You are not logged in.
Mul oli kassissa mukana suolapähkinöitä ja ne oli ihan ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tacoauton burrito oli aika plääh, mutta kyllä sillä nälkä lähti (ja soossilla housut kastui ), kurvin snägäriltä söin vielä kotimatkalla hampparin.
niin ja ariel pink oli hyvä, killing joke ihan ok, muita ei paljon tullut nähtyä, jonkin verran aivovuoto & khidiä joka oli ihan ok, asaa pari biisiä, soft moonia hetkinen, mutta ei siitä oikein mitään irti saanut. niin ja se joku grave-bändi ihan aluksi päälavalla melko tyhjälle yleisölle, eipä siitäkään jälkipolville kerrottavaa, mut smokeryn halvoille (tämä on toki suhteellista) 2nd avenue -tuopeille ja sisävessalle
Joku nuori nainen piti palopuheen menkoista sekä naisten ja miesten vessakäyttäytymisestä kun jonotin B-Smokeryn vessaan, hymyilin ja nyökkäilin vaivaantuneena takaisin
Treenasi tämän päivän yleisökeskusteluja varten?
bzort glorf bööth
juuh elikkäs kolmen maissa mestoille, ekana o samuli a, menin hakemaan kaljaa, mutta siinä vieressä olikin erikoisolutkoju, jossa ei ollut heinekenia joten jouduin tyytymään myyjättären suositukseen, sanoin että ipa-tyyppiset maistuu, sain jotain evil twin tms. juttua, ihan ok, 9 eååh nuo oli kaikki. eihän tuossa muuten, mutta tosiaan rahavarat ihan finaalissa, palkkapäivä maanantaina, jouduin soittamaan aamulla faijalle että vippaa viiskybää kun tuli törsättyä tämän päivän budjetti JAMC-paitoihin
tosiaan o samuli a kuulosti siinä auringonpaisteessa paremmalta kuin koskaan. siitä sitten b-smokeryyn oluselle, ja siellähän oli pöydällinen rotseja, joten ei tarvinnut yksin istuskella. pharaoh overlord tulikin tsekkailtua laiskasti pöydässä istuen, vikana tuli spacemen 3 -coveri revolution. siitä sitten and you will know us by the trail of the deadiin, vai mikä ihme sen bändin nimi onkaan, ihan ok, vaikken ole aiemmin kuunnellut. en nyt oikeen muista tuliko siinä välissä sitten muuta tsekkailtua ennen earl sweatshirtiä, joka oli oikeastaan ainoa "pakollinen" tänään, eikä sekään nyt niin kummoinen, mutta tulipahan nähtyä.
jossain vaiheessa lounaaksi semmoinen brisket hamppari sieltä smokerystä, ihan hyvä oli, myöhemmin vielä ranuja jostain kojusta, itse asiassa kahdestikin, mikä oli ehkä vähän hölmöä. ville leinosta tuli tsekkailtua jossain välissä pari biisiä, paperi t:tä samoin, mutta ei näitä oikein jaksanut.
mutta onneksi azealia perui, en sitten jaksanut mennä dizzee rascalia ihmettelemään, vaan siinä vaiheessa pekko käppi tuntui paremmalta vaihtoehdolta, ja sehän olikin mitä parhainta meininkiä, itse asiassa jos rehellisiä ollaan niin koko viikonlopun paras keikka, sori nyt vaan. uuden levyn hitit kuultiin, ja encorena edellisen soololevyn sonja, ihan tajuttoman komeaa soundia ja uskomattoman hyvä meininki tällä k:H:H:L-triolla. siitä ei sitten arvannut kuin lähteä kotiin, mutta mainiot festarit. ei oikein mitään valittamista, harvinaisen hyvin järkätty juttu, ensi vuonna sitten uudestaan.
jouduin soittamaan aamulla faijalle että vippaa viiskybää kun tuli törsättyä tämän päivän budjetti JAMC-paitoihin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Trail of Dead oli paras eilisistä esiintyjistä omalla kohdallani. Earl Sweatshirt vaikutti alkuun ihan hyvältä, mutta sitten jokainen biisi alkoi kuulostaa samalta kuin edellinen laiskoine biitteineen. Jose Gonzalezin aikana oli varmaan festareiden spedeimmät ihmiset lavan edessä ja lavalla. Vaikka olen tykännyt joistakin Josen biiseistä, niin nyt tuli muutaman kappaleen jälkeen vain halu käydä lyömässä se akustinen kitara säpäleiksi ja potkia bongot alas lavalta. Mikko Joensuuta kuuntelin loppusetin, mutta ei sellainenkaan hissuttelu oikein kiinnostanut siinä vaiheessa. Paperi T:n musassa samat plussat ja miinukset livenä kuin levyltä kuunneltuna. Päätin häipyä jo ennen kybää, koska alkoi väsyttää ja piti polkea vielä 15 kilsaa kotiin.
interuptor bastardo wrote:Pharcyde oikeastaan noista ainoa mikä kiinnostais, muut joko nähty tai ihassama.
Toki tämäkin nähty
Tää oli kyl hyvä.
psykokarkki wrote:jouduin soittamaan aamulla faijalle että vippaa viiskybää kun tuli törsättyä tämän päivän budjetti JAMC-paitoihin
tigrushka wrote:psykokarkki wrote:jouduin soittamaan aamulla faijalle että vippaa viiskybää kun tuli törsättyä tämän päivän budjetti JAMC-paitoihin
tästä tulin itsekin tavattoman iloiseksi, ei sillä että ajoittainen rahapula hauskaa kokijalleen olisi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onnistuneet festarit, vaikka omaan makuun oliski voinu olla enemmän parempia bändejä.
