You are not logged in.
Mä väitän että mediahuimiosta huolimatta average-katsoja ei edes tajunnu PKN olevan kehitysvammaisia. Valtava oikeusmurhahan tämä taas oli,
Olisiko kehitysvammaisuuden pitänyt vaikuttaa? Miksi/miten?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
barton_funk wrote:Substance wrote:Otan siis mieluummin nyt toteutuneen vaihtoehdon.
mä en
Melko tärkeä juttu noi Euroviisut sulle
lol
Koko CCCP juttu on melkoinen spekulaatio. En näe tälläisessa järkeilyssä mitään järkeä.
enkä toki ollut äänestyksen tulokseen tyytyväinen. miksi olisin?
Last edited by barton_funk (20.05.2015 12:44)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kaikki masistellu niin ettei yhtään kommenttia tokasta semifinaalista?
eipä siinä, varsin huonoja/keskinkertaisia biisejä, paras ehkä latvian outo punapukuinen nainen, joka meni jopa jatkoon.
täytyy kyllä sanoa, että cristal snow ja aino töllinen ihan hyviä juontajia, ja loppukilpailussa ykkössuosikkini on sitten iso-britannia, joiden biisi on selkeästi paras, perässä sitten tosiaan itävalta ja venäjä, jotka kaikki pesevät esim. kaikki tokan semifinaalin esitykset, saksa on kans ihan ok, sen sijaan italia on ihan hirvee
väkisin sitä jossittelee että josko olis valittu suomen edustajaksi opera skaala (ainoa toinen kelvollinen biisi karsinnoissa kurikan ohella), mutta olen tullut siihen tulokseen, että oltais tiputtu kyydistä silläkin valinnalla. jostain syystä muut maat vaan vihaa suomea ja TÄTS IT. niin monta kertaa on joutunut aiemminkin pettymään, olin esim. ihan varma aikanaan, että paradise oscar menee ihan kärkikahinoihin huikean hyvällä biisillään tai että krista "ding dong" siegfrids lumoaa koko euroopan ja ehkä voittaa koko kisat kun biisi ja esitys oli melkeinpä täydellisiä, vaan mitenkä kävi. ainakin on todettu, ettei se ole esityksestä kiinni, vaan enemmänkin tuurista mitkä maat mukana karsinnoissa, ja nyt vielä kun niuhot ammattilaisraadit mukana heilumassa niin ei hyvältä näytä, mutta näillä mennään.
taidan ladata lordin hard rock hallelujan kännykkään ja fiilistellä sitä viikonloppuna, fuck you europe!
missä vois katsoo näitä lauantaina?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
suosikkini tokasta semifinaalista ja varmaan ekastakin, siitä ei jäänyt paljon mitään mieleen. en jaksanut katsoa äänestyksiä eli en tiedä pääsikö nää jatkoon:
Montenegro
Israel
Latvia
Malta
veikkaan et kaksi vikaa voittaa tai menee lähelle voittoa jos on finaalissa.
suurin epäkohta euroviisuissa on, että enää lähivuosina ei ole ollut juuri lainkaan tämänkaltaisia helmiä mukana
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
En kattonu semejä joten ihan neitseellisesti mennään finaaliin Vähä toki harmittaa, että Suomi kerkes jo pujota, mutta ei voi mittää.
boikotissa nämä, PKN forever :center:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
... ja nyt vielä kun niuhot ammattilaisraadit mukana heilumassa niin ei hyvältä näytä, mutta näillä mennään.
niuhot ammattilaisraadit on kyllä hirveetä kuraa nykypäivän Euroviisu-kontekstissa. Täytyy myös muistaa, että heillähän sinänsä on enemmän valtaa kuin yleisöllä, sillä raatien tuomarit rankkaavat kaikki biisit järjestykseen ja näiden listausten perusteella lasketaan sitten tuomariston tulokset - tällöinhän tuomarit voivat antaa myös "miinusääniä" joillekin kappaleille, toisin kuin vain suosikkejaan äänestävä yleisö. Perkele.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
psykokarkki wrote:... ja nyt vielä kun niuhot ammattilaisraadit mukana heilumassa niin ei hyvältä näytä, mutta näillä mennään.
niuhot ammattilaisraadit on kyllä hirveetä kuraa nykypäivän Euroviisu-kontekstissa. Täytyy myös muistaa, että heillähän sinänsä on enemmän valtaa kuin yleisöllä, sillä raatien tuomarit rankkaavat kaikki biisit järjestykseen ja näiden listausten perusteella lasketaan sitten tuomariston tulokset - tällöinhän tuomarit voivat antaa myös "miinusääniä" joillekin kappaleille, toisin kuin vain suosikkejaan äänestävä yleisö. Perkele.
Jep, paskinta paskaa. Ja miks toisessa semifinaalissa ei saa osallistua äänestykseen (kun oma maa ei oo mukana)? Ei pätkääkään järkee. Nää kakkasysteemit vei Suomen äänet.
Latvia oli täysin paska kyl, yllätti suosio topikissa Ja ennakkomaratonissakin tais Perttu Häkkinen sanoo, et on parempi ku Björk
Montenegro
Islanti
Portugali
Israel
Liettua
Hiton kauniita tyttöi oli kyl tässä toisessa semissä.
Samo Shampioni
Edit: Ai Portugali ja Islanti putos? No ei ne niin kummosia ollut, mut
Last edited by E (22.05.2015 16:48)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
No niin, viinit on korkattu ja suolapähkinäpussi aukastu, alakas jo, en jaksa oottaa
kohta lähtee, tulin just saunasta ja oon ihan kåpnosh
katotaan kuinka käy, coco jambo
Englanti paras tähän mennesä.
viroa äänestänen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
liettua oli saatanan ärsyttävä. varsinkin mies.
Serbia oli ihan hyvä.
liettua oli saatanan ärsyttävä. varsinkin mies.
Eri, just hyvä Kelpo biisi, hyvät äänet molemmilla, mies vähän semmonen korni luikuri mut vekkuli, nainen kaunis ku mikä, ei valittamista.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Australia ylivoimanen tähän mennesä.
vitun ärsyttävä sekin
Australia ylivoimanen tähän mennesä.
Mun mielestä ehkä paskin tähän mennessä
belgia
Montenegro ihan jees.
montenegron laulaja oli ilkeä kari tapio
Montenegro paras, sit Viro. Molemmat iha huikeita
Saksa suht hyvä.
saksan amy winehouse.. iha sama
puola
tää latvia on jees
Katoin ensin että Latvialla on tuuheet rintakarvat, mutta oliki tatska.