You are not logged in.
Olenko kertonut, kuinka kerran vähän viiniä, vinyylilevyjä, jatkot, tyttöjä, tyttöjä, Kauko Röyhkä? Kerron pian uudelleen.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
eikö röyhkän viimeisintä olekaan vielä jaettu täällä?
Tämä on nyt sellaista erotiikkaa, josta kiihottuu ainoastaan kirjoittaja itse.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kirjoituksesta tuli ikävä Kreikan saaristoon
Last edited by barton_funk (25.06.2015 09:55)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Cohenilla nämä 60-luvulla eiku
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyt vasta kävin katsomassa näitä viimeisiä postauksia. Joillakin ihmisillä on ilmeisesti huono lukutaito, koska he ovat pitäneet viimeisintä Soundi-juttuani raiskauksen kuvauksena. No, Suomessa on paljon näitä mielensäpahoittajia ja toisaalta myös kaunaisia luupäitä. Aivan sama mitä minä kirjoitan, se käsitetään taatusti tahallaan väärin. Mutta ihan kiva, jos kirjallinen tarina vielä tänä päivänä herättää jotain tunteita.
Toi tossa ärsyttää, eli mikä tahansa vastareaktio tai kritiikki sen jutuille tulee niin se kokee sen vain onnistuneeksi provosoinniksi. Tommonen uusi kännissä & läpällä, jonka nimissä voi sanoa mitä vaan ja kukaan ei saa kritisoida. Kun juttu nyt on vaan niin että noi ton miehen viime aikaiset kirjoitukset ovat huonoja, ilman yhtään provosoitumista.
Naulan kantaan nämä edelliset kommentit. Hämmentävä uskoa Kakenkin olevan noin pikkusieluinen, että heti älähdetään jokaiseen kritiikkiin vieläpä ala-arvoisimmalla tavalla nimittelemällä arvostelijoitaan. Ollaan muka sen yläpuolella, mutta omat kriitikit muita kohtaan ovat sitten kuin nerolta tulevia jumalan lahjoja. Sitä se ihmisluonto taitaa useimmiten olla. Ikävä kyllä sille totuudelle ei voi mitään, että noi jutut ovat keskinkertaisen huonoja mikä saa jopa surkean Fifty Shades of Greyn näyttämään mestariteokselta
Kaks edellistä postausta täyttä asiaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jep. Lueskelin tässä reissulla aikani kuluksi Röyhkän Miss Farkku Suomi romaania ja mietin, että onpa se osannut aika hyvin kuvata päähenkilön teini-iän sellaista ehdotonta asennetta, jossa itse on aina oikeassa ja tietää kaiken paremmin kuin muut. Nyt nämä jutut luettuani en tosin ole enää varma siitä onko se kirjoittaessaan kuitenkaan päätynyt kirjoittamaan nuoren ihmisen näkökulmasta vai omastaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kaveri joutui näköjään julkisesti pyytelemään anteeksi sanomisiaan Röyhkästä, kun tämä oli suivaantunut hänen esittämästään kritiikistä tohon uuteen tekstiin liittyen. Vittu mikä spede, Kaukolle
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tällä kertaa siis virtsa- eikä panotarina, vaikka sellaista epäilin varsinkin siinä kohtaa, kun iloinen Larryn hauveli tuli. Melkoinen epeli tuo Kake. Kusee halutessaan kaikkien meidän päälle.
ihan hyvä juttu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
sonni perkule
bzort glorf bööth
20L pakkauskoko = ÄIÄÄ
No mutta jopas nyt... Mainittiinko missään edes vinyyliä tai Velvet Undergroundia? Lasketaanko banaanijogurtti Lou Reed-viittaukseksi?
<@DBGene> senkin karkki
Surullisinta on et se luulee kirjoittavansa jotain rajua ja radikaalia, ja että jengi on kiinnostunut.
Facessa oli Kaukolla hyvää settiä, mutta nää Soundi-jutut on hanurista. Joo, on käyny selväksi, että pimperoa on tullu niin perkeleesti!! Nää erotiikkapuolen Kaukojutut ei oo koskaan oikeen napannu. Kirjat on hyviä, mutta niissä on liikaa panemista.
Pillujuttuja, buu.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Röyhkän Soundi-juttuja lukiessa alkaa miettiä, että onko hän ihan oikeasti kusipäinen häntäheikki. Vai toivoisiko hän olevansa sellainen ja kirjoittaa omista fantasioistaan? Niistä jutuista ylivoimaisesti paras oli se U2-uni, joka selvästi erosi siitä yleisestä panolinjasta.
Lapsena kävelin äitini kanssa yhden kahvilan ohi. Äiti näytti pöydässä istunutta miestä ja sanoi, että tämä oli Kauko Röyhkä. Äiti sanoi, että Röyhkä vaikuttaa hänestä miellyttävältä ihmiseltä.
Röyhkän Soundi-juttuja lukiessa alkaa miettiä, että onko hän ihan oikeasti kusipäinen häntäheikki. Vai toivoisiko hän olevansa sellainen ja kirjoittaa omista fantasioistaan? Niistä jutuista ylivoimaisesti paras oli se U2-uni, joka selvästi erosi siitä yleisestä panolinjasta.
Lapsena kävelin äitini kanssa yhden kahvilan ohi. Äiti näytti pöydässä istunutta miestä ja sanoi, että tämä oli Kauko Röyhkä. Äiti sanoi, että Röyhkä vaikuttaa hänestä miellyttävältä ihmiseltä.
mjaa, must ennemminki tykkää provota tosi paljon ja loukkaantuu myös herkästi. ehkä tykkää olla valokeilassa mut huono itsetunto? en kyl tajuu mitä väliä muusikon kusipäisyydellä on, mut se on pakko sanoo et kaken lyriikat ainakin mun kohdalla kutittelee sitä halua olla kusipäisen itsekäs välillä.
aika ysärin lopun röyhkää tää, oikeestaa positiivinen yllätys.
Ehkä vähän lame...
Kaken pitäs tehä semmone mies ja kitara- levy, kun se noita soolokeikkojakin on veivannu tässä jo monta vuotta.
EndloseAngst wrote:Röyhkän Soundi-juttuja lukiessa alkaa miettiä, että onko hän ihan oikeasti kusipäinen häntäheikki. Vai toivoisiko hän olevansa sellainen ja kirjoittaa omista fantasioistaan? Niistä jutuista ylivoimaisesti paras oli se U2-uni, joka selvästi erosi siitä yleisestä panolinjasta.
mjaa, must ennemminki tykkää provota tosi paljon ja loukkaantuu myös herkästi. ehkä tykkää olla valokeilassa mut huono itsetunto? en kyl tajuu mitä väliä muusikon kusipäisyydellä on, mut se on pakko sanoo et kaken lyriikat ainakin mun kohdalla kutittelee sitä halua olla kusipäisen itsekäs välillä.
Joo... Enpä tiiä. Mutta se U2-unijuttu oli oikeasti kyllä hyvä.
<@DBGene> senkin karkki
Kaken pitäs tehä semmone mies ja kitara- levy, kun se noita soolokeikkojakin on veivannu tässä jo monta vuotta.
Tämmönen vois olla ihan jees. Noilla Röyhkä & Mattila levyilläkin parhaat biisit on noita akustisempia fiilistelyjä.
Ehkä Kauko vois jo ikämiehenä jättää rokkaamisen nuoremmille ja lähestyä enemmän bluesia ja folkkia.
jatkoa, arvasin kyllä mitä tossa nuoltiin
sanotaanpa vielä, että toi edelliselle sivulle linkattu hietsu-biisi on ehkä parasta mitä oon röyhkältä kuullut vuosikymmeniin.