You are not logged in.
mitch murder = best
en ole edes ihan varma mikä on alkuperäinen i shall be released, mutta kaksi versiota tuntuu olevan ylitse muiden: dylanin ekalta bootleg seriesiltä löytyvä the bandin kanssa tehty demoversio, ja suomi-uugee-legenda those lovely hula handsin versio, joka julkaistiin nimellä any day now. siitä kelpais uudelleenjulkaisu
levy kuulostaa muutenkin oikein hyvältä.
^ täydellistä
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Tämä meni äsken osastoon "Tätä minä nyt kuuntelen", mutta pistetään tännekin. Levyllä on kahdeksan versiota Rolling Stones -klassikosta Sympathy for the Devil. Kaiken järjen mukaan tällaisen ei pitäisi toimia, mutta lopputulos on aivan loistava. Tämä on mielestäni selvästi paras niistä Laibachin levyistä, joilla on pelkästään cover-versioita. Tosin jotkut versiot ovat niin kaukana alkuperäisestä, että en oikein tiedä, voiko niitä enää sanoa cover-versioiksi.
Bardo Pond Pharaoaoaoaoaoah Sandersin kimpussa. Toi biisi on kuin luotu niille:
Älä päästä painiks sitä
Käsittämättömän kova Miami Vice Hämeenkyrössä -meno :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aika jännä ODB-coveri
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä