You are not logged in.
Tehdäänpä otsikko, kun tuo Crooked Rain hyppäsi soittimeen.
Kaikille tuttu varmaan jo. Slanted & Enchanted
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
haha, kiitos! just soi yks päässä siltä slantedin reduxipainoxelta.
näiltä kannattaa hankkii dee vee dee ja kaikki levyt, ellei sitten ainoastaan pari ekaa aluksi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Slow Century -dvd todellakin parhutta! Levyistä viimeisen n. vuoden aikana olen tainnut eniten jaksaa Wowee Zoweea.
This must be what jail / I will scratch
B-puolet deluxeilta on mahtavia. Varsinkin Slantedin 1., mikäs se on. Slow Century olis kiva, niin sais aina sille nauraa. Kämppiskin innostui sen avulla Pavementista.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Prakk wrote:Höh, en o kuullu muutaku Slantedin, joka aikoinaan kuulosti niin geneeriseltä jenkki-indieltä, että enpä oo muita levyjä näiltä ainakaan vielä jaksanu kuunnella...
Njoo, enpä kyl tiiä onko tää ihan årall-musaa.. :?
En minäkään...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Luulen tietäväni mutten kerro!
Crooked Rain oli joskus muutama vuosi sitten ihan huippu, mutta nyt en oo kuunnellu pitkään aikaan. Pitää testata ja toivoo, että ei ois muuttunu vuosien saatossa roskaks.
Slantedia olen kuunnellut joskus. Ihan kivalta kuulosti mutta enpä ole jaksanut tutustua bändiin sen enempää.
Meni aika kauan ennen kun Slantedista tykkäsin. Huippuhan se on. Ehkä se nyt sitten joidenkin mielestä kuulostaa geneeriseltä jenkki-indieltä, mutta tuskin ilmestyessään sentään. Muihin levyihin en oikein ole jaksanut perehtyä, Crooked Rainiin vähäsen. Pitäisi tietenkin.
Tiiättekö mitään kauppaa mistä sais sitä Brighten the Cornersia? Ei oo näkyny vaikkaa olen etsiny ja ois kiva saada Shady Lane ihan levyllä kuultavaksi. Vai onko se edes sillä levyllä... On kai.
Kyllä sitä vuonna 1997 ihan hyvin sai...
Huonojen vitsien toisto
...tai sitten
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kyllä sitä vuonna 1997 ihan hyvin sai...
Huonojen vitsien toisto
...tai sitten
Oho. Luulin tuonkin tarkistaneeni. Kiitos!
Justiinsa fiilistelen tätä Crookedin deluxe-versiota, ja jostain kumman syystä nämä bonus-biisit kuulostaa huomattavasti paremmilta, tai ainakin mielenkiintoisemmilta, kuin itse albumi.
Kävin neuvotteluni jo puolitoista kuukautta sitten
Pavementin videot on kyllä hassunhauskoja. Melkein tekisi ostaa se dvd, vaikken mikään varsinainen fani olekaan
Olen enemmän fani kuin vähemmän, onhan tämä ihan hemmetin kova bändi. Monetkin levyt ovat tuntuneet parhaudelta, mutta sitten ne aina unohtuvat, ehkä eivät vaan kestä kuuntelua. Mitään huonoa sanottavaa bändin musiikista ei silti ole. Dvd:n haluaisin myös itselleni, nuo videot ja satunnaiset livepätkät mitä on tullut nähtyä ovat olleet tosi hyviä. Onkohan tuo Slow Century sama dvd mikä näytettiin joskus Ruotsin SVT:n ohjelmassa ainakin osittain?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
EI NÄY ruåttalaiset kanavat, mutta veikkaisin olevan sama. Onhan tuolla dvd:llä videoiden ja liveotoksien lisäksi kaikenlaista making ofia ja muuta sälää - hieno paketti
No tarkennan. Siinä dokumentissa oli livepätkiä, haastetteluja ja alkuaikojen kohellusta. Bändin rumpalin vaihtumista vatvottiin, kun se alkuperäinen ei oikein osannut soittaa. Yhdessä kohtaa bändin jäsenet leikkivät punaisella Nord Modular -syntikalla...
En tähän hätään muista muita yksityiskohtia.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hetkinen, olenko minä VIELÄKÄÄN palauttanut tuota DVD:tä?
En varmaan, mutta hieno se on. Tykkään varsinkin siitä Manchesterin keikasta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Höh, en o kuullu muutaku Slantedin, joka aikoinaan kuulosti niin geneeriseltä jenkki-indieltä, että enpä oo muita levyjä näiltä ainakaan vielä jaksanu kuunnella...
Samalta tuo minustakin kuulosti. Voi olla että se ei aikanaan ole ollut geneeristä, mutta minkä sille voi jos se nykyään siltä kuulostaa. En vaan taida jaksaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En omista yhtään Pavementin levyä. Crooked Rain kuulosti muistaakseni hyvältä jo ensikuuntelulla, Slanted taas liian perusjoltain. Siitäkin olen kuitenkin oppinut pitämään. Pavement on niitä yhtyeitä, joiden osalta poden pahaa tuulikaappidementiaa. On ollut tarkoitus hankkia ainakin tuo Crooked Rain, mutta enhän mä sitä koskaan levykaupassa muista.
On muuten paskaa se ettei Pavementin levyjä ole ikinä missään mid-pricena. Haluttaisi vähän niinku syventää suhdettani pändiin ostamalla levyjä mutta ei nyt perhana sentään täyteen hintaan. Crooked Rain on hyvä, vaikka epäilemättä kuulostaisi paremmalta levyltä kuin ämpäreinä. Slantedin lisäksi en edelleenkään muita ole kuullut.
Tämä on vähän sellainen pändi josta "kuuluu" ja tahtoo pitää (haha), mikä on onneksi helppoa kun nämä on oikeasti hyviä!
Vähän vaihtelee. Innostus puskee aaltoina. Myöhemmin tulee vielä jälkiaalto, jossa nostalgisoidaan jotain ensiksi kuultua levyä (minulla oli Crooked Rain), ja sitten taas unohtuu piitkäksi aikaa.
On muuten paskaa se ettei Pavementin levyjä ole ikinä missään mid-pricena.
uusimmassa sue-lehdessä oli mainos että crooked rain x2 on anttilassa midpricenä. myös will oldhamia kuulemma olis, en tosin ainakaan eilen huomannu.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
stratum wrote:On muuten paskaa se ettei Pavementin levyjä ole ikinä missään mid-pricena.
uusimmassa sue-lehdessä oli mainos että crooked rain x2 on anttilassa midpricenä. myös will oldhamia kuulemma olis, en tosin ainakaan eilen huomannu.
Näitä alennuksia on aina kaikissa muissa Anttiloissa paitsi Jyväskylässä.
psychocandy wrote:stratum wrote:On muuten paskaa se ettei Pavementin levyjä ole ikinä missään mid-pricena.
Näitä alennuksia on aina kaikissa muissa Anttiloissa paitsi Jyväskylässä.
...ja Oulussa. Oulun Anttilan musaosasto on muutenkin surkea, vaikka jossain Vaasassa oli ainakin viimeksi käydessäni jopa sellaisia levyjä joita voisi jopa kuvitella ostavansa.