You are not logged in.
[quote:08468881ae="psykokarkki"][/quote:08468881ae]
Mitä? Eikö psykokarkilla ollut enää mitää sanottavaa? Mitä sulle on käyny? Mee lääkärille.
[quote:44f41d7d7d="forssto"]Muuhun viestiin kommentoimatta: Mitä helvetin tekemistä tolla Red Carpet -jutulla oli koko asian kanssa? Uus Burzum on paska, koska Wham teki joskus jotain mikä ei sytytä mua?! Höööj!
Sitäpaitti SÄ olet väärässä Red Carpetin kanssa. Se on äärimmäisen taitavasti tehtyä harmoniapoppia, osastolta CSN&Y / Byrds, enkä mä edes kelaa sitä minään indiepoppinysväyksenä.[/quote:44f41d7d7d]Sanoit Cosmobilee laiskaksi AOR-indiepopiksi. Mun mielestä Red Carpet on nimenomaan sitä, samoin kuin vaikka Sister Flo ja Harry Hunks. Sister Flo poikkeaa ehkä eniten, ja niillä on (tai oli) selkeästi eniten kunnianhimoa, mutta nopeasti kuluu sekin. Samaan sarjaan menee Ultrasport, ehkä ilman tuota AOR-liitettä. Sellaista ei-kuluvaa suomalaista poppia on vaikka Sergio, Sur-rur, Going Publicin eka levy, vaikka tuo Feggyn uus vois olla sitä, Echojen toka kokopitkä (ja esim Momiji), Violan uus näytebiisi. Kaikki toki hyvin erilaisia, mutta jonkin sortin poppia yhtä kaikki.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Heheheheee. Hämmentävää miten aiheesta kuin aiheesta jengi saa riidan aikaiseksi...
Mä sain tovi sitten tuon Finger-sinkun. Se on ok. Hyvä biisi. Keikan olen nähnyt noilta viimeksi ehkä 2002. Levyä en ole kuullut.
Joka tapauksessa kyseisen yhtyeen sävelnikkari Tuomas Palonen on mielestäni biisinkirjoittajana lahjakas jätkä, hieman luotaantyöntävästä lauluäänestä huolimatta.
Mitäs sanot forssto jos buukkaan Violan ja Cosmobilen samalla keikalle Tampereelle? Lupaatko vääntää kättä Palosen kanssa? JOO!!!!
Mitäs sanot forssto jos buukkaan Violan ja Cosmobilen samalla keikalle Tampereelle? Lupaatko vääntää kättä Palosen kanssa? JOO!!!!
Ei mulla mitään Palosta vastaan ole. En vaan juurikaan tykkää bändistään.
Mutta toisaalta yleisen maskuliinisuuden nimissä mä olen AINA ja MISSÄ TAHANSA valmis vääntämään kättä KENEN TAHANSA KANSSA!
Sitäpaitti johan meillä on keikka siellä 7.4., mutta kaikki halukkaat on tervetulleita ottamaan pienen vääntömatsin levymyyntipöydällä. Mä otan rasvan ja trikoot messiin!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:569df3f0cf="forssto"]ps. Kuka oot?
[/quote:569df3f0cf]
Tuskin maltan olla hekottelematta itsekseni, kun forssto ja J-B juttelevat tänään Semissä ja huomenna Kuutoslinjalla ihan normaalisti -- EIKÄ FORSSTO TAJUU VIELÄKÄÄN
^ Niin ku et uskalla, kun saaatat joutuu jutteleen J-B:n kaa ja kaikki hekottelee vieressä
En tuu tänään Semiin.
En tuu huomenna kutoselle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:e64d23e8b4="forssto"]En tuu tänään Semiin.
En tuu huomenna kutoselle [/quote:e64d23e8b4]
SKENE REPES KAHTIA!
SKENE REPES KAHTIA!
No koita sä vaikka liimata se takaisin kasaan kertomalla kuka toi J-B on ja miksi se ottaa niin nokkiinsa siitä, että mä en satu tykkäämään poppibändistä mistä se nyt sattuu kerrankin tykkäävän.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b95f5ad9db="psykokarkki"]
Mitä? Eikö psykokarkilla ollut enää mitää sanottavaa? Mitä sulle on käyny? Mee lääkärille.[/quote:b95f5ad9db]
Jos et oo pariin vuoteen nähny, niin tsekkaa. Muuten älä sano mitään.
kääkäri epäili että mykkyys johtui siitä, että edellisestä näkemästäni cosmobile-keikasta on yli 2 vuotta. mutta ei kuulemma ole vaarallista, toki varmuuden vuoksi voisi hakea uuden levyn apteekista, mutta enpä nyt taida
Mustä tää The Finger-sinkku on edelleen saatanan hyvä ... levy tuossa odottaa kuuntelua. Laulutyyli voi ehkä ärsyttää, mutta hyvin se kyllä sen tekee. The Finger täällä:
The Finger kuulosti tosiaan varsin hyvältä, mutta en kyllä ymmärrä miten noi kaksi muuta myspace-biisiä voi olla saman bändin tuotosta.
Jeps, nyt kun tolle myspace-tielle lähdettiin, niin pitää lisätä muutama sana. "On My Way" on siis se mun mielestä loistava biisi, vauhdikas ja mainio, mutta ei sekään näistä luureista nyt niin hyvältä kuulostanu. Eikä nää muutkaan. Laulut häiritsee. Periaatteessa hyviä biisejä, mutta tylsä toteutus ja nää mp3-kihinät alkaa vituttaa. Saas ny nähä, jaksaako panostaa enää tähän tulevaisuudessa.
kyllä äsken tuli todistettua että cosmobile on hyvä bändi ja bändin jätkät on mukavia tyyppejä.
Jeps, nyt kun tolle myspace-tielle lähdettiin, niin pitää lisätä muutama sana. "On My Way" on siis se mun mielestä loistava biisi, vauhdikas ja mainio, mutta ei sekään näistä luureista nyt niin hyvältä kuulostanu. Eikä nää muutkaan. Laulut häiritsee. Periaatteessa hyviä biisejä, mutta tylsä toteutus ja nää mp3-kihinät alkaa vituttaa. Saas ny nähä, jaksaako panostaa enää tähän tulevaisuudessa.
no joo, eli siis tarkennettakoon että minusta noissa kahdessa viimeisessä nimenomaan laulu pilaa biisit täysin. Fingerissä homma pysyy sen osalta ihan hyvin hanskassa.
[quote:2e15b3ecf7="forssto"]ps. Kuka oot?
[/quote:2e15b3ecf7]
Hyvin pikasen Street Spiritillä hengailun jälkeen sain heti kirjotustyylistä selville. Mieti, forssto, mieti
Cosmobilesta: ööää. Olen kuullut levystä vain jonkun viimeistelemättömän version, mutta koska mua ohjeistettiin kuuntelua varten että ei se siitä paljoa tule muuttumaan niin... Hyvä levy se on, mutta auttamattomasti tosi demomaisen kuuloinen. Siis kun bändillä on kyky tehdä täyspitkällinen tarttuvia ja erilaisia, mutta silti itsensä kuuloisia biisejä, niin musta oli vähän sääli että tuotanto jäi ohueksi, ehkä jopa tylsäksi. Tosin bändi itse tuntui olevan soundeihin tyytyväinen, joten ehkä vika on mun korvissa. Minutemen-mielleyhtymä tuli mullekin livenä mieleen joistain kappaleista, lähinnä eniten basso/rumpu yhteistyöskentelystä. Sellaista samanlaista leikittelevää soittoa.
Pitääpä mennä viikonloppuna ostamaan tuo levy, toivottavasti ovat keksineet jonkun ihmekikkamasterointijujun ja levy soundaakin silkalta Spectorilta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
En kyllä ymmärrä tätä itkemistä tuotannosta ja soundeista. Bändi pyrkii tiiviiseen, yksinkertaiseen soittoon ja soundit ovat puhtaan sopivat. Mitä vikaa niissä on? Kuuntelen just Travelsia ja hyvin fungeeraa (vaikkei kaikki biisit). Kantsiskohan kuunnella levyä eikä tuotantoa?
Kantsiskohan kuunnella levyä eikä tuotantoa?
Hömmmm. Eikös tuotanto ole kuitenkin yksi kokonaisuuden osa? Noh, oli miten oli, mulla tökkii laulu, lyriikat ja engelsmannin ääntämys noissa eniten. Tuotanto vasta kakkosena. Kaikki kuulostaa vaan nii-ii-ii-ii-iin pliisulta.
[quote:6ce0c8739a="Feggy"]Kantsiskohan kuunnella levyä eikä tuotantoa?
Hömmmm. Eikös tuotanto ole kuitenkin yksi kokonaisuuden osa? Noh, oli miten oli, mulla tökkii laulu, lyriikat ja engelsmannin ääntämys noissa eniten. Tuotanto vasta kakkosena. Kaikki kuulostaa vaan nii-ii-ii-ii-iin pliisulta.[/quote:6ce0c8739a]
Onhan se, mutta kuitenkin mun kirjoissa kakkossijalla. Laulun tökkimisen ymmärrän kyllä, mua ei häiritse, omalla tavallaan Palonen laulaa todella hyvin jos tyylinsä ei häiritse. Tapani mukaan kuuntelen sanoja vasta sitten kun biisit on tuttuja ja ääntämys särähti levyn ekakuuntelulla vain muutaman kerran. Enivei, musta Travels on kelpo lätty.
En kyllä ymmärrä tätä itkemistä tuotannosta ja soundeista. Bändi pyrkii tiiviiseen, yksinkertaiseen soittoon ja soundit ovat puhtaan sopivat. Mitä vikaa niissä on? Kuuntelen just Travelsia ja hyvin fungeeraa (vaikkei kaikki biisit). Kantsiskohan kuunnella levyä eikä tuotantoa?
Hmm. Tosiaan, tuotanto on munkin mielestä osa levyä. Ja kyllä mulle on tärkeää miltä levy SOUNDAA. Samallahan sitä vois soittaa nuo kappaleet pelkällä ukulelella, äänittää sanelumankalla ja sitten sanoa, että kuunnelkaa biisejä, älkää tuotantoa
Ei vaan. Makuasioita. Jollekin bändille sopii joku, jollekin toiselle ei. Jne. Esim. Minutemenillä on tiivistetty, puhdas soundi, Cosmobilella hiukan raakilemaisen ("demomaisen") kuuloinen. Toki samaa hyvin pelkistämistä heillä on soitossa ja soundissa, ei turhia koristeluita jne. Hankala selittää tarkemmin, korvien välisiä asioita. Mutta kuten todettua, mainio bändi, erinomaisia biisejä, ei tuo soundiasia levystä huonoa tee... (vaan mahikset olis olleet parempaan! )
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mun mielestä Red Carpet on nimenomaan sitä, samoin kuin vaikka Sister Flo ja Harry Hunks. Sister Flo poikkeaa ehkä eniten, ja niillä on (tai oli) selkeästi eniten kunnianhimoa, mutta nopeasti kuluu sekin. Samaan sarjaan menee Ultrasport, ehkä ilman tuota AOR-liitettä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
"On My Way" on siis se mun mielestä loistava biisi, vauhdikas ja mainio, mutta ei sekään näistä luureista nyt niin hyvältä kuulostanu.
Hyvä biisi ja toi puolivillainen laulu kuulostaa just huipulta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:d0bb187722="Moronica"]
[/quote:d0bb187722]Mikäs hymiö tuo nyt on. Mul EI NÄY tai siis EI LÖYDY. Onko aplodit sarkastiset?
[quote:7e8b92b1ba="Jean-Babtiste"][quote:7e8b92b1ba="Moronica"]
[/quote:7e8b92b1ba]Mikäs hymiö tuo nyt on. Mul EI NÄY tai siis EI LÖYDY. Onko aplodit sarkastiset?[/quote:7e8b92b1ba]
http://goldismoney.info/forums/images/s … smiley.gif
wink wink..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:2294c7aaed="forssto"]
Mutta toisaalta yleisen maskuliinisuuden nimissä mä olen AINA ja MISSÄ TAHANSA valmis vääntämään KENEN TAHANSA KANSSA MITÄ TAHANSA!
[/quote:2294c7aaed]
Editoin asiasisällön paremmin ymmärrettäväksi.
Cosmobile on se bändi, jonka olen joskus jossain nähnyt livenä, mutta josta en muista YHTÄÄN mitään. Tämä on tosi harvinaista, joten en voi sanoa yhtyeen tehneen minkäänlaista vaikutusta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:82ce719eec="Jean-Babtiste"][quote:82ce719eec="Moronica"]
[/quote:82ce719eec]Mikäs hymiö tuo nyt on. Mul EI NÄY tai siis EI LÖYDY. Onko aplodit sarkastiset?[/quote:82ce719eec]
Eikös tuo hymiö nyt näytä ihan vilpittömältä?