You are not logged in.
mahtava. oon lukenu shteyngartit uusimmasta vanhimpaan nyt ja vaikka samoja aiheita niissa pyoritellaankin oon jokaisen kirjan kohdalla julistamassa maailman parhaaksi. tan kirjan takii oon jattanyt parina paivana menematta fillarilla toihin et voin lukee bussissa
Mangojauhe goddamn.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Graeme Simsion - Vauvatesti
Näin noin vuosi sitten tämän ruotsalaisen vampyyrielokuvan Ystävät hämärän jälkeen. Se oli minusta loistava. Voin kuvitella, että olisin todella rakastanut sitä siihen aikaan, kun olin filmin päähenkilön ikäinen. Filmi perustui John Ajvide Lidqvistin kirjaan, joten innostuin lukemaan hänen kirjojaan. Niistä uusin, autistisesta (?) laulajatytöstä kertova Kultatukka, tähtönen oli myös aivan loistava. Kummituskirja Ihmissatama ja zombikirja Kuinka kuolleita käsitellään olivat ihan ok mutta eivät samaa tasoa. Joka tapauksessa on kiinnostavaa, miten Lidqvist ottaa perinteisiä kauhutarinoiden aiheita ja käsittelee niitä realistisella tyylillä. Nyt lopulta aloin lukea sitä kirjaa, jonka filmiversio sai minut kiinnostumaan Lidqvististä. Vaikuttaa hyvältä ensimmäisten 70 sivun perusteella.
Last edited by EndloseAngst (05.07.2015 19:33)
toisena kirjana on the roadin sivussa alotan tän just nyt
http://www.risingshadow.fi/library_link … s/5472.jpg
Näin noin vuosi sitten tämän ruotsalaisen vampyyrielokuvan Ystävät hämärän jälkeen. Se oli minusta loistava. Voin kuvitella, että olisin todella rakastanut sitä siihen aikaan, kun olin filmin päähenkilön ikäinen. Filmi perustui John Ajvide Lidqvistin kirjaan, joten innostuin lukemaan hänen kirjojaan. Niistä uusin, autistisesta (?) laulajatytöstä kertova Kultatukka, tähtönen oli myös aivan loistava. Kummituskirja Ihmissatama ja zombikirja Kuinka kuolleita käsitellään olivat ihan ok mutta eivät samaa tasoa. Joka tapauksessa on kiinnostavaa, miten Lidqvist ottaa perinteisiä kauhutarinoiden aiheita ja käsittelee niitä realistisella tyylillä. Nyt lopulta aloin lukea sitä kirjaa, jonka filmiversio sai minut kiinnostumaan Lidqvististä. Vaikuttaa hyvältä ensimmäisten 70 sivun perusteella.
risingshadowin kuvia ei voi hotlinkata
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://awoiaf.westeros.org/images/thumb … rCrows.jpg
Tää kirja on pitkä kuin nälkävuosi. Pitkästyttävähköä kuvailua ja rakastelua täynnä
^luin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
risingshadowin kuvia ei voi hotlinkata
Vaihdoin. Toivottavasti näkyy.
Erinomainen opus, kaikenlaista kiinnostavaa (kuten kuva taimenen mahasta löytyneistä kolmesta (3!) sopulista!), suosittelen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tämä oli hyvä. Alkuosa nyt oli aika perus-bändielämäkertaa, mutta loppuosa oli Bockeineen ja sekoamisineen oikeasti kiinnostava.
Kahneman : Thinking, Fast and Slow
Onhan tää nyt ihan sairaan ihana, mut jonkinlainen mansplainaus-varoitustarra olis syytä olla kannessa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kahneman : Thinking, Fast and Slow
Onhan tää nyt ihan sairaan ihana, mut jonkinlainen mansplainaus-varoitustarra olis syytä olla kannessa.
Mikä tarra?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ari Peltonen: Pallinaaman paluu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Henrik Tikkasen Mariankatu 26
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:Kahneman : Thinking, Fast and Slow
Mikä tarra?
en enää muista mikä tässä oli ajatuksena jotain että tää kirja on vaarallinen mansplainaajan käsissä tms.
Henrik Tikkasen Mariankatu 26
etenkin tuo, mutta myös koko "osoitetrilogia"
Tarttin Goldfinch puolivälissä. VOI MAHOTON :pint:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tää seuraavaksi, vaikuttaa aivan sairaan hyvältä
Last edited by jookcha (01.10.2015 16:41)
tää seuraavaksi, vaikuttaa aivan sairaan hyvältä
http://s.cdon.com/media-dynamic/images/ … -frntl.jpg
Tykkäsin. Kovasti
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.