You are not logged in.
Mad Max Fury Road.
Joo tota, olihan se melkosta tykitystä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
alaskan vedenalaisten kullankaivajien arkea kuvaava draama, jossa ryhmä kullankaivajia kohtaa arkisiä pulmia esim. kaikenlaisia jäyniä tekevät kilpailevat kaivajat ja verenhimoiset merivamppyyrit
tosi hyvä
Last edited by DEVILETERNAL (25.06.2015 17:21)
Yks kaikkien aikojen suosikeista Jurassic Park tuli katottuu varmaan yli 10v jälkeen edelliskerrasta. Edelleen parhautta lisäksi äiti leipo raparperipiirakkaa Aikamatkustukselle
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ihan mitä nyt voiceover vesitti jännityksen muutamassa kohtauksessa.
ei oikein lähtenyt.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:peuk:
pl
buu
Terminator: Genisys
Arskan karismalla tämän voi ihan nipin napin nostaa kolmen tähden elokuvaksi.
It Follows
Jos kauhuelokuvat kiinnostaa yhtään, niin tämä on pakko nähdä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jurassic World
Oli karmaiseva kokemus istua leffateatterissa, kun leffan alkuminuuteilla pärähti soimaan yksi maailman upeimmista tunnareista täysin turhien kuvien päälle. Loppua kohden tämä muuttui paikoin siedettäväksi, mutta alkuperäisen leffan viehätysvoimasta ei ollut tietoakaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Oikein hyvä, melko pienimuotoinen apokalyptinen scifi-filmi. Tajusin heti alun jälkeen, että kyllähän minä olen nähnyt tämän ennenkin. Muistin myös, että juuri tämähän oli se filmi, joka minulle tuli mieleen, kun luin Salla Simukan nuortenkirjaa Jäljellä. Samaa niissä on perusidea sekä yksi yksityiskohta. Muilta osin ne ovat aika erilaisia.
aika tylsä
pl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ mitä vittua bartsu, 6/5 filmi
^ mitä vittua bartsu, 6/5 filmi
millon oot kattonu? niinku oikeesti aika helvetin tylsä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pistetään nyt kaverin otama screencap koska miksi ei
psykokarkki wrote:^ mitä vittua bartsu, 6/5 filmi
millon oot kattonu? niinku oikeesti aika helvetin tylsä
siinä on vaan se oma jäljittelemätön tunnelmansa. viimeksi katoin vissiin joskus kymmenen vuotta sitten, pitäis kyllä varmaan katsoa uudelleen.
no se on tulossa telkkarista tässä näin et kaikilla on mahdollisuus
pistetään nyt kaverin ottama screencap koska miksi ei
Kerran katottiin Rampe & Naukkis kaverin kanssa ja vielä selvin päin. Oli aika mitä vittua -fiilis sen jälkeen. Vois toki katsoa uudestaan
selvin päin katsominen, se on riski
5/5
selvin päin?
kyllä