ehtisihän sitä vielä tuolta noustakin pienellä voittoputkella.
Saa nähä miltä tänään näyttää Kupittaalla. Inter kotonaan ilman tappioita ja peli ollut enimmäkseen hyvää ja viihdyttävää, mutta nyt niitä maalintekijöitä tarttis löytyä. Molemmat MIFK-tasurit olisi esimerkiksi ilman muuta pitänyt kääntää voitoiksi, mutta kun ei tyhjiinkään mene. Puolustuksen hankinnat onnistuneet tänä vuonna kyllä erinomaisesti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vittu