You are not logged in.
[quote:4cfc0e4b62="psykokarkki"][quote:4cfc0e4b62="aqzu"]Nyt repsätti kun katsoin herrojen keikkakalenteria!
19.05.2007 Tampere, Liverpool
Liverpool tosiaan sellainen räkälä Linnainmaan kaupunginosassa. Jaakko ja Teppo, Dingo ja Aarne Tenkanen paikan aiempia esiintyjiä.[/quote:4cfc0e4b62]
liverpool mansessa, aika :reps:[/quote:4cfc0e4b62]
You'll Never Walk Alone
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olisko Korennon keikkamyyjä rumban kestotilaaja?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Itkonen on ihan mukiinmenevä kirjailija. Helmessä oli kai kaksi Juhaa, ja tämä korennon-nero lienee niistä toinen.
Eli Kauppinen? Haa, levyhyllyssäni on sittenkin kolmen ep:n verran Korennon varhaistuotantoa. Helmi ei ikinä ihmeemmin sytyttänyt, mutta Side oli Hämeenlinnan paras brittipopyhtye (in joor feis, Tunaflakes!).
[quote:c500bd9111="Pope"]Itkonen on ihan mukiinmenevä kirjailija. Helmessä oli kai kaksi Juhaa, ja tämä korennon-nero lienee niistä toinen.[/quote:c500bd9111]
Eli Kauppinen? Haa, levyhyllyssäni on sittenkin kolmen ep:n verran Korennon varhaistuotantoa. Helmi ei ikinä ihmeemmin sytyttänyt, mutta Side oli Hämeenlinnan paras brittipopyhtye (in joor feis, Tunaflakes!).
Heitä mulle joskus Siden levystä kopsua..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:d82082990c="psykokarkki"]ei tainnu vielä olla topiccia?
http://www.pyrstotahti.blogspot.com/
"Meneillään on sota. Muuta tapaa sotia en keksi kuin pitää silmät kiinni ja molemmat keskisormet koko ajan pystyssä."
[/quote:d82082990c]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Pullotus.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Heitä mulle joskus Siden levystä kopsua..
Hmm, ihan kuin olisin nähnyt sellaisen jossain euron laarissa hiljattain... Pitää tutkia asiaa. Kai se kopiointikin onnistuu tarvittaessa, en vaan ole kokeillut.
Olen esimerkiksi luullut olevani huumorintajuinen. Ei pidä paikkaansa. Olen tosikko. Olen luullut olevani sellainen tyyppi, josta ihmiset tykkäävät. Ei pidä paikkaansa. Minussa on ominaisuuksia joiden vuoksi minun kanssani on sietämätöntä viettää aikaansa. Olen luullut olevani sellainen tyyppi, jolle ovat helppoja monet sellaiset asiat, jotka ovat toisille vaikeita. Ei pidä paikkaansa. Olen tavallinen suomalainen sulkeutunut mies, joka tosin osaa taitavasti ajoittain naamioida itsensä joksikin muuksi kaikenlaisella höpötyksellä. Lisäksi otan itseni usein helvetin tosissani ja kuvittelen samanaikaisesti olevani sellainen ihminen, joka ei ota itseään tosissaan.
Tää Korennon blogihan on ihan ehtymätön rikkaudensarvi!
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Varmaan suuri osa blogeista on runsaudensarvia monenlaisien viisauksien suhteen. Mutta päällimmäisenä niistä tulee kuitenkin myötähäpeää. Mun mielestä noi on vähän kuin tatskat, ei katoa mihinkään (sinänsä) ja parinkymmenen vuoden päästä vituttaa kuitenkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jos tämä tyyppi olisi joku Aku Ankassa seikkaileva hahmo, niin tää olis perhostutkija Juha K. Orento.
Läpänheittoni lähti Jippu-vertauksista, mutta sen biisejä kestää edes jonkin aikaa kuunnella, tämä taas saa haluamaan juosta huutaen ulos huoneesta. Aloin inhota Korentoa syvästi ja vilpittömästi siitä hetkestä lähtien, kun kuulin niiden ekan radiohitin. Pelkästään sen ansiosta bändillä olisi ollut rahkeet paskimman bändin superfinaaliin, mutta onneksi niin moni teistä on estynyt kuulemasta tätä saastaa. Kun laskee bonukseksi vielä nämä
[quote:7095dced4f="Feggy"]
olen heikko ihminen, siipirikko, niin kuin jokainen, joka sisimmässään tuntee pakottavan tarpeen luoda jotain itse
(hysteeristä huutonaurua) [/quote:7095dced4f]
niin kyllä Korentoa on kaikkein helpointa vihata.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
sano nyt mikä se radiohitti oli?