JAMC ja Sur-Rur olivat ylivoimasesti parhaat keikat. The Pharcyde oli kans tosi hyvä. Kivaa oli! Super
Hyvat festarit.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Dizzee
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvat festarit.
oli, jos eilen ei olisi tarvinnut mennä töihin, olisi voinut festaroida enemmänkin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
sur-rur, papru ja tryer 5/5 keikat. muista ei oikein havaintoa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sideways-rapsaa:
Perjantaina alueelle heti porttien auettua, kaljaahan sitä ekaksi --> B-Siden terassille ja vau! Keisari 66 5e/0,5l = halpaa! Ekaksi Pimeys, muutaman biisin jaksoin, mutta hieman liian iskelmää omaan makuun, siispä nopeasti pihalavalle tsekkaamaan Suad, joka kuullosti kaukaa hyvälle jo B-siden terassille, ja kas siellähän oli bändissä Vilunki co. Varsin kelpo.
Sitten vähän levyjen pläräystä Fresh Garbagessa (piti sieltä pari halpaa ostaakin) ja sitten taas kaljalle. Ariel Pinkkiin hyvissä ajoin ja olihan se hienoa nähdä livenä, uusimmilta levyiltä tuli kaikki suosikit - hyvä show. Sitten vissiin taas kaljaa ja takas päälavalle JAMCiin, lähti vähän laiskasti, mutta noin kolmannesta biisistä alkoi toimia, hyvä keikka. Encoret piti jättää väliin, jotta ehdittiin varaamaan B-smokeryn terassin reunapaikat Soft Moonin keikalle, joka ei herättänyt suurempia tunteita - ihan ok. Sitten vielä Killing Joke, joka aloitti heti Love like Bloodilla, Wardance tuli myös, kelpo keikka myös. Harmittavasti Absolute Dissentiltä ei tainnu tulla biisiäkään, sitä oon näiltä kuitenkin eniten kuunnellu. Killing Joken jälkeen vielä pari kaljaa Ölhus Oslossa ja kotiin.
Lauantaina päivä käyntiin Ukkomunkin pyttipannulla ja Koffin portterilla. Alueelle Black Lizardiin, ok suukeisarointia. Kolmelta hetkinen Samulia, ei oikein mun juttu --> Mirel Wagneriin, joka oli kelpo, mutta ois kaivannut vielä rauhallisemmat puitteet. Sitten olikin jo aika hakea kallis hipsterikalja (Evi Twin Falco) ja rientää eturiviin Pharaoh Overlordiin. Festarin etukäteen kovin ei pettänyt: Rodentilla lähti, hyvät saundit. Keikan loppuun vielä Spacemen 3:n Revolution - mahtavaa!
Sitten päivän ainoa pistäytyminen päälavalla: And you will know us... Worlds Apartia oon joskus kuunnellu paljonkin, ja sen biisejä taisi tullakin. Vähän tylsäksi jäi, tosin heti PO:n jälkeen ois jääny varmaan aika moni muukin.. Sitten Tähtiportti ja taas B-smokeryn terassilta. Ihan ok, mutta eipä tätä varmaan toiste tarvi tsekata. Sitten kaljalle, jonka jälkeen vähän Hisseriä, ei oikein lähteny --> Kellohalliin varaamaan paikkaa Mikko Joensuuhun: vähän rauhallisempaa kuin olisin toivonut, mutta erittäin hyvä kuitenkin. Sitten KXP taas terassilta, kelpo keikka, mutta ehkä jotain uupui - fiilis ei noussut sfääreihin. Viimeisenä sitten Sur-rur, joka oli totutusti erinomainen. Finnistä tais tulla paras kuulemani liveveto.
Erittäin onnistunu festari, järjestelyt toimi ja porukkaa otettiin alueelle järkevä määrä --> ei juurikaan ruuhkia. Ensi vuonna uudestaan (riippuen toki ohjelmistosta).
Yöllä käytiin vielä Stadin panimobaarissa. Kiva paikka ja hyvät oluet!
Olin siis paikalla perjantaina.
Perfume Geniusin ja Killing Joken päällekkäisyyden ratkaisin niin, että seurasin noin ekan puolituntisen PG:a ja sit talsin päälavalle KJ:een. Oonhan mä nähnyt KJ:n jo monesti aiemmin, mut ei mulla ollut sydäntä jättää heitä täysin huomiotta.
Mielestäni sekä PG että KJ olivat todella kovia. PG veti Too Bright -levyn biisejä ja mm. Dark Partsin just sopivan mahtipontisesti ja varmasti se tosi kaikuisa betonihalli auttoi asiaa! KJ oli niin tiukka kuin heillä on tapanaan olla: tuli mm. todella tykki veto Money Is not our Godista ja sen jälkeen kai joku kokonaan uusi biisi.
Itse kuulun niihin, jotka Jesus and Mary Chainin keikka jätti vähän kylmäksi. Toki noi biisit oli hienoa päästä kuulemaan livenä.
Muista näkemistäni esiintyjistä Ariel Pink, Freddie Gibbs ja Asa & Band jaksoivat viihdyttää sen mitä heitä näin.