You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pelkkä väliviivan Valikoidut lapsuusmuistot. EI SAATANA MITEN HYVÄ BIISI! VITTU TÄYDELLISTÄ! JUMALAUTA!
Juu, tää on kyllä muutenkin aika sikahyvä levy.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Lauantaina nämä. Noi kaks näytebiisiä on kyllä vitummoisia Vilusta juttua kans syssymmällä Kuumassa linjassa sitten
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pistin tässä duunien taustalle tän debyytin ja eihän mistään nyt tule taas mitään kun tää on NIIN VITUN HYVÄ!!! :peuk: Kokonaisuutena ehkä sittenkin kovempi kuin yksikään Sur-rurin levyistä, tai emmätiiä, eihän näitä pitäis vertailla, mut tässä on jotain ihan uskomattoman maagista. Yks 2000-luvun merkittävimpiä levyjä. Täydellistä musiikkia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo, Pelkkä väliviivan Palaa ajassa taaksepäin a-puoli on aika pitkälti parasta ikinä! B-puolella vähän latistuu, mutta vahvasti kiinni vuoden parhaan levyn tittelistä. Jumalauta mitä parhuuttaa! Ens sunnuntaina keikalle. Vittu mä rakastan sua!
Ei tää uus ihan yhtä kova oo kuin se eka, mut a-puolella kyllä mahotonta tykitystä Jääpuikkolinassa on myös klassikkokamaa.
Kuulin muuten semmosta juttua, että Sur-rurin uudella tulisi olemaan vartin mittaisia biisejä, kiinnostaa
Nyt sitä rupeaa jo melkein kihelmöimään että mitä sieltä tällä kertaa tulee.
Olipa kerrassaan mainio Pelkkä väliviiva Jyväskylässä sunnuntaina.
Homevideo lauantaina oranssilla ja siellä kaikkea muutakin kivaa.
Last edited by rc-lungen (01.10.2015 12:57)
Ville Vuorenmaa on Vuoden nuori eteläpohjalainen taiteilija
VILU :itku::peuk::peuk:
EIPÄ
Eilen VV:llä aivan suvereenia hittiputkea: Tie vuoristossa, Olen kyllästynyt melkein kaikkeen, Aurinko ei mahdu, Hälisevä kimppu, encorena tietenkin Maisema ja siinä väliin äärimmäisen kovalta kuulostaneet pari uutta biisiä. En kestä miten ihana bändi :peuk:
Last edited by Kalossimies (17.01.2016 22:18)
Samaa hittiputkea tuota edeltävänä iltana täyteen pakatussa sir oliverissa. Vuoden ensimmäinen aidosti onnellinen hetki. Maiseman intro oli maaginen.
Samaa hittiputkea tuota edeltävänä iltana täyteen pakatussa sir oliverissa. Vuoden ensimmäinen aidosti onnellinen hetki. Maiseman intro oli maaginen.
+ meikän viikkoa aikaisemmin esittämä toive, jonka Turston välitti, että soittaisivatpa Tuulahduksen. Ja soittivat!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
https://www.periscope.tv/w/1jMKgzpDQWYxL
En ole lopulta valtava fani millekään näiden jamppojen bändeille, mutta tätä keikkaa katsoessa tajusin äsken tykkääväni tästä oikein paljon! Mielisin nähdä keikalla vaikka samantien!
bzort glorf bööth
Sanotaas uudesta levystä kertakuuntelun perusteella että Väität olevasi tyytyväinen = VUODEN BIISI, VITTU MITEN KOVA :hulinax::rockhands:
Paras bändi :itku::peuk:
Last edited by Kalossimies (11.05.2016 11:45)
Sanotaas uudesta levystä kertakuuntelun perusteella että Väität olevasi tyytyväinen = VUODEN BIISI, VITTU MITEN KOVA :hulinax::rockhands:
Paras bändi :itku::peuk:
jaa missäs tän on voinu kuulla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Minulla on kontaktini
leuhkahko tyyli, mutta ihan oikein muille topsun aktiiveille. :salut:
bzort glorf bööth
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
ei nyt sellasta välitöntä VITTU MAAILMAN PARAS BIISI -kiimaa mitä edellisen levyn näytebiisien kohdalla tuli, mut ihan jepaa
Hyviä biisejä. Jotain Aurinko ei mahdua nyt on aika vaikea lähteä ylittämään. Tykkään tästä tunne-elämän jatkumosta, mikä bändillä on nyt ollut viime levyillä meneillään. Odotan itse levyä ja veikkaan, että kokonaisuus on tällä kertaa enemmän kuin osiensa summa.
siis onko toi levy ilmestynyt jo vai mitäs? combatin verkkokaupassa ainakin oli vinyyliä
No eipä olisi eka kerta että näitten levy vaan kaikessa hiljaisuudessa ilmestyy kauppaan. Sateenkaarilevykin vain yhtäkkiä joskus oli combatin hyllyssä. Taitaa olla huomenna visiitti "siellä" paikallaan.
Joo siellähän sitä oli. Hyvältä vaikuttaa yhen kuuntelun perusteella
No eipä olisi eka kerta että näitten levy vaan kaikessa hiljaisuudessa ilmestyy kauppaan.
Tästä tuli mieleen... Joskus pari kk Ajan paksun lakanan ilmestymisen jälkeen olin Kalliossa ja aattelin että käväsen Stupidosta viimeinkin hakemassa levyn. Ei ollut koska hämmästelivät miten "kukaan ei ollut tyrkyttänyt sitä myyntiin". Kävelin sit Combatille hakemaan sen. Mut hieno asenne hiipuvalla alalla jos ei viitsitä itse kysellä tommosen kuiteskin varmuudella joitain kymmeniä kappaleita myyvän levyn perään vaan voivotellaan asiakkaalle että onpa aikaansaamaton pienlafka/bändi.
Huomenna vois käydä ostamassa ton uuden
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
rc-lungen wrote:No eipä olisi eka kerta että näitten levy vaan kaikessa hiljaisuudessa ilmestyy kauppaan.
Tästä tuli mieleen... Joskus pari kk Ajan paksun lakanan ilmestymisen jälkeen olin Kalliossa ja aattelin että käväsen Stupidosta viimeinkin hakemassa levyn. Ei ollut koska hämmästelivät miten "kukaan ei ollut tyrkyttänyt sitä myyntiin". Kävelin sit Combatille hakemaan sen. Mut hieno asenne hiipuvalla alalla jos ei viitsitä itse kysellä tommosen kuiteskin varmuudella joitain kymmeniä kappaleita myyvän levyn perään vaan voivotellaan asiakkaalle että onpa aikaansaamaton pienlafka/bändi.
Huomenna vois käydä ostamassa ton uuden
Tostahan ei vissin kauaa kestänyt kun kauppa oli nurin
Surrururria en oo levyltä hajabiisejä lukuunottamatta pahemmin kuunnellu, mutta osa niistä on kyllä vitun kovia. Näin joskus ainakin osan keikasta joskus tyyliin 2008 ja silloin ei hirveästi sytyttänyt. Nyt oli ihan eri ääni kellossa, oli vallan mainio keikka eilen. Säheltämistä ja hienoja viisuja. Harmi ettei tullut Nuorta pessimistiä, vaikka sitä joku toivoikin, mutta Finni toimi hyvin keikan kohokohtana.