En muistanut, mutta kurkkasin http://www.korentomusic.fi/index_2007 -> diskografia: Kaksi hylkyä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joku on kirjoittanut Korennon blogiin: "Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!"
Joku on kirjoittanut Korennon blogiin: "Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!"
nikki esiin
Korennolla on näköjään Myspace-sivutkin.
klikkasin vahingossa tota moronican linkkiä ja jouduin altistumaan hetkeksi korennon musiikille. meni varmaan 5 sekuntia ennenq sain sen pois. varmaan sotken tän johonkin, muistin että joku radiohitti oli ihan kuunneltava, mut tais olla joku muu pändi, toi oli aivan silkkaa
pitäis haastaa oikeuteen nettihäiriköinnistä ton sivun ylläpitäjä
tätä menoa taidan äänestän korentoa tulevassa juniori-huonous-pollissa...
[quote:14a45d2e83="psykokarkki"]
tätä menoa taidan äänestän korentoa tulevassa juniori-huonous-pollissa...[/quote:14a45d2e83]
Mitä muita siihen pitäisi ottaa mukaan? Wiidakko, The Orders ja Jippu tulevat ainakin varmasti mukaan, mutta onko muita?
[quote:259336c50f="sheino"][quote:259336c50f="psykokarkki"]
tätä menoa taidan äänestän korentoa tulevassa juniori-huonous-pollissa...[/quote:259336c50f]
Mitä muita siihen pitäisi ottaa mukaan? Wiidakko, The Orders ja Jippu tulevat ainakin varmasti mukaan, mutta onko muita?[/quote:259336c50f]
Pandat.
Pandat.
mikä?
jippu varmaan tulee jo sooloartistikilpailuun.
[quote:d7f0c5fa6d="Feggy"]Pandat.[/quote:d7f0c5fa6d]
mikä?jippu varmaan tulee jo sooloartistikilpailuun.
Siis pandarock-bändit: Lovex, Feiled, Negative mitä niitä nyt on...
Luulin kans että kyseessä on joku pandarock-bändi nimeltään Pandat. Mutta sehän ois aivan liian itseironinen nimi sellaselle bändille.
kestää vähän aikaa totutella näihin uusiin hymiöihin, mut tuohan nää tänne eloa
luulen että jos pändin nimessä on panda se on automaattisesti vähintään pl.
Selittäkääs toi pandajuttu, en tajua. Mitä pandabändejä? Täh. Tai mistä toi panda tulee. Meikeistä?
Selittäkääs toi pandajuttu, en tajua. Mitä pandabändejä? Täh. Tai mistä toi panda tulee. Meikeistä?
näin ymmärsin.
Influences: Radiohead, Simple Minds, Queen, The Cure - mutta ei kuitenkaan oikeastaan mikään noista. Korento surisee aivan omalla tavallaan.
http://www.myspace.com/korentomusic
itse lisäisin tuohon vielä Suurlähettiläät ja Happoradion.
Tämä taisi olla Thom Yorkelle viimeinen pisara musiikkibisneksen julmuudesta.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Entäs Jana?
[quote:5ad2abd4dc="Janan kotskasivut"]
Voimaa ja kauneutta. Energiaa ja suuria tunteita. Siinä muutamia avainsanoja kuvaamaan janan musiikkia. jana on biisintekijänsä mukaan nimetty yhtye, joka uskoo henkilökohtaisiin, koskettaviin sanoituksiin ja tarttuviin melodioihin. Säröisten ja kuulaiden kitaroiden lisäksi janan ominaissoundia leimaavat viulu ja piano. Kappaleet saavat aiheensa elävästä elämästä ja Janalle oikeasti merkitsevistä asioista: Tarinoita on turha keksiä, ne ovat koko ajan ympärillämme ja itsessämme. Totuudesta, kipeistä aiheista ja rakkaudesta laulaminen on kaikkein vaikeinta ja samalla vapauttavinta.
[/quote:5ad2abd4dc]
Muistankohan nyt aivan väärin, että tämä Juha K. Korento olisi ollut joitain vuosia sitten Jyväskylän Ylioppilaslehden päätoimittaja...sen nimittäin muistan varmaksi, että muuan Jylkkärin vuosituhannen alun päätoimittajista soitteli popyhtyeessä ja fänitti Radioheadia...nåja
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
No huh, ensi Rumbassa Korennon levyn arvostelu ja Rytmiin tulossa haastattelu. Pitää tarkkailla Juha K.:n nettiblogia herkeämättä.