You are not logged in.
Kraut ja jamc/pörinä alkaa olemaan jo vähän haljua + kraut tietysti "krauttia" eli tietysti vain se toistuva osio ja 4/4 komppi, eli täällä voitaisiin veikkailla mitkä on seuraavat kuumat jutut, eli jutut mimmosia pastissibändejä tänne alkaa tipahdella seuraavan parin vuoden aikana.
Omat toiveet: futu-folkrock ja eturauhasblues.
bzort glorf bööth
Olisi hauskaa jos scat-laulu tekisi paluun.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Scat voisi tulla muutenkin noitten bändien repertuaariin myös silleen housuun paskomisen muodossa.
bzort glorf bööth
brittipoppihan se taitaapi olla (+ baggy, madchester jne)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
= futer
grunge
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
grunge
postpost3dtulostin-grunge?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aika on kypsä post-nu-metallille.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
grunge
tää on nykyinen trendi!
esim.
Moronica wrote:grunge
tää on nykyinen trendi!
odotinkin tätä. en taida silti jaksaa kuunnella
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
:center: wrote:Moronica wrote:grunge
tää on nykyinen trendi!
odotinkin tätä. en taida silti jaksaa kuunnella
Näitä on hyviä niinku toi ja sit toisia jotka ei niin. Eilen todistin paikallista bändiä joka kuulosti aluksi hyvältä mutta paljastui lopulta audioslaveiluksi. Hämmentävää.
must sellanen outlaw kantrimetalli metalli ois hyvä.
Mikä tahansa musatyyli, johon otetaan krautrock mukaan, esim. krautkantri, krauthumppa, krauttekno, krautiskelmä, krautsoul, krautreggae jne jne.
post gabber ois kiva
Broadwaycore
butalcore-meemi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
futu-folkrock
korvan taakse
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
post iskelmä
space-iskelmä
metsäcountry
metsätekno
metsäräp
metsäpunk
Last edited by E (25.05.2015 21:00)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
maalaisräp
post iskelmä
http://www.voice.fi/files/content_800/p … qnhah4.jpg
en embeddaa koska jollekin voi tulla oksu
Tulee kaunis kesä ja nössöpop.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Nyt kerrotaan työttömille miten niitten kuuluisi elää -genre
nu huoltoasema disko
trance
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
post gospel
meme music
ai niin, vaporwave on jo olemassa...
Berliinin reissun ja Pitchforkin perusteella AOR:
http://pitchfork.com/reviews/tracks/179 … -no-woman/
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli