You are not logged in.
luin tuon muutama vuosi sitten kun yksi amerikkalainen tuttu suositteli
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aloin tuota Gravity's Rainbowta lukemaan. JESTAS. Pelkään olevani käänteentekevän kokemuksen äärellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kim Gordon - Girl In A Band
puolessa välissä menossa. toistaiseksi ollut aika kevyttä kamaa sekä tyylillisesti että sisällöllisesti. jotain perus-lapsuusmuisteluja yms tylsää skeidaa. en mä oikein tiedä, miks mä tämän edes halusin lukea, kun en nykyään jaksa muutenkaan lukea mitään musakirjoja.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^toi oli ihan hauska
itsellä:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aseita singaporeen
Isäni luki muinoin runsaasti näitä Salama-sarja-pokkareita ja ihailin kovasti niiden tyylikkäitä kansia.
Itsellä luvussa juuri nyt Ulf Lundellin "Susi etsii laumaansa". Armotonta tilitystä ja kitinää.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tää tulikin jo luettua. Hyvä ja kiinnostava muurin murtumisen taustaa purkava kirja, varsinkin mitä tapahtui (tai ei tapahtunut) Itä-Saksan johdossa 1989, Itä-Saksan vastarintaliikkeen toiminta ja vaikka mitä jännää. Käy hyvin läpi myös murtumisen monia myyttejä varsinkin miten sen tarkoituksellisuutta on myöhemmin selitetty, milloin sen kaatoi Krenz, milloin Reagan jne.
Jos aihepiiri kiinnostaa niin voin suositella
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jos joskus rupeen yogaa ni varmaan crowley on paras johdattamaan tähän
Juuh elikkäs Eugenideksen Marriage Plot, täähän on ihan vitun mahtava
Juuh elikkäs Eugenideksen Marriage Plot, täähän on ihan vitun mahtava
olipa hyvä, mm. todentuntuisinta bipoelämän kuvausta mitä olen kuunaan lukenut.
Pope wrote:Juuh elikkäs Eugenideksen Marriage Plot, täähän on ihan vitun mahtava
onhan tossa ainekset kohdallaan ja eugenides osaa asiansa. ahmin ekat 200 sivua suht nopeesti, mut sit alkoi tökkimään aika pahasti. en oikein jaksanut kiinnostua niistä mitchellin soul searching travellauksista.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pope wrote:Pope wrote:Juuh elikkäs Eugenideksen Marriage Plot, täähän on ihan vitun mahtava
onhan tossa ainekset kohdallaan ja eugenides osaa asiansa. ahmin ekat 200 sivua suht nopeesti, mut sit alkoi tökkimään aika pahasti. en oikein jaksanut kiinnostua niistä mitchellin soul searching travellauksista.
nåjaa, en mä siitä löytänyt samaistumispintaa mutta toisaalta toi hahmo avasi aika uskottavasti sitä mikä ajaa jotkut fiksut ihmiset omituisten henkisyyksien äärelle
loppu tietenkin parasta koko kirjassa
Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin
Tämä on ilmeisesti ollut parikymmentä vuotta sitten jonkinlainen kohuromaani, joka "kaikkien" piti lukea. Se oli ihan hyvä, mutta ei mikään mestariteos. Ainakin sitä olisi saanut lyhentää melkoisesti. Turhaa jaarittelua oli aivan liikaa. Kaikki henkilöt olivat todella kaameita ihmisiä, mikä ei välttämättä ole huono asia. Mahtaakohan maailmassa olla oikeasti yliopisto-opiskelijoita, jotka ovat näin täydellisesti menettäneet kosketuksensa todelliseen maailmaan?
^tykkäsin todella paljon kirjasta joskus. varmaan oli liian pitkä, mutta nautin myös kaikesta antiikinhorinasta.
Tarttin Little Friend oli ihan mielenkiintoinen kirja, myöskin melkoinen tiiliskivi jota olisi voinut karsia. Ei aiheuttanut millään lailla samanlaista lukuintoa kuin Jumalat juhlivat öisin.
Tikliä en ole lukenut, vaikka minulla oli se kerran lainassa.
En jaksa nyt paljoa keskittyä, joten luen uudestaan yhden Dickin.
david foster wallace: vastenmielisten tyyppien lyhyitä haastatteluja. siistin neuroottista meininkiä ja naurattaa, kuinka jotkut läpät ovat kuin suoraan jostain arjen koulukiusaajan a la stubb elämäntapaoppaasta. tykkään kyllä tyylistä ja heittelehtivästä rytmityksestä tekstien välillä. erityisesti lämmittää noi narsismia ja misogyniaa käsittelevät palaset, jotka eivät tunnu alleviivaavan likaa. ulosteläpät nyt ovat skeidaläppiä, vaikka taidetta olisivatkin. en vaan jaksa paskalla ja kusella revittelyä. mut noin muuten jees kamaa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.