You are not logged in.
En pääse lauantaina, mutta ei mua näköjään tarvitakaan tolla määrällä.
en ole kolmekybänen emoboy
Joo. La klo 15 @ Meilahti sopii hyvin. Mä tuon yhen pallon.
Älä päästä painiks sitä
Yritän muistaa tuoda.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
meikä voi ottaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mul on muuten tos vieres ogelin kentäl 5vs5 koko kentän pelit ma, ke ja to klo 1800. Torstaisin ja maanantaisin taso on melko kova, mut oon pysyny mukana, keskiviikkosin vähän heikompi mut hyvä yhä. Sanoivat et peleihin saa tulla, mut ei varmaan millää isommal porukal kannata ryntää sinne. Ogelissa pääsee kyl muutenki pelaamaa oikeestaa aina, koska siellä on 4 kenttää ilmaseks käytettävissä.
Mul on muuten tos vieres ogelin kentäl 5vs5 koko kentän pelit ma, ke ja to klo 1800. Torstaisin ja maanantaisin taso on melko kova, mut oon pysyny mukana, keskiviikkosin vähän heikompi mut hyvä yhä. Sanoivat et peleihin saa tulla, mut ei varmaan millää isommal porukal kannata ryntää sinne. Ogelissa pääsee kyl muutenki pelaamaa oikeestaa aina, koska siellä on 4 kenttää ilmaseks käytettävissä.
Kuulostaa siistiltä. Täytyy tulla joskus töiden jälkeen.
Älä päästä painiks sitä
Sataakohan Meikussa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Säätutkan mukaan pyyhkäisi koko Helsingin yli. Mutta nyt lupaa poutaa, ehtiikö kenttä kuivua?
Säätutkan mukaan pyyhkäisi koko Helsingin yli. Mutta nyt lupaa poutaa, ehtiikö kenttä kuivua?
Varmasti mikäli ei vaan lisää vettä tuu.
Lähen keskustaan ostoksille ja kuljen joka tapauksessa klo 15 Meikun ohi, eli game on
Älä päästä painiks sitä
Kuivuu tätä vauhtia kyllä.
GAME ON MOFOS
GAME ON!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvät höntsät
Oli kyl.
Mites lähtee pelit seuraavana viikonloppuna? La-päivällä ennen viini-iltaa? Sunnuntaina illemmalla?
Torstai & perjantai-illat sopii mulle kans.
Älä päästä painiks sitä
To ja pe kävis. La on hankala jos pitää LEIPOO ennen viini-iltaa.
To vois käydä pienellä varauksella tosin. Muuten menee kyl ens viikon loppupuolelle.
Nilkka pärisi kuitenkin sen verran lauantaina, että varmaan parin viikon pelitauko ainakin.
Ei pitäisi olla mitään pahoin rikki, mutta antibioottikuurittuna tässä nyt nilkutellaan jonkin aikaa.
Vuoden nuori muotoilija.
Mites nyt alkava viikko? Oon käymässä mökillä eli pe-la ei ainakaan onnistu. Tiistai on kans mahdoton. Muuten ok.
Eli... keskiviikko klo 16? Su klo 16?
Älä päästä painiks sitä
Tänään?
Aattelin mennä leffaan
Älä päästä painiks sitä
Kummallinen harrastus tuo tuommoinen. Ke klo 16.30 käy. Viideltä on vähän myöhään, jos seiskalta mielii corsanoida
Ei hesa-cupin takia onnistu futishöntsät oikeen Helsingissä.
Spämmiyhteyksien ulottumattomissa oleva Ghettonen viestii proxyn välityksellä, että pe ois ok.
Vuoden nuori muotoilija.
menee itellä ens viikkoon
menee itellä ens viikkoon
smaa
hrmunoita wrote:menee itellä ens viikkoon
smaa
Sittenki eri koska kaverin kolmekymppiset peruuntu
Mennääks vai ei?
Kalasatama kävis mulle parhaiten vai onko ke korit siel viel