You are not logged in.
Apinoiden planeetta oli eka näkemäni dvd. Oon kertonut tän ennenkin. Olin epäuskoinen, mutta aika pian
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
enpä kyl muista mikä oli eka näkemäni dvd. saattais olla kubrickin avaruusseikkailu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mulla tais olla texas chainsaw massacre, jonka kaveri tilas todella kalliiseen hintaan ulkomailta
Season Film Festivalilla pari tosi tosi tosi tosi kiinnostavaa leffaa. Under the Skin vihdoinki! Vielä pitää toki jännätä, että pääsenkö sinne, kun töitä pukkaa sinä viikonloppuna, orkl. Ja Leviathan! Kamoon. Pitkästä aikaa kahden leffan pohjalta kauhee leffafestarikiima. Tosin varmaan näytökset sillai, etten pääse ja jään kotiin itkemään.
blomkamp vaikuttaa sellaselta jätkältä, joka vois tehä uuden alien leffan oikein
Kysytään nyt täälläkin, onko missään helsinkiläisessä divarissa erikoistuttu leffa-aiheisiin kirjoihin?
Matti Salon Seinä vastassa siis kiinnostaisi saada hyllyyn.
Leffoja käsitteleville kirjoille ei taida olla topsua?
Last edited by noiseidea (24.02.2015 15:45)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
http://www.antikka.net/naytatuote.asp?id=658542
Last edited by barton_funk (24.02.2015 15:56)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:Matti Salon Seinä vastassa siis kiinnostaisi saada hyllyyn.
Juu löytyihän noita maakunnista divareista, mutta vois käydä jossain penkomassa lähinurkilla ennen kuin laittaa kustin polkemaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Siis onko Vapaata vyöhykettä netissä!?!? Kaikkien aikojen legendaarisin radio-ohjelma!
barton_funk wrote:Siis onko Vapaata vyöhykettä netissä!?!? Kaikkien aikojen legendaarisin radio-ohjelma!
!
Melkein mehustelutopsun paikka. Ei ollut ihan yksi tai kaksi tiistai-iltaa, jotka meni Vapaan vyöhykkeen seurassa. Oi niitä aikoja...
Kysytään nyt täälläkin, onko missään helsinkiläisessä divarissa erikoistuttu leffa-aiheisiin kirjoihin?
Syvä uni - no go.
noiseidea wrote:Kysytään nyt täälläkin, onko missään helsinkiläisessä divarissa erikoistuttu leffa-aiheisiin kirjoihin?
Syvä uni - no go.
Pursimiehenkadulta löytyi vitosella (vs. maakuntien 15e) iskemättömässä kunnossa. Tuolla on muutenkin paljon leffakirjoja.
zoolander 2:sen promo alkanu hienosti. stiller ja wilson valentinon runwaylla @ paris fashion week
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
tuotaaaah
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Käyttääkö tyypit Letterboxdia tai vastaavia mihinkään?
mulla on letterboxdiin tunnarit ja suunnittelin aktiivisesti käyttäväni sitä, mutten enää muista ees tunnareita
Käyttääkö tyypit Letterboxdia tai vastaavia mihinkään?
Käytän Letterboxdia ja RYMiä aktiivisesti leffojen tähdittämiseen. Kyllä. Ja välillä niitä selailemalla löytää jotain uutta katsottavaa. Arvioita en jaksa kirjoitella